Ben benieuwd of jullie leuke ideen hebben?!
Ik zou graag voor mijn vader een mega Iphone willen maken, (sinds hij er een heeft kan hij nooit mee zonder)
Weten jullie hoe ik dat kan aanpakken?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Heb wel zelf niks meer aan mijn truck gedaan gisteren en vandaag, maar heb morgen toch vrij, dus misschien ga ik dadelijk nog even wat prutsen..
nine1987 schreef:@ charlotteCC..
Zoiets heeft een vriendin van mij een paar jaar geleden gemaakt.. Een grote platte doos gepakt.. (zij had er een van een lcd tv ofziets) Daar had ze allemaal hokjes in gemaakt en in elk hokje een voorwerp of een briefje wat met die informatie te maken had.. Zij had toevallig: help je schoonmoeder de winter door als thema.. Doos zwart gemaakt met allemaal sneeuwvlokjes erop.. En dan op elk vakje een nummertje, kriskras door mekaar (adventskalenderidee) en dan in elk vakje iets anders.. handschoenen, een sjaal, oorwarmers, een kruik enz enz enz.. En dan in verschillende hokjes de echte kadootjes.. Was echt heel erg leuk.. En dan in sommige hokjes van die leuke Wist je dat? quotes maken.. Echt superleuk.. Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb omschreven.. Maar zoiets is misschien een idee??
)
Zal even een foto'tje plaatsen als ie af is, wordt denk beetje nachtwerk aangezien ik zo pas ga beginnen!
DyonS schreef:Weet er iemand hoe ik een bierfles surprise kan maken? Het moet helaas wel op korte termijn aangezien het voor morgenavond is! Alvast bedankt voor de tips