Grootste Blunder die je ex maakte?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 00:17

Nou ja, die opmerking die ik plaatste over dat kleintje dat steigert... Dat komt uit zijn mond haha. Ik ga natuurlijk niet uitwijden over maten... :+ Maar mij hoor je niet klagen hoor...
Ik hoor net dat je dat ook zelf mag beoordelen... :P

Utixo

Re: Grootste Blunder die je ex maakte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 00:38

Ik had niet anders verwacht dan dat die uit zijn mond kwam.

Eshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 00:40

Uhhmmmm, let me think...
O ja, mijn ex altijd grote praatjes over zijn willie...
Lag ie dus na 3 maandjes relatie bovenop me, en maar zeggen:JAAA IK KOM BIJNA:|
En hij zag mij dus met kei grote oogjes kijken en vroeg wat er aan de hand was met als antwoord:
1 je zit er nog niet in 2 je willie is slap ...

What went wrong hahaha:$

Ik haat het ook dat als ik een vriend heb, en ik daar mee actief bezig ben dat hij gewoon harder kreunt als ik, ik vind dat dus NIET mannelijk, en dan zal ik ook echt gelijk stilvallen en boos kijken hahahahaa.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 00:44

Eshaa schreef:
Uhhmmmm, let me think...
En hij zag mij dus met kei grote oogjes kijken en vroeg wat er aan de hand was met als antwoord:

Ik haat het ook dat als ik een vriend heb, en ik daar mee actief bezig ben dat hij gewoon harder kreunt als ik, ik vind dat dus NIET mannelijk, en dan zal ik ook echt gelijk stilvallen en boos kijken hahahahaa.

Hahahaha dat is echt vies :') Of als ze schreeuwen tijdens het klaarkomen _O- Dat is de taak van de vrouw :P

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 00:46

Horsii_mine schreef:
Hahahaha dat is echt vies :') Of als ze schreeuwen tijdens het klaarkomen _O- Dat is de taak van de vrouw :P

Dus jij geeft een hele opera weg? _O-

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 00:54

Tellie schreef:
Horsii_mine schreef:

Dus jij geeft een hele opera weg? _O-

Ligt eraan hoe hard meneer zijn best doet :Y)

Eshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 00:56

Horsii_mine schreef:
Eshaa schreef:
Uhhmmmm, let me think...

Ja, ik heb me toen wel eens vaker echt bescheurd, en dat ze me dan raar aankeken.
Of dat ze lekker losgingen boven me, ik stoppen met geluid maken soms kon ik zelfs gewoon mijn telefoon pakken, gaan smsen ofwat, hij een heel concert erachter aan blijven gooien, en dan maar wachten tot hij omlaag kijkt en ziet dat je er niet van kunt genieten, wat meestal niet gebeurde, hij genoot in zijn eentje ook wel :(:)

Eshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 00:59

even een toevoeging , de meneer met zijn slappe willie zit tegenwoordig ook nog eens bij mij in de klas....
En ik was niet de enige waar hij zijn williebillie nie omhoog kreeg of wat dan ook, lag niet aan mij :o

sefanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 01:02

die mijn ex maakte? tijdens seks naam van zijn ex noemen

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 01:02

Uhm.. Blunder van mijn ex??
Op mijn haar leunen waardoor mijn haar half uit mn hoofd gerukt werd. Mij 'toen we het gezellig hadden' heel subtiel omdraaien en daarbij mijn hoofd frontaal tegen de muur knallen.... Hij was niet zo handig zullen we maar zeggen :+. Gebeurde dan ook vaker. Maar staat tegenover dat ik hem ook een keer frontaal in zn zaak heb geslagen omdat mijn arm vast kwam te zitten in mijn vest en ineens los schoot :').

