Ik zou er echt geen woorden meer aan vuil maken , verder gewoon normaal met haar omgaan maar *no way* dat ik daarmee in 1 auto ga zitten hoor , blegh

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
buster4ever schreef:nop madam heeft nog steeds niet meegereden vorige week was ze de dagen "ziek". geweest..ze ging vandaag op de fiets....
en ze stuurde echt zo een domme sms met daarin.
hey nathalie hoe was je weekend?
ik ga vandaag op de fiets maar 20 euro betekend 1 euro per keer dat ik mee rijd(ik dacht al van wauw heb ze leren rekenen van dr kinderen dit weekend) ik rij nog wel een keertje mee dan krijgen jullie gewoon 1 euro per keer dat ik mee rijd maar ik ga nu weer op de fiets want er ligt geen sneeuw meer.
dus ik zei al tegen me vriend wat een enorm gierig weif die wil echt voor drol en een scheet op de eerste rij zitten..van nu af aan mag ze voortaan blijven fietsen.
buster4ever schreef:uh arabische heb je t hele topic niet geleze??? zoals meerdere niet doen...
mijn vriend betaald me ook vaak benzine geld maar verder ga ik niet alles nog es 100 keer herhalen ga t hele topic maar doorlezen..
en voor de rest waarom denk je dat ik zeg voortaan mag ze blijven fietsen....... omdat ze er bij mij niet meer in komt..
rina schreef:Stille meelezer moet zichzelf nu echt eerst van de grond rapen![]()
Allemachtig zeg wat een ego heeft dat mens. Wedden dat die je gaat bellen als er weer sneeuw ligt, want dan kan die ene euro er wel af, stel dat je koude voeten krijgt. Of je eigen auto moet starten. Ben ergens wel nieuwschierig, hoe ver zou je komen met 1 euro in je eigen auto of de bus???![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker laten fietsen dus
Lord_Ik schreef:rina schreef:Stille meelezer moet zichzelf nu echt eerst van de grond rapen![]()
Allemachtig zeg wat een ego heeft dat mens. Wedden dat die je gaat bellen als er weer sneeuw ligt, want dan kan die ene euro er wel af, stel dat je koude voeten krijgt. Of je eigen auto moet starten. Ben ergens wel nieuwschierig, hoe ver zou je komen met 1 euro in je eigen auto of de bus???![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker laten fietsen dus
Helemaal mee eensen nu vraag ik mij af wat de TS 'r vriend er nu van denkt ?
XD
vidya schreef:Kortom, waar heb je t over? Volgensmij kun je het niet hebben dat een ander dmv jou er beter van word. Probeer eens te geven, wellicht krijg je het op onverwachte manier terug.
Yessy schreef:Ik woon 4.5km van m'n werk en krijg gewoon reiskostenvergoeding (en fiets het in 15 min). Met de auto gaan kost net zo veel tijd denk ik, al helemaal met dit weer! Als je met de fiets binnendoor kan en met de auto een stuk snelweg pakt, kan het qua afstand nogal schelen!
buster4ever schreef:mijn vriend moest nogal hard lachen om dr sms en vind dr echt een triest figuur en ook van hem hoeft ze niet meer mee t rijden en mag ze lekker gaan fietsen.