Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jacqq schreef:mijn ouders vertelden mij dat ze "het blote konten spel" aan het doen waren... terwijl ik er zelf heilig van overtuigd was dat ze samen naakt koprollen op het bed aan het maken waren. volgende dag ook echt op school verteld dat mn ouders het blote kontenspel deden
(ik was toen overigens een jaar of 5/6 )
Mo_I_Rana schreef:Heb zelf de swiffer genomen en tegen het plafond gestampt, maar ze hadden het te druk. De radio harder zetten heeft het geluid naar de living verplaatst en de tv daar harder zetten heeft voor een tijdelijke pauze gezorgd.
Deze tips werken dus bij mij niet en vind het nogal een gênant gespreksonderwerp om hen er even over aan te spreken. Dacht al aan "hebben jullie die aardbeving laatste nacht ook gevoeld" maar is denk ik niet subtiel genoeg.
jacqq schreef:ik ga in januari op kamers..... 10 huisgenoten.... denk dat ik ook maar alvast oordopjes en een swiffer ga aanschaffen haha
Rhendera schreef:jacqq schreef:mijn ouders vertelden mij dat ze "het blote konten spel" aan het doen waren... terwijl ik er zelf heilig van overtuigd was dat ze samen naakt koprollen op het bed aan het maken waren. volgende dag ook echt op school verteld dat mn ouders het blote kontenspel deden
![]()
![]()
![]()
![]()
je kan me nu echt opvegen
jacqq schreef:mijn ouders vertelden mij dat ze "het blote konten spel" aan het doen waren... terwijl ik er zelf heilig van overtuigd was dat ze samen naakt koprollen op het bed aan het maken waren. volgende dag ook echt op school verteld dat mn ouders het blote kontenspel deden
Rhendera schreef:jacqq schreef:mijn ouders vertelden mij dat ze "het blote konten spel" aan het doen waren... terwijl ik er zelf heilig van overtuigd was dat ze samen naakt koprollen op het bed aan het maken waren. volgende dag ook echt op school verteld dat mn ouders het blote kontenspel deden
![]()
![]()
![]()
![]()
je kan me nu echt opvegen