Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Berdien schreef:Klopt, die kans is aanwezig. Maar ik heb dan liever dat ik over tig jaar denk 'had ik maar' dan dat ik straks denk 'had ik maar niet'
Miseria schreef:Maar wij willen juist emigreren met het idee dat we liever spijt hebben van wat we wél gedaan hebben, dan spijt van wat we niet gedaan hebben.
Dat is het me gewoon niet waard. Het kan ook hartstikke goed gaan en dat ik nooit meer naar NL terugkeer maar daar moet je (vind ik) niet klakkeloos vanuit gaan. Het financiele risico is gewoon te groot.
Snap jou ook wel hoor, maar denk echt dat je er spijt van krijgt..
Kan wel van alles willen/niet willen/piekeren en peinzen maar ik moet natuurlijk wel eerst voorgesteld worden door m'n uitzendbureau. Als zij het niet zien zitten dan is het gepieker de komende tijd voor niets geweest
Ik heb dat met Berlijn, fantastische stad. En Amerika. De Amerikaanse cultuur past veel beter bij dan de Nederlandse. De cultuur in de kustgebieden dan he,
Het conservatieve dan weer niet zo.
.... Nu is in new york wonen een beetje onrealistisch. Maar met Berlijn heb ik hetzelfde. Ik krijg altijd zo'n kriebel als ik aan Berlijn denk
Ik vind Duits ook echt een hele toffe taal enzo.
.
Ik ben deze kerst in Indonesië geweest en ik had er serieus moeilijk mee toen we terug kwamen in Nederland, ik voelde me daar zoveel meer thuis - ookal was ik er maar 2 weken. Had dat nog nooit bij een land gehad dus ik vond het eerst heel vreemd, maar ik word ook steeds helemaal blij als ik iets over Indonesië zie op tv. Ik wil heel graag terug maar ja, persoonlijk heb ik er nu niet echt het geld voor