Meisje bijna doodgeslagen in Amerikaanse McDonalds

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Blue9

Re: Meisje bijna doodgeslagen in Amerikaanse McDonalds

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 16:22

Het gaat er toch niet om of je als volwassen man die 2 meiden aangekund had?? Ze hadden gewoon IETS moeten doen, belachelijk. Ik kreeg toch 100x liever ook een pak slaag dan dat ik een mens was die dit met de handen in de zakken bekijkt. Een oudere vrouw probeert in te grijpen maar die man in het blauw, die mag zich doodschamen. Die vind ik minstens half zo schuldig als die 2 meiden.

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:25

Heb het filmpje net bekeken. Had ik beter niet kunnen doen, gruwelijk.

Dat dit gebeurd in deze wereld, ongelovelijk.

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:35

Jeetje, wat verschrikkelijk zeg! Mijn bloed gaat koken van het zien van dit soort dingen. Ik had die 2 meiden met liefde een stoot verkocht.. :=

Kaula

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:44

Gadverdamme, ik word gewoon helemaal akelig van dat filmpje.
En dat je er niet tussen springt kan ik ergens nog begrijpen, maar dat je er vervolgens gewoon overheen stapt alsof het oud vuil is, daar kan ik echt met de pet niet bij...

Wat ik overigens ook niet snap is waarom die filmpje uberhoud openbaar word gemaakt,
de halve wereld zal jou daar maar zo hulpeloos zien liggen, alsof het in elkaar gemept worden nog niet schaamteloos genoeg is.
Heb het filmpje zelf ook gekeken en heb er achteraf spijt van, wil geen onderdeel zijn van deze sensatie, want er zijn
vast ook mensen die hier ongetwijfeld van smullen.

Ben van mening dat er in een westers land als Amerika ook echt wel iets aan die bekrompen instelling gedaan mag worden, volgens mij kan je daar als niet hetero persoon nog steeds absoluut niet zijn wie je wilt zijn.

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 18:31

Ik weet wel dat als ik daar was geweest ik die meid had geholpen.. Wat denken van die blagen van 14 en 18 wel niet.. Ik had ze helemaal in elkaar geramd.. Gadverdamme

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 19:07

Sophie2 schreef:
Ik weet wel dat als ik daar was geweest ik die meid had geholpen.. Wat denken van die blagen van 14 en 18 wel niet.. Ik had ze helemaal in elkaar geramd.. Gadverdamme

als je dat laatste zou doen, dan verlaag jij je net zo als hun dat deden.
:)

ik denk dat ik dan open en bloot in de winkel de politie zou bellen zodat iedereen het kan zien en die meiden zolang mogelijk in de winkel zou houden.

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 19:45

Ketaki schreef:

ik denk dat ik dan open en bloot in de winkel de politie zou bellen zodat iedereen het kan zien en die meiden zolang mogelijk in de winkel zou houden.

Daar ben ik het absoluut niet meer eens, aangezien je zelf dan een hele goede reden hebt (namelijk, de bescherming van een medemens).
Als jij op de politie gaat wachten is het slachtoffer allang doodgeslagen.

Ik heb kippenvel en ben misselijk van dat filmpje. Wat walgelijk walgelijk, ik snap niet hoe IEMAND daar naar kan kijken zonder in te grijpen. Mijn handen jeuken nu al, ongeacht of het verstandig is.

Heb geen woorden voor die wijven.

MirandaNH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 19:53

Mijn hart bonst als een gek hier............ wat een gekke meiden zeg!!!! Die zullen ze moeten vastzetten, hun hele leven lang!! Dit is niet normaal hier!!!!!Vind vooral het einde erg zielig ;( arme meid!

Ulrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 19:59

OMG! wat een achterlijk gedoe zeg! hoe komen ze daar nou weer bij dat niemand iets deed! zou ze zelf helemaal verrot schoppen wordt er helemaal agressief van haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 18:36

Ketaki schreef:
Sophie2 schreef:

.

Daar ben ik het niet mee eens. Deze gestoorde wijven sloegen een onschuldig meisje bijna dood. Als je deze meiden terug geeft wat zij zelf geven heb je er toch zeker wel een reden voor, onschuldig zijn ze zeker niet!