bovenburen sex....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jacqq

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 23:09

mijn ouders vertelden mij dat ze "het blote konten spel" aan het doen waren... terwijl ik er zelf heilig van overtuigd was dat ze samen naakt koprollen op het bed aan het maken waren :') . volgende dag ook echt op school verteld dat mn ouders het blote kontenspel deden :Y) (ik was toen overigens een jaar of 5/6 )

MarloesRixt

Re: bovenburen sex....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 23:10

Dit topic is echt briljant.. :')

Rhendera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 23:11

jacqq schreef:
mijn ouders vertelden mij dat ze "het blote konten spel" aan het doen waren... terwijl ik er zelf heilig van overtuigd was dat ze samen naakt koprollen op het bed aan het maken waren :') . volgende dag ook echt op school verteld dat mn ouders het blote kontenspel deden :Y) (ik was toen overigens een jaar of 5/6 )

_O- _O- _O- _O- _O- je kan me nu echt opvegen :')

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 23:12

haha geweldig jacqq!! dat je op die leeftijd niet hebt gezegd dat je mee wil doen haha!
doet me denken aan wat een kennis ooit vertelde. klein jochie, lag 's avonds op bed, ouders amuseerden zich beneden op de bank. Maar jochie kon niet slapen en ging naar beneden alweer hij tot de conclusie kwam dat z'n ouders "naakt op de bank ruzie maakten" want ze schreeuwden zo... En dat werd natuurlijk de volgende dag op school verteld, kom dan nog maar eens gemakkelijk op de eerstvolgende ouderavond :P

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 23:15

OMG geweldige reacties ... idd die van die dekens , die van die tent zijn geniaaal :+

jacqq

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 23:17

@ degene die vroeg of ik niet vroeg of ik mee wilde doen:
hahaha ik was aan het huilen, omdat ze me negeerden (heb voor mijn gevoel uren toegekeken naar de acrobatische kunsten van mijn ouders, maar waarschijnlijk waren het hooguit 2 minuten van roepen tot ik begon met huilen en ze me eindelijk hoorden..... maargoed was dus niet in de stemming voor een spelletje :Y)
Het zit trouwens nog steeds in mijn geheugen als mijn ouders die naakt koprollen over het bed maken :')
Laatst bijgewerkt door jacqq op 14-12-10 23:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Koblenz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 23:17

Mo_I_Rana schreef:
Heb zelf de swiffer genomen en tegen het plafond gestampt, maar ze hadden het te druk. De radio harder zetten heeft het geluid naar de living verplaatst en de tv daar harder zetten heeft voor een tijdelijke pauze gezorgd.
Deze tips werken dus bij mij niet en vind het nogal een gênant gespreksonderwerp om hen er even over aan te spreken. Dacht al aan "hebben jullie die aardbeving laatste nacht ook gevoeld" maar is denk ik niet subtiel genoeg.

Haha die swiffer gebruik ik ook, bij mij houden de bovenburen er dan even mee op om vervolgens vrolijk verder te gaan. Het stomme is dat ze ook echt elke keer een uur of 12 snachts uitkiezen als ik net lig te slapen. Dan stoppen ze even, lig ik net weer te slapen en gaan ze weer aan de gang :(

jacqq

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 23:21

ik ga in januari op kamers..... 10 huisgenoten.... denk dat ik ook maar alvast oordopjes en een swiffer ga aanschaffen haha

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 23:24

jacqq schreef:
ik ga in januari op kamers..... 10 huisgenoten.... denk dat ik ook maar alvast oordopjes en een swiffer ga aanschaffen haha

Ik woon ook met 10 huisgenoten en ik heb nog nooit wat gehoord. :D (overigens hebben ze onderling wel wat gehoord, dus het is een beetje afhankelijk waar je in huis zit)

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 23:24

Rhendera schreef:
jacqq schreef:

En mij erbij :') Geweldig topic, wat mensen meemaken zeg _O-

xxelviraxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 23:29

Hilarisch topic, leg helemaal in een deuk. :D

TS hoe ga je dit nou verder doen ? Ga je er iets van zeggen ?

