Hebbie nog voetbalplaatjes?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 00:24

Vjestagirl schreef:
Als je niets beters te doen hebt dan andere mensen te vervelen over dingen die zij wel belangrijk vinden en jij blijkbaar niet heb je anders ook niet zo'n geweldig boeiend leven.

Als je dit topic onzin vind: blijf er dan weg, zo moeilijk is het niet.

Ik heb trouwens een uitermate boeiend leven zonder problemen, dank je.
Alleen ik heb momenteel een beetje tijd teveel, dus kan ik lekker bokken en verbaas ik me over sommige topics en sommige bokkers. :D

Tammy_

Re: Hebbie nog voetbalplaatjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 00:29

ik vind het wel vervelend dat de kinderen inderdaad niet achter de dranghekken ( :') ) bijven staan en de in-en uitgang blokkeren, mijn broertje spaart die dingen dus als ik ze heb krijgt hij ze.

ik weet nog, vroeger met de pokémon munten van de super de boer dacht ik... mijn moeder vroeg aan iedereen op haar werk of ze nog dubbele hadden, dan ging ze daar zitten ruilen voor mij _O-

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 00:31

Maak je eige voetbal plaatje met je zelf erop en die kan je dan ruillen xD

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 00:34

kensha schreef:
Maak je eige voetbal plaatje met je zelf erop en die kan je dan ruillen xD

Hahaha, dat zei mijn broer ook al: "Ik laat gewoon voetbalplaatjes maken met mij erop en dan geef ik die wel!"

Hier in de buurt hebben ze dat trouwens gedaan.. Foto's gemaakt van voetballende kindertjes, voetbalplaatjes ervan gemaakt en toen bij verschillende supermarkten meegegeven bij de boodschappen. Hartstikke leuk, want heel mijn schoonfamilie spaarde die plaatjes, omdat het neefje van mijn vriend ook op de voetbal zat en hij dus ook een voetbalplaatje had :)

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 00:36

Ik heb nog geen ervaringen met opdringerige kinderen gehad. Meestal één tot drie voetbalgekke jochies die dan vragen 'heeft u nog voetbalplaatjes mevrouw'? Eigenlijk hartstikke netjes gewoon. Ik kijk dan even hoeveel kinderen er staan en verdeel mijn plaatjes daartussen. :)
Laatst bijgewerkt door Elanor op 02-02-11 00:37, in het totaal 1 keer bewerkt

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 00:36

Electra63 schreef:
Ik geloof dat mijn naam werd genoemd? :D

Volgens mij, is dit een discussieforum en mag ik dus mijn mening geven?

Ik vind dat een aantal bokkers overdreven reageren. Natuurlijk hoef je je niet uit te laten schelden maar sommigen reageren wel heel erg kinderachtig.
En bij Smurffie springen kinderen letterlijk in haar tas? Bij anderen worden de plaatjes uit de handen gegraaid?

Ik vraag me dan altijd af, waarom overkomt mij dat niet? Ik kom minimaal 3 x in de week bij Appie en ik heb altijd een kar vol boodschappen, dus een hoop plaatjes.

Maar lees hier ook dat de medewerkers de kids wegstuurd bij niet gepast gedrag.. hier absoluut niet :p .. dus nu maar boodschapjes doen bij de plus, net zo makkelijk :) en heel wat irritaties minder :P Verder ben ik jong, dus zou best een rede kunnen zijn dat ze bij mij wat meer durven ;)

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 00:39

Ik voel al een klaagtopic aankomen over de troetels van de Plus. :D

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 00:46

Nou dat scheeld, hier hebben we in de winkel een roltrap naar de parkeer garage, en in de winkel mogen ze niet staan. Dus daar zullen we geen last van hebben ( best luxe plus voor een klein dorpje :) )

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 00:47

Ik zag net de reklame van de Plus, daarom voor mij geen troetels. :D

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 00:49

smurffie schreef:
Nou dat scheeld, hier hebben we in de winkel een roltrap naar de parkeer garage, en in de winkel mogen ze niet staan. Dus daar zullen we geen last van hebben ( best luxe plus voor een klein dorpje :) )

Bij jou sprong er toch letterlijk een kind in je tas voor je voetbalplaatjes?

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 00:49

ik vind de troetels er wel heel schattig uitzien :o maar denk dat dat minder aanslaat bij de kids dan de voetbalplaatjes? ik ga wel even langs de plus van de week, wil ook een troetel :') hopelijk word ik dan niet belaagd door koters :Y)

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 00:50

Ja en daarom ga ik daar niet heen tijdens de voetbalplaatjes :P sommige kinderen zijn erg netjes, maar andere vind ik erg vervelend, dus dat ontloop ik liever :) (de parkeergarage ging over de plus ;) daarom stond er ook achter dat we een luxe plus hebben)

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 00:53

Ok, is snapte het niet helemaal, sorry.

Ik denk dat de troetels meer voor hele jonge kinderen zijn, dus daar zal je minder last hebben van vragende kids bij de uitgang.

