JessAndHope schreef:lelijke_heks schreef:
Ik was 't niet
Raap me op!!!!
Hahaha, het duurde éven voordat deze tot me doordrong.. maar omg!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nienke89 schreef:louiisie schreef:waarschijnlijk vinden er mensen die mij dan weer asociaal vinden maargoed.
Als ik fietsers voor mij heb die niet aan de kant gaan. En ik zit op mijn scooter die je al van ver hoort aankomen. Dan druk ik hem d'r gewoon langs heen, want ja, moet je maar aan de kant gaan he.
Ja dat vind ik behoorlijk aso,je kunt toch ook eerst een keer toeteren...
En daarbij ik ging ook netjes aan de kant, die jongen was gewoon fout!
_Noah schreef:Passagiers in het vliegtuig:
- kinderen op de stoel verschonen, waar jij later lekker met je hoofd tegenaan ligt
- Luiers uitwassen in de toilet wasbak en deze aan het plafond laten drogen
- Benen in het gangpad zodat de stewardess er niet langskan
- Oordopjes ophouden met muziek als je wat te drinken wordt aangeboden
- Schoenen uitdoen als je giga zweetvoeten hebt zodat het hele toestel mee kan genieten
- Teveel drinken en vervolgens jezelf en je buurman onder spugen
- Erg hard door de vliegveiligheid's demo heenpraten
- Trekken aan het schort of de arm van de stewardess
- Op een rij van 5 stoelen gaan slapen, en dan net doen of je slaapt als er wat van gezegd wordt
- Als je koffer niet in de bagagebakken past deze in het gangpad zetten en zelf gaan zitten
- Kleine kinderen chips laten eten, die vervolgens de hele zak omgooien en er dan doorheen lopen
- Als de stewardess langskomt met het eten, dit zelf al uit de trolley pakken en niet op je beurt wachten
Zo kan ik nog wel even doorgaan
Blue_Eyes schreef:Ik vind dat ook tamelijk aso, spijt me wel... Ik fiets regelmatig met mijn dochters en nog een oppaskindje van school naar huis. Dan moet ik over een smal fietspad, dat na een meter of 40 weer breder wordt. Op dat smalle stuk kunnen brommers mij even niet passeren, want ik kan dat oppaskindje niet alleen laten fietsen zonder dat ik ernaast zit, dan ligt ze zeker weten onder die brommer. Af en toe proberen ze mij dan ook weleens aan de kant te drukken. Helaas hebben ze dan aan mij een foute - ik ga echt niet opzij. Ze wachten maar, die halve minuut.
Edit: typo
liedje89 schreef:Blue_Eyes schreef:Ik vind dat ook tamelijk aso, spijt me wel... Ik fiets regelmatig met mijn dochters en nog een oppaskindje van school naar huis. Dan moet ik over een smal fietspad, dat na een meter of 40 weer breder wordt. Op dat smalle stuk kunnen brommers mij even niet passeren, want ik kan dat oppaskindje niet alleen laten fietsen zonder dat ik ernaast zit, dan ligt ze zeker weten onder die brommer. Af en toe proberen ze mij dan ook weleens aan de kant te drukken. Helaas hebben ze dan aan mij een foute - ik ga echt niet opzij. Ze wachten maar, die halve minuut.
Edit: typo
Als een kind niet in een rechte lijn kan fietsen waarom fiets het dan los in het verkeer????? Ik zit vaak vast achter moeders die perce links van een kind willen blijven fietsen terwijl het kind wanneer moeder even achterop fiets heus niet meteen dood neer valt. Ik vind dat verschrikkelijk irritant en ook behoorlijk asociaal, als je langzaam wilt fietsen zorg je toch gewoon dat andere er langs kunnen. Het word er echt niet veiliger op voor je kind als je andere bestuurders gaat irriteren.
Ik zie vaders dat ook nooit doen trouwens, die hobbellen wel lekker achter kindlief aan
AniiQue schreef:Wielrenners zijn ook asociaal, Toen ik beauty nog reed, moest ik altijd via het dorp terug naar de wei. Kwam er een hele bende wielrenners vonden ze het leuk om links en rechts in te halen... Arme pony schrok zich dood. (net als de wielrenners die tikken met de zweep kregen..)