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 01:04

Dat was trouwens toch op bokt? :') Dat verhaal van die bokker met een franse scharrel die bij het komen schreeuwde: Je vais exploder _O-

Edit. Gevonden :+

Citaat:
xMoose schreef:
Ik heb een keer iets gehad met een jongen uit Oostenrijk, toen ik 2 maanden in Frankrijk zat voor Franse cursus. Hij zat dus bij mij in de klas...

Toen we in bed lagen en hij klaar kwam zei hij:

OOh Yasmin, je vais exploder!!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 01:07

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 01:08

Sefanja, die is klassiek toch? Haha.

Ik zie het al helemaal voor me allemaal haha. Dirty mind is a joy for ever... :+

Bij een kennis is eens een housewarmingparty geweest. Liet die stomkop zijn slaapkamer ook zien, waarna zijn maten dus de condooms onder en naast zijn bed konden tellen. Eén zei er dat ie bij 9 was gestopt. :+ Hij ging er prat op. De vriendin in kwestie heeft toen heel snel de benen genomen... _O- Dát zou ik minder kies vinden.

En dat gebrul mogen ze van mij idd ook wel laten. Bij ons zou er dan gegarandeerd een kind aan ons bed komen staan met wat vragen... De oudste moet 8 worden en de jongste wordt overmorgen 4... Niet ideaal haha.

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 01:09

Geweldig en dat met een Oostenrijks accent? :')

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 01:13

Haha ja mijn vriend woont een studentenhuis, aan de ene kant van zijn kamer is de douche, een wand open (dakterrasje), zijn huisgenoot slaapt niet op de kamer die aan zijn kamer grenst en de 4e muur zit een keuken achter dus nergens last van :+ Zeker niet van kinderen die niks mogen merken :Y)
Laatst bijgewerkt door Cubone op 08-01-11 01:25, in het totaal 1 keer bewerkt

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 01:24

Utixo schreef:
Ik had niet anders verwacht dan dat die uit zijn mond kwam.

We passen niet voor niks zo goed bij elkaar. :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 01:54

Och mijn ex kon er wat van zeg, wat een slapjanus was dat! Het heeft ook een hele tijd geduurd voordat we als 'vrienden' door 1 deur konden. Vrienden van vroeger die ons allebei kennen hebben het er nog wel eens over.

2 dingen die ik jullie niet wil onthouden;

-We logeerden in het huis van zijn opa en oma, we hadden s'avonds al flink gefeest en we zouden even nazitten en wat ophalen in dat huis en daarna nog weer op pad. De mensen die ons op zouden pikken zaten in de auto te wachten of zouden ons zo op komen halen (dat weet ik niet precies meer)
Ik zat in de woonkamer klaar en hij deed heel zenuwachtig bij de keuken en ik mocht niet in de buurt komen. Bleek nou; had hij ook in zijn broek gepoept, net op het moment dat we binnen kwamen.
Ik stapte op hem af en aanschouwde de stinkbom. Hij trok heel voorzichtig zijn onderbroek en broek uit... -hij had diarree trouwens- en keek me volstrekt hulpeloos aan. Blunder van mij; ik heb de broek nog uitgespoeld ook en hem daarna in de wasmachine gemikt.
Hem onder de douche gezet en schone kleren gepakt. Hij bleef maar zeggen; vind je het echt niet erg? ik schaam me zo! je bent zo lief en ik voel me zo vies!!
Ik: jaaa schat, ga nou maar douchen want je bent niet te harden!

Dat ik dát nog voor hem gedaan heb is me een raadsel, ik handelde op de automatische piloot denk ik. Uiteraard heeft hij dat nog vaak te horen gekregen van mij :P

