ben ik zo jaloers of houd hij nou geen rekening met mij.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 22:15

Madam weet het allemaal maar goed te bepalen zeg , ze beslist het ook meteen maar allemaal , zonder overleg :P

Ik zou er echt geen woorden meer aan vuil maken , verder gewoon normaal met haar omgaan maar *no way* dat ik daarmee in 1 auto ga zitten hoor , blegh :=

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 22:17

buster4ever schreef:
nop madam heeft nog steeds niet meegereden vorige week was ze de dagen "ziek". geweest..ze ging vandaag op de fiets....
en ze stuurde echt zo een domme sms met daarin.
hey nathalie hoe was je weekend?
ik ga vandaag op de fiets maar 20 euro betekend 1 euro per keer dat ik mee rijd(ik dacht al van wauw heb ze leren rekenen van dr kinderen dit weekend) ik rij nog wel een keertje mee dan krijgen jullie gewoon 1 euro per keer dat ik mee rijd maar ik ga nu weer op de fiets want er ligt geen sneeuw meer.

dus ik zei al tegen me vriend wat een enorm gierig weif die wil echt voor drol en een scheet op de eerste rij zitten..van nu af aan mag ze voortaan blijven fietsen. ~~}>

:roll:
Ga je hier op in?
Ik vind dit echt té bizar voor woorden, bij mij had ze er niet meer ingekomen....

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 22:19

*raapt zich op van de grond*

Madam heeft nog praatjes ook.
Ik hoop dat ze van fietsen houdt.

(en dat het een strenge winter wordt ~~}> )

Jij hebt het keurig opgelost.

Arabische

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 22:22

Volgensmij zou ik precies hetzelfde reageren als jij.. Ik ben ook wel erg snel jaloers.
Wat ik zou doen, geen benzine meer betalen.. Kan je vriend dat niet zelf betalen? Hij werkt toch..

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-10 22:25

uh arabische heb je t hele topic niet geleze??? zoals meerdere niet doen...
mijn vriend betaald me ook vaak benzine geld maar verder ga ik niet alles nog es 100 keer herhalen ga t hele topic maar doorlezen..

en voor de rest waarom denk je dat ik zeg voortaan mag ze blijven fietsen...;).... omdat ze er bij mij niet meer in komt..

gigil

Re: ben ik zo jaloers of houd hij nou geen rekening met mij.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 22:31

ha ha ha. heb alle bladzijden gelezen.
Geweldig.
Hoop ook dat we een strenge winter krijgen en dat ze goede banden op haar fiets heeft.
Ze zal nog spijt krijgen

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 22:45

buster4ever schreef:
uh arabische heb je t hele topic niet geleze??? zoals meerdere niet doen...
mijn vriend betaald me ook vaak benzine geld maar verder ga ik niet alles nog es 100 keer herhalen ga t hele topic maar doorlezen..

en voor de rest waarom denk je dat ik zeg voortaan mag ze blijven fietsen...;).... omdat ze er bij mij niet meer in komt..

Fewww... ;)
Ik was al bijna bang dat je het voor die 1 euro toch zou doen. Maar dan nog blijft het jouw keuze!
Wel een grote praatjesmaker zeg. Ik ben benieuwd als er straks weer sneeuw valt :+
Wat vind je vriend er nu van, nu je een paar dagen verder bent? Of hebben jullie het er niet meer over gehad?

x__Danielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 22:46

aankomende week gaat het weer flink sneeuwen en vriezen, hoop dat ze winterbanden onder d'r fiets heeft... :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 22:49

1 euro per keer, walgelijk mens.. Eerlijk waar, laat haar maar lekker fietsen of met het openbaar vervoer gaan, voor 1 euro zou ik daar echt niet mee in 1 auto gaan zitten :+

Craftly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 23:36

Alle 13 pagina's doorgelezen :D

Wat een verschrikkelijk mens zeg
We doen het zoals ik het bedenk
Koningin van haar 1 persoonsrijk :=

Yviertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 23:45

Hihi raar mens.
Jammer dat je mijn collega niet bent! Voor €1 pd mee rijden en dan gewoon weigeren.
Mijn collega's kwamen niet meer bij toen ik dit vertelde.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 00:18

Stille meelezer moet zichzelf nu echt eerst van de grond rapen :')
Allemachtig zeg wat een ego heeft dat mens. Wedden dat die je gaat bellen als er weer sneeuw ligt, want dan kan die ene euro er wel af, stel dat je koude voeten krijgt. Of je eigen auto moet starten. Ben ergens wel nieuwschierig, hoe ver zou je komen met 1 euro in je eigen auto of de bus??? :+ :+ :+ :+ _O- Lekker laten fietsen dus ;)

Lord_Ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 00:21

rina schreef:
Allemachtig zeg wat een ego heeft dat mens. Wedden dat die je gaat bellen als er weer sneeuw ligt, want dan kan die ene euro er wel af, stel dat je koude voeten krijgt. Of je eigen auto moet starten. Ben ergens wel nieuwschierig, hoe ver zou je komen met 1 euro in je eigen auto of de bus??? :+ :+ :+ :+ _O- Lekker laten fietsen dus ;)

Helemaal mee eens :') en nu vraag ik mij af wat de TS 'r vriend er nu van denkt ? :') XD

vaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 00:30

Lord_Ik schreef:
rina schreef:

Helemaal mee eens :') en nu vraag ik mij af wat de TS 'r vriend er nu van denkt ? :') XD

:+ wat een idioot mens, ik zou haar lekker laten fietsen!

vidya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 01:00

Ik vraag me nog steeds af (na 13 pagina's) om wat voor een afstand het eigenlijk gaat? Blijkbaar kan ze het nl ook fietsen.. en het is blijkbaar dus niet heel erg ver. Is het dan niet enorm belachelijk om daar 20e voor te vragen, want 1. je gaat die kant op. 2. het zal waarschijnlijk niet langer zijn dan 10min/kwartier samen in de auto zitten, want anders ga je al voorbij normaal fietsrange.
Ook word er niet gereageerd door TS op kilometervergoeding... krijg je dat TS? Of is de afstand dermate klein (de meeste bedrijven hanteren 7 km) dat er geen sprake is?

