hier! Ook mijn moeder en een aantal vriendinnen vinden de dingen afschuwelijk, alhoewel het wel heerlijke pantoffels zijn
eilleen333
Geplaatst: 11-10-10 18:27
Lolacabana schreef:
Hier! Ik vind ze verschikkelijk! Ik zal ze nooit dragen, al kreeg ik ze gratis!
Ik zou ze nog niet dragen, al kreeg ik betaald (ok, misschien zou ik ze dan wel heeel even aandoen .
Nee, vreselijke dingen! Crocs zijn ook van die verselijke vormeloze dingen. Snap niet dat vrouwen dit soort schoenen kopen, volgens mij zien vrouwen er graag goed uit, waarom zou je dan het meest onflatteuze voorwerp wat er op deze aardbol rondzwerft aan je voeten doen??
HeleneDas
Geplaatst: 11-10-10 18:27
Ik heb wel uggs, en vind ze ook mooi en zitten lekker! ( de echt dan ) Maar idd verschrikkelijk mensen die er zo mee sloffen, dat doe ik niet Haha dat lied op de 2de pagina (??),
funnyhorses
Geplaatst: 11-10-10 18:28
dan hebbie van die olifanten-poten met die klotsen aan! Vind ze echt niet mooi en lekker lopen lijken ze me ook niet. Wat betekend UGGS eigenlijk?
U Gaat Gillend Sloffen ofzo?
ROCHELLEx
HIER !
ik vind ze afgrijzelijk, dan draag ik liever mn thermopaardrijlaarzen naar school
___Sanne
Ik zou ze ook niet dragen! Misschien alleen in huis waar niemand me kan zien Je ziet ook altijd mensen zo scheef op die dingen lopen, dan denk ik: dat kan toch niet goed zijn voor je houding/rug enzovoort??
Ashleytjuhh
Jaduuh schreef:
Hier hier! Afschuwelijk.
Meld zch ook lillike dingen
___Sanne
Geplaatst: 11-10-10 18:29
funnyhorses schreef:
dan hebbie van die olifanten-poten met die klotsen aan! Vind ze echt niet mooi en lekker lopen lijken ze me ook niet. Wat betekend UGGS eigenlijk?
U Gaat Gillend Sloffen ofzo?
_hill_
Geplaatst: 11-10-10 18:30
hier, ik vind enorm lelijk. En je ziet binnen no-time iedereen er scheef op lopen wat er nog belachelijker uitziet whahaha
Jess1989
Geplaatst: 11-10-10 18:33
OMG! Wat een afschúwelijke dingen! Mijn zusje had van de zomer een panty aan, met een tuniekje erop (dus verder geen broek of rokje, want het shirtje diende tevens als rokje) EN DAN HAD ZE UGGS AAN!!!! Nou, schiet mij maar af. De deur uit zonder make up... dat kán abosluut niet. Maar hoogzomer met wintersloffen aan... dat kan wel Maar denk maar niet dat ze ze uit deed hoor... welnee, kon priiiiima. Nou weet ik vrij weinig van mode (interesseerd me geen biet) maar winterschoenen in de zomer???
En ze heeft werkelijk (houd je vast) 8 paar van die neppers staan! Harde zool, zachte zool, bruin, zwart... hou op schei uit. Breek mn poten over die schoenen!
Nee, Uggs.... bah... klinkt ook alsof je over je nek gaat!
ik meld me ook had pas nog een heel leuk filmpje gevonden over ugs iets van slof slof slofferde slof australische laarsjes van stof
wouterpaard
Geplaatst: 11-10-10 18:34
Nog 1! Vind ze afschuwelijk! En dan het geld wat je voor de echte betaald! Hebben jullie het ook gezien bij het euh warenhuis ofzo op tv dat de neppe nog beter zijn voor je voeten dan de echte
Hvelreki
Geplaatst: 11-10-10 18:35
Ik meld me ook! Ze zijn gewoon niet om aan te zien!
Diane_
Geplaatst: 11-10-10 18:36
Ook ik meld me! Vind ze niet enórm lelijk ofzo, maar zou ze zeker niet zomaar kopen! Zit er soms aan te denken een paar te kopen als goedkope