Asociaal gedrag van jezelf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Anouck

Re: Asociaal gedrag van jezelf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 17:43

Als iemand bumper kleeft de alarm lichten aan doen.. (op zich niet zo asociaal)
Remmen doe ik niet bij bumperklevers, vind ik zo jammer van m'n auto, mochten ze dr boven op vliegen!!

Owja en in m'n trainingsbroekie overal naar toe gaan ben ik ook goed in, heerlijk! :D

Ik wil nog wel is mijn middelvinger opsteken als iemand voorrang neemt, terwijl diegene toch echt zag dat ik voorrang had.. (anders niet hoor :p )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 17:53

Eergister was ik aan het eten op mn werk, liet ik ineens een keiharde boer *in gedachten verzonken*. schrok me dood.. ja thuis doe ik dat gewoon (woon samen :P ) maar dit was echt niet de bedoeling..!!
mn collega kon er wel om lachen gelukkig!

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 17:57

ik boer dus ook overal :+ moet 't echt afleren, maar 't floept er gewoon uit haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 17:57

owja en eh... als ik in de bak sta komen er elke dag (ja al 7 jaar lang) gereformeerde kinderen van jaar of 14 15 langs fietsen en die roepen de meest gore dingen. Heb me jarenlang ingehouden en vandaag was ik het zat. Ik stond mn paard te longeren met pessoa terwijl er 3 meisjes langs komen fietsen die roepen "dierenmishandeling poedersuiker!!!" en dat achter elkaar.... was het zo zat!!! heb geroepen waarom gaan jullie nog met pappa en mamma naar de kerk, jullie rotten toch wel in de hel!!

:o

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 17:58

VivaLaVida schreef:
owja en eh... als ik in de bak sta komen er elke dag (ja al 7 jaar lang) gereformeerde kinderen van jaar of 14 15 langs fietsen en die roepen de meest gore dingen. Heb me jarenlang ingehouden en vandaag was ik het zat. Ik stond mn paard te longeren met pessoa terwijl er 3 meisjes langs komen fietsen die roepen "dierenmishandeling poedersuiker!!!" en dat achter elkaar.... was het zo zat!!! heb geroepen waarom gaan jullie nog met pappa en mamma naar de kerk, jullie rotten toch wel in de hel!!

Gerechtigheid :Y)

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 18:02

VivaLaVida schreef:

Dat is ook niet asociaal, dat is gewoon terecht. :j

Als dat zo vaak gebeurt, lijkt het me ook wel eens grappig om een tuinslang in de aanslag te hebben voor als ze het nog eens doen. :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 18:06

dat gaat niet er zit een hek, stuk wei en greppel tussen. maar goed ook, anders had ik allang in de krant gestaan "vrouw mishandelt 15 jarige met longeerzweep"

Xreneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 18:18

ik heb heel vaak als mensen tegen me praten waar ik geen zin in heb doe ik alsof ik ze gewoon niet gehoord heb en negeer ik ze! ??

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 18:20

Vjestagirl schreef:
Maar het is toch ook logisch dat je in de stiltecoupe stil bent?

Ik snap jou echt niet?
Het is logisch dat je in de stiltecoupe stil bent, maar het is voor jou ook logisch om een 3 of 4-persoonsbank in je uppie bezet te houden of als je op de rechterbaan 100 rijdt ineens je auto op de linkerbaan te gooien? Ik ben niet blond, maar heb jij een lijstje wat wel of niet logisch is? :D

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 18:21

marleen_88 schreef:
Vjestagirl schreef:
Maar waarom? Waarom niet gewoon stil zijn?

Waarom ga jij in je eentje op een 4 zits zitten een laat je niemand erbij?

Zo kan ik ook nog wel even doorgaan, slaat toch nergens op?

Haha, ik zie dat dit al gezegd is? Ik ben blij dat ik niet de enige ben, die zo denkt. :D

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 18:26

Iedereen mag erbij op die 3 of 4 zits (is ook al gezegd, meerdere keren). Geen probleem. Het is een sport om te kijken hoelang ik alleen kan zitten, maar iedereen mag erbij. En ik rij nooit 100 als je 120 mag, niemand denk ik.

Dat vind ik ook totaal iets anders dan in een stilte coupe uitgebreid gaan zitten banketstaaf, zelfs al is het op lager geluidsniveau.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 18:28

Haha leuk topic!

Ik ben nooit stil in een stiltecoupe simpelweg omdat ik die dingen die allergrootste onzin vind. Als je stilte wil moet je in een hutje op de hei gaan wonen :) De trein is een gemeenschappelijke ruimte, openbaar vervoer, het woord zegt het al.... Daarentegen vind ik het wel aso als je keihard gaat zitten bellen ofzo. Maar gewoon op normale toon praten moet absoluut kunnen. Je hebt namelijk mensen die vinden dat ademhalen in een stiltecoupe al te veel herrie maakt......