Iris_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 23:31

Hilarisch topic.
M'n ouders zitten me scheef aan te kijken waarom ik steeds dubbel lig :')

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 23:35

jacqq schreef:

_O- _O- _O- Ik kom niet meer bij! Ik zie het ook al helemaal voor me dat naakt koprollen maken :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 23:39

Een ex van me was trainer bij zo'n jeugdploegje (14-15 jaar) bij een regionale ploeg. Omdat ze een heel goed seizoen gehad hadden, mochten ze van het bestuur een weekendje op voetbalstage bij een grote ploeg. Ouders inclusief, daarvoor waren overdag allerlei leuke dingen voorzien. Dus ik mocht ook mee als trainersliefje (hoezo, voetbalvrouw? :+ ). Waren ook al langer dan 1 jaar samen.

Nou hadden we een regeling met de ouders: 1 nacht zouden wij met ons tweetjes de ventjes in de gaten houden, de andere avond zouden zij het doen. Zo hadden we allemaal toch een relaxe avond met een moment voor jezelf.

De slaapkamers bestonden echter overal uit stapelbedden, en je had een slaapzak of lakens mee. Wij hadden elk een slaapzak en natuurlijk maakten de kids grapjes als "hey trainer, braaf zijn vannacht". Goed, einde van de avond, bed in, natuurlijk bij elkaar gaan slapen. ochtend, 8u, beiden wel in the mood maar geen zin om op te staan en dan doe je een spelletje. En wat heb je net op moment suprême? juist, heel dat ploegje dat de kamer komt binnendenderen en op de overblijvende vrije bedden klimt. Ik had nog een T-shirt aan (godzijdank was het nog een lange ook), lag in mijn eigen slaapzak, maar mijn ex vond z'n short niet meer én moest zich echt knal tegen me aan pletten om niet met z'n blote reet te kijk te liggen. Heb je zo'n bende glunderende gezichten voor je neus natuurlijk.
Traineeeer, wanneer ga je opstaan?
Als jullie weg zijn.
Je kan dat nu toch ook, dan zien we uw pyjama ook een keertje.
Mijn pyjama is niets bijzonders.
Waarom ligt u zo dicht bij uw vriendin, het is hier toch warm? (was inderdaad pokkewarm)
Omdat ze anders kou heeft
Dan kan ze toch de slaapzak dichtdoen als u opzij gaat...

_O- Probeer dan je lach maar een keer in te houden :')

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 23:41

hahaha geweldig! geniaal! de leeftijd doet 't 'm :P

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 23:42

Heel het topic gelezen, briljant _O- Zelf nog geen trauma opgelopen gelukkig. :')

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 23:43

Rhendera schreef:
jacqq schreef:

Mij ook _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 23:46

Ik ga dus nooit meer op kamp met een vriend als ik geen zekerheid heb dat er een deur aan zit die vast kan. Al is het maar om mezelf de slappe lach te besparen :D

Blackflag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 23:46

Hahah wat een grappig topic! :')

Geef je op voor bonje met de buren als het nog lang doorgaat! Hahahahah :+

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 23:47

Geweldig :D

Echt sommige dingen :')

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 23:49

Laatst zei mn moeder nog tegen me: ja, jullie herrie ook gisteravond.
Euwm... was dat van het praten of??? :=
Ik hoop niet dat laatste }:0

BibiSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 23:49

Iris_safarii schreef:
Hahah wat een grappig topic! :')

Geef je op voor bonje met de buren als het nog lang doorgaat! Hahahahah :+

Een programma bonken met de buren is in dit geval toepasselijker :+ _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 23:52

is er zo geen liedje ivm "Bonkers"? Als ze weer een keertje in actie zijn, dat eens keihard door je boxen laten knallen :D

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 23:53

misschien moet je dan "lets talk about sex" draaien haha!

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 23:55

Dat liedje van 'Sex bomb' :))