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 01:13

In- en uitgangen worden geblokkeerd door krijsende koters in buggy's. Ik voorzie weer ellende. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 09:55

smurffie schreef:
Ja en daarom ga ik daar niet heen tijdens de voetbalplaatjes :P sommige kinderen zijn erg netjes, maar andere vind ik erg vervelend, dus dat ontloop ik liever :) (de parkeergarage ging over de plus ;) daarom stond er ook achter dat we een luxe plus hebben)

Maar aangezien jij waarschijnlijk op de fiets moet, moet je dan ook via de parkeergarage? Voetgangers moeten ook via de parkeergarage, is er geen gewone ingang?

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 10:02

Hier staan de koters netjes achter een tafel, waar ze horen te staan. Er word aan elke klant netjes gevraagd of ze nog voetbalplaatjes hebben. Meneer en mevrouw word gebruikt.
Ik denk dat als er 1 mijn tas indook en ik zou zeggen 'Door hem krijgen jullie geen plaatjes meer' dat die jongen het vanzelf wel afleert :))

Jockey_my

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 10:03

Betteke schreef:
Ik voel al een klaagtopic aankomen over de troetels van de Plus. :D

Die reclame is wel echt geweldig trouwens :D .

Ik geef mijn voetbal plaatjes altijd aan de gene voor/achter mij. Dan zeggen ze altijd mijn zoon zal je dankbaar zijn haha. Hier nog geen 1 x gevraagd om een voetbal plaatje andere jaren wel.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 10:08

Echt verschrikkelijk... Hier bij de c1000 loop ik ze straal voorbij. Vragen ze om een voetbalplaatje, dan krijgen ze te horen: ja, ik heb ze, en nee, ik geef ze niet aan vragende kinderen.

oprotten, sorry hoor. Maar dat ouders dit toelaten! :oo

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 10:09

Die reclame is zeker geweldig _O-

Hier staan er hekken en daar blijven de kinderen keurig achter staan. Mocht het zo zijn dat er kinderen zijn die zich er niet aan houden krijgen ze een waarschuwing van de AH (klantenservices zit gelijk bij binnenkomst). Kinderen mogen ook niet naar binnen om bij de kassa te gaan staan om daar de plaatjes al te vragen. Moet zeggen dat het tot nu, zover ik het dan zie, heel goed gaat.

En ach gun die kinderen ook hun plezier; al is niet iedereen er altijd even blij mee.

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 10:10

Wij hebben gisteren bij de AH aan een klein ventje van een jaar of 4 onze plaatjes gegeven... hij was helemaal gelukkig, huppelt dat jochie de winkel uit met zn vader, je had die koppen van die oudere jongens moeten zien! niet te geloven zeg! Stelletje %#(@&#* :(

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 10:47

Bij de C1000 delen ze ze ook uit. Ik zou willen dat ze er mee ophouden. Ik heb een hekel aan bedelende kinderen. Als ik zelf kids zou hebben dan zou ik echt niet willen dat ze daar stonden te bedelen.

Ik heb liever korting op mijn boodschappen ipv bedelende kinderen...

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 10:47

Hekken?? gaat het al zo ver dat er zelfs hekken geplaatst worden? Bij de volgende actie staan er beveiligers?
Ik kom gelukkig haast nooit bij Appie en nu even helemaal niet,wat een ophef over voetbalplaatjes, aan het eind van deze hype liggen alle plaatjes stilletjes in een hoekje want wat moet je er nou uiteindelijk mee........volgens mij gaat het die koters meer om de strijd dan het daadwerkelijk sparen.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 10:49

Betteke schreef:
In- en uitgangen worden geblokkeerd door krijsende koters in buggy's. Ik voorzie weer ellende. :j

Jij bent ook lekker positief :D .

Ik laat mijn boodschappen maar thuis bezorgen en ik ga niet meer naar buiten, te gevaarlijk en teveel stress.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 10:54

EngeltjeS schreef:
Echt verschrikkelijk... Hier bij de c1000 loop ik ze straal voorbij. Vragen ze om een voetbalplaatje, dan krijgen ze te horen: ja, ik heb ze, en nee, ik geef ze niet aan vragende kinderen.

oprotten, sorry hoor. Maar dat ouders dit toelaten! :oo

Nogmaals, waarschijnlijk weten veel ouders dit niet en daarbij komend, als je denkt dat je kind ze netjes vraagt bij de AH, wat is dan het probleem? Oh ja, kinderen mogen niet vragen. _O- Kom op, de heiligen der heiligen zijn weer te vinden op bokt. :D

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 10:56

Je kind hoort geen andere mensen lastig te vallen , en bedelen is lastig vallen :P

Net zoals de meeste mensen niet houden van die reclame-figuren die mensen op straat aanhouden , de straatkrant-man of muziek-man die bij de uitgang van de winkel staat te hopen dat je hem wat geeft , een bedelaar op straat die wat geld bij je komt vragen , of 's avonds onder het eten gebeld worden voor een enquete of voor een ge-wel-di-ge aanbieding. Of mensen die aan de deur staan met diezelfde 1-malige 1 dag geldige aanbieding :P

Of met de kerst die krantenmensen die aanbellen en een bedragje verwachten :P

Allemaal lastig vallend "gebedel" , laat ze lekker opzouten en hun eigen familie lastig gaan vallen :P
Laatst bijgewerkt door pmarena op 02-02-11 10:59, in het totaal 1 keer bewerkt