Verder kan ik even geen 'asociale' dingen van mezelf bedenken. Ik ben gewoon heel beschaafd O:) :')

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 18:30

@vjestagirl;
dat vind jij
en een ander denkt daar anders over (wat asocialer is) ik vind auto voor een andere auto gooien omdat je ziet dat een ander (te) hard rijdt een stuk asocialer, als iemand daardoor schrikt komen ook andere weggebruikers in een misselijke situatie terecht :)
als je daarover wil discussieren moet je denk ik een topic openen met ''wat vind jij asociaal(er)?''

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 18:32

Ik vind het gewoon gezeur en bovenal vind ik sommige dingen die hier genoemd worden: crimineel.
En jullie hebben dan ook nog commentaar op anderen?
Ik heb liever dat iemand praat in de stiltecoupé dan dat er een oud vrouwtje van 90 moet blijven staan.
En ik heb liever een goede chauffeur die 160 km rijdt op de linkerbaan dan een chauffeur die zomaar zijn auto op de linkerbaan gooit voor een andere auto.
En nog veel liever heb ik dat anderen geen schade aan mijn auto (express) maken en als zij dat wel doen, een briefje op de auto doen. Tenslotte ben je daarvoor verzekerd.

En behalve asociaal vind ik het vooral egoïstisch.

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 18:59

Winden laten naast rokers.
Als zij er een opsteken neem ik het recht me sluitspier te ontspannen.
Nu hoef ik ook niet meer in de rokersruimte te zitten voor werkbesprekingen.

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 19:04

_O- hahaha geweldig

VogeltjeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 19:12

Met vrienden keihard zingen in het openbaar :P Toen vonden we het grappig, maar achteraf denk ik: ohh, miss toch wel aso :=

Ennuh even denken... met het paard over een fietspad of door een bos waar dat eigenlijk niet mag... O:)

Boemklatsch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 19:53

slokkie schreef:
Winden laten naast rokers.
Als zij er een opsteken neem ik het recht me sluitspier te ontspannen.
Nu hoef ik ook niet meer in de rokersruimte te zitten voor werkbesprekingen.

Hahahaha, hier moest ik wel heel hard om lachen.. :))

Eigenlijk probeer ik zo min mogelijk asociaal gedrag te vertonen, al kan ik asociaal rij gedrag in het verkeer wel belonen met jawel.... asociaal gedrag. ;) Bij bumperklevers laat ik langzaam maar zeker het tempo zakken, etc. ;)

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 20:33

mensen die 's ochtends tegen me aan gaan praten gewoon negeren, houden ze vanzelf op :P
ik kan er echt niet tegen als er 's ochtens vroeg mensen tegen me aan gaan beppen :o

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 20:33

Heb vanmiddag nog een bejaarde uitgefoeterd die haar spiksplinternieuwe dikke Volvo niet geparkeerd kreeg en de hele boel blokkeerde.
Wel centen maar niet kunnen rijden in zo`n ding. :roll:

Wikiboo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 20:35

Dubbele afspraken maken, en dan op laatst achterkomen.
En met zijn 3en of 4en naast elkaar fietsen :o

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 20:39

tones schreef:
Heb vanmiddag nog een bejaarde uitgefoeterd die haar spiksplinternieuwe dikke Volvo niet geparkeerd kreeg en de hele boel blokkeerde.
Wel centen maar niet kunnen rijden in zo`n ding. :roll:

Misschien moest ze wennen aan haar nieuwe auto? Of misschien heeft ze hem juist wel gekocht vanwege alle snufjes die bijv. aangeven hoeveel ruimte je nog achter hebt e.d. :D

fl0wer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 20:42

MarJon schreef:
Met zn drieeen naast mekaar fietsen en dan als er een tegenligger aankomt niet aan de kant gaan :o Met gevolg dat die door de berm moet :o

Haha dan moet je mij maar niet tegenkomen want ik fiets gewoon recht door :D ;)

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 20:44

fl0wer schreef:
MarJon schreef:
Met zn drieeen naast mekaar fietsen en dan als er een tegenligger aankomt niet aan de kant gaan :o Met gevolg dat die door de berm moet :o

Haha dan moet je mij maar niet tegenkomen want ik fiets gewoon recht door :D ;)

Dat doe ik ook. :o Doe altijd alsof ik totaal niet voor me kijk en fiets wat meer op het midden zodat mensen sneller aan de kant voor me gaan, omdat ik geen zin heb in de berm gedrukt te worden. En sowieso dat ik niet in de berm ga.

fl0wer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 20:45

Als ik aan't hardlopen ben negeer ik andere hardlopers/fietsers/hondenuitlaters die me gedag zeggen...
Ook wanneer ik motorrijd groet ik niet iedere motorrijder... zo kun je blijven zwaaien en gedag zeggen, soms heb ik daar gewoon echt geen zin in... voel me er ook niet toe verplicht overigens, ken ze toch niet :o
Laatst bijgewerkt door fl0wer op 19-04-11 20:46, in het totaal 2 keer bewerkt