Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
auk schreef:Ik heb zojuist mijn zorgverzekering voor 2011 afgesloten bij FBTO. Heb speciaal gelet op de ziekenhuizen aangezien ik daar bij Zekur bijna de mist mee inging
FBTO heeft ook een contract met het ziekenhuis bij ons in de buurt, erg prettig dus! Kon daar trouwens ook niet kiezen tussen natura of restitutie. Waarschijnlijk omdat ze met bijna alle ziekenhuizen een contract hebben afgesloten. Maar ik ben ook blij dat ik eindelijk besloten heb, werd er helemaal simpel van!
Anne_GTI schreef:Ik ergerde me behoorlijk aan de uitzending van Radar. Die man van Independer was behoorlijk reclame voor zichzelf aan het maken. Independer houdt geen rekening met collectiviteitskortingen elders zodat het verschil extra groot lijkt. Independer heeft zelf collectiviteits afspraken gemaakt met zorgverzekeraars en krijgt geld voor elke verzekering die via hun wordt afgesloten. Dan ben je imo zeker niet onafhankelijk!
lillytjuh schreef:Tja we moesten allemaal bezuinigen...... dus goedkoper personeel.... krijg je ook goedkopere antwoorden. En ja dat is vervelend...... Maar daar kunnen we nou eenmaal niets aan doen in de zorg tegenwoordig.
auk schreef:Ik vind het wel opvallend bij Independer dat wat ik er ook invul, ik toch meestal uitkom op Ohra en Delta Lloyd. Zilveren kruis of FBTO is geen enkele keer voorbij gekomen. Tijdens de Radar uitzending ook niet. Heeft Independer zeker geen contract mee afgesloten