En deze is eigenlijk de blunder van mijn ex-schoonmoeder;
4 jaar na dat het uit was gingen we af en toe nog steeds met elkaar om, als goede vrienden en we hebben elkaar die tijd nog vaak gezien. We wonen niet bepaald naast de deur dus zo nu en dan reisde ik naar hem en zijn ouders toe. Hij had kanker en moest meteen chemotherapie ondergaan. Toen hij me dat vertelde ben ik meteen naar hem toe gegaan, ik had vakantie van school en ging naar hem toe om hem te steunen. Hem wat op te vrolijken en ook steun te bieden aan zijn ouders -die ik beschouwde als 2e ouders-
Ik sliep bij hem in bed, gewoon als vrienden en met een pyamaatje aan. De benedenverdieping was van hem en zijn moeder woonde er boven. -even voor het verhaal ;)-
Afijn, de volgende dag zou hij zijn eerste chemo krijgen dus iedereen was wat gespannen. Zijn moeder vooral en blijkbaar kon ze zich niet meer inhouden toen wij al in bed lagen. Ze liep naar beneden en kwam binnen, of ze even mocht storen. Mijn ex zei al: -je houdt je mond mam!! je houdt je mond!
Ze kwam heel plechtig naast het bed zitten en vroeg met een serieus gezicht; X zal misschien door de chemo onvruchtbaar kunnen worden en hem is geadviseerd om zijn sperma in te vriezen. Voor als hij nog wél ooit een kinderwens heeft.
Mijn ex verstopte zich onder de dekens en riep heel hard; hou je mooooooooooond!!
Maar de vraag luidde; of ik X niet een handje wilde helpen, zodat ze zijn zaad in kon vriezen. En zette een potje met etiket op zijn nachtkastje.
Ze liep weg en zei tegen mijn ex dat hij zich niet zo aan moest stellen...

IK HEB ME BESCHEURD!!!! En mijn ex schaamde zich kapot. Ik heb zo moeten lachen dat ik eerst naar boven ben gelopen en tegen mijn schoonmoeder gezegd dat ik eerst wat moest drinken en bijkomen.

Zo kun je in tijden van ziekte ook vreselijke lol beleven. Uiteraard hebben we tijdens en na zijn ziekte -hij is inmiddels alweer een jaar genezen- er nog heel erg om moeten lachen. Zijn moeder ook trouwens ;)

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 01:57

Yep mijn ex.....ik moest ook in ene bellen als ik weg ging van mijn werk.
Normaal deed ik dat vlak voordat we het pand verlieten maar die keer iets later......haal ik hem in op de snelweg :?

Ik vragen waarom hij daar reed....ik wilde je verassen door naar je werk te komen.....oke lief, tot we in bed lagen en hij al compleet in coma was en een smsje kreeg. Ik lezen omdat het wel eens belangrijk kon zijn zo midden in de nacht......he lief ventje van me,lief dat je toch nog langs bent gekomen, ik ben echt stapel op je.........mijn bloed kookte en heb toch een vuist op zijn wang geplaatst terwijl hij dus sliep :=

Bleek later dat hij al 5 maanden een ander had, en die woonde dus praktisch naast mijn werk.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 01:58

Wat is dat trouwens met mannen die in hun broek poepen? :') Een vriendin van me kwam laatst ook al met een soortgelijk verhaal aan hahaha _O-

Geweldige actie van je ex schoonma trouwens :D
Laatst bijgewerkt door Cubone op 08-01-11 02:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 01:59

Oooooooooh Zinia, ik kom niet meer bij hier _O-

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 02:10

Het was destijds serious business voor mijn exschoonmoeder ;)
Ik hoorde van mijn ex toen hij weer boven de dekens durfde te komen dat ze het hem ook al gevraagd om het zelf te doen en voor had gesteld dat een van zijn goede vriendinnen hem niet kon helpen. Hij had zijn moeder gesmeekt d'r mond te houden.
De volgende ochtend voor vertrek naar het ziekenhuis begon ze er weer over trouwens... Het was heel normaal volgens haar, dat ik hem zou kunnen helpen in tijden van nood.
Maar hij wílde het gewoon niet, dát was wel het laatste waar hij aan dacht.
Toen ik weer begon te lachen zag ze er de humor ook wel van in. Die nacht dat ik bulderend van het lachen boven kwam moest ze eerder om mij lachen zei ze.
Hele gekke schoonmoeder was dat, lief.. maar een beet apart op sommige momenten ^^

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 02:25

Ohhhh ik weet er nog een!
Ik had een tijdje een soort serieuze scharrel. Hij wilde een relatie maar ik nog niet, maar achteraf gezien hadden we wel een relatie eigenlijk alleen zat de stempel er niet op. :+

Anyway. In de zogenaamde elkaar-leren-kennen-periode hadden we het op een gegeven moment over huisdieren. Ik vertelde dus dat ik een hond had. Mijn hond is wel geteld 70cm hoog en echt een beer, pikzwart en in bezit van een hele rij flinke witte tanden, veel mensen vinden hem dus ook eng. Maar dat had ik er niet bij verteld :+.
Hij vertelde mij dat hij ook een hond had, een golden retriever-ding ofzo. Nou, dat is ook al aardig aan de maat (alhoewel die honden dus nog klein zijn naast mijn hond). Ik ging er dan ook vanuit dat hij niet bang zou zijn voor mijn hond. (Meer dan een logische conclusie).

De eerste keer bij mij thuis begon de hond al te blaffen. - Ons huis heeft een gang waar een deur tussen de woonkamer zit zegmaar, op die manier kan je in de gang niet zien wat er in de woonkamer staat - De hond heeft een hele zware blaf en ik zag de arme jongen in kwestie al een beetje wit weg trekken.. Dus ik nog voor de zekerheid vragen: "Je bent toch niet bang voor honden he?.." En hij: "Neeh neeh, heb er zelf toch een!" "Oke.. Nou prima, dan ga ik vast naar binnen, hang jij je jas maar even op dan!" Dus ik naar binnen om het ouderlijk volk voor te berijden op zijn komst.. Wij vol verwachting naar de gangdeur kijken.. Het duurde even, en toen ging hij open.. Op een kiertje, een oog gluurde om de hoek. Omgeving werd veilig verklaart en de deur ging langzaam verder open, er kwam nu ook een been de hoek om. Maar mijn hond is het type die even afwacht voor hij zijn 'prooi' begroet. (Hij is altijd heel blij en stormt dus op iedereen af, hij springt niet tegen ze op maar het op iemand afstormen kan al beangstigend zijn). Mijn lieftallige ex, zag die hond aan komen en smeet gelijk de deur dicht. :')

Zijn uiteindelijke excuus was: "Ik wist niet dat die hond zo groot was...." We hebben het hier dus over een jongen die op kickboksen zit en 4x per week naar de sportschool ging. Hij was gigantisch en heel breed/gespierd.. Maar hij was bang voor de hond haha. Hij liep altijd half achter me als de hond aan kwam lopen, alsof ik, als klein dun iel meisje hem zou kunnen beschermen tegen een door gedraaide hond. (Gelukkig is mijn hond heel lief :P).

Later toen ik bij hem thuis kwam was er geen hond te bekennen. Elke keer als ik er was kreeg ik te horen dat zijn moeder net met de hond weg was.. Later zij hij er niets meer over en nog later heb ik gevraagd wanneer ik nou eindelijk die hond is te zien kreeg.. Wat bleek. Hij had geen hond, maar wel een kat. De hond was eigenlijk van zijn oma.

Right. :')

vaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 03:21

wat een blunders hebben jullie allemaal gehad,
bij mij gelukkig nog niets XD

Eshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 03:33

kom nog wel mhuaha (6)

malo_kozo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 04:45

Mijn vriend heeft 1 keer mijn hand gebroken en 3x mijn vingers!

Mijn hand zat tussen de autodeur dus ik gillen en hij die deur nog dichter doen en zeiken dat "hij de deur niet dichtkreeg"nee gek he!

En de andere keren met stoeien niet eens heel hard maar mijn vingers breken blijkbaar snel.