Kortom, waar heb je t over? Volgensmij kun je het niet hebben dat een ander dmv jou er beter van word. Probeer eens te geven, wellicht krijg je het op onverwachte manier terug.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 02:19

vidya schreef:
Kortom, waar heb je t over? Volgensmij kun je het niet hebben dat een ander dmv jou er beter van word. Probeer eens te geven, wellicht krijg je het op onverwachte manier terug.

Proest _O- sorry????? Geven aan iemand die jou ook niks wil geven???? Iemand die nu aangeeft, dat als het haar uitkomt, dus geen koude voeten wil, ze wel 1 euro wil uitgeven aan jou???? Geloof dat je nu de wereld even om moet gaan draaien. Moet de TS moeite doen voor zon persoon??? Dachutnie :n Geven moet wel van 2 kanten komen.

vidya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 02:21

Nee vind ik niet. Geven is voor mij onvoorwaardelijk. Als je wat terug krijgt, dan is het supermooi, maar geven om te ontvangen leidt altijd tot teleurstelling.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 02:24

Dus jij gaat moeite doen voor iemand die bij voorbaat al aangeeft niks voor jou terug te willen doen?? Op welke manier dan ook?? En er hoeft geen geld tegenover te staan. Ze had ook kunnen aanbieden om de week met haar auto te gaan. Maar ook dat wil ze niet, nee zij wil geen geld uitgeven dat moet een ander maar doen voor haar.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 09:09

Ik woon 4.5km van m'n werk en krijg gewoon reiskostenvergoeding (en fiets het in 15 min). Met de auto gaan kost net zo veel tijd denk ik, al helemaal met dit weer! Als je met de fiets binnendoor kan en met de auto een stuk snelweg pakt, kan het qua afstand nogal schelen!

malo_kozo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 09:51

Yessy schreef:
Ik woon 4.5km van m'n werk en krijg gewoon reiskostenvergoeding (en fiets het in 15 min). Met de auto gaan kost net zo veel tijd denk ik, al helemaal met dit weer! Als je met de fiets binnendoor kan en met de auto een stuk snelweg pakt, kan het qua afstand nogal schelen!

Andersom kan het ook hoor, ik woon 15 km met de auto van het werk, maar als ik moet fietsen is het toch echt 22 km. (of ik moet met de fiets de snelweg over gaan steken :+ ipv een viaduct te pakken, maar dat lijkt me geen strak plan)

@ buster4ever Ik geef je groot gelijk hoor. En naast het geld voor de benzine ben je ook een stuk beperkter. Weet niet hoe het bij jou op je werk is, maar hier wil nog wel eens een spontaan middagje vrij gepakt worden. Met een 3e passagier is dat al weer lastiger.

Wat als je net ff eerder weg moet vanwege de tandarts, of een half uurtje later moet omdat je even langs de huisarts moet. Dat zijn beperkingen die wel meer als een euro per dag waard zijn in mijn ogen. Dus ik ben je helemaal met je eens hoor dat je dit op deze manier hebt aangepakt.
Gelukkig zitten jij en je vriend nu ook op 1 lijn hierover, lijkt me namelijk zo vervelend om onenigheid te hebben met mijn man over een derde.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-10 09:56

ik krijg km vergoeding maar dat is vrij weinig...en we rijden zo'n 15 km misschien iets minder 13 ofzo maar minder niet.
wil niet zeggen dat ik niet mag vinden dat zei best wel mee mag betalen aan benzine geld..en zoals je waarschijnlijk heb kunnen lezen zit ze in de auto op ze minst 20 minuten en met file 3 kwartier bij ons in de auto...
met de fiets doet ze zo een 3 kwartier erover naar t werk omdat je op de fiets alle sluipdoor kruip door weggetjes kan nemen..en met de auto mag je niet op fietspaden.
mijn vriend moest nogal hard lachen om dr sms en vind dr echt een triest figuur en ook van hem hoeft ze niet meer mee t rijden en mag ze lekker gaan fietsen.

malo_kozo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 10:09

buster4ever schreef:
mijn vriend moest nogal hard lachen om dr sms en vind dr echt een triest figuur en ook van hem hoeft ze niet meer mee t rijden en mag ze lekker gaan fietsen.

Dan lijkt het me heel duidelijk wat te doen als ze sms't om mee te rijden, gewoon doorrijden en lekker zwaaien. :D graag of helemaal niet hoor.

Ik mocht willen dat ik voor € 20 per maand op mijn werk wist te komen :) ik zou dan ook geen moment twijfelen als iemand het me deed voorstellen ;)

Yviertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 10:12

Joepie! Goed dat hij je nu begrijpt en ziet waat een raar mens het eigenlijk is!

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 11:02

Blij om te lezen dat hij je nu begrijpt inderdaad!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 11:14

Stiekum hoop ik nu ook dat het een strenge winter wordt :=

Ziekmelden, wat kinderachtig :roll: Laat maar lekker fietsen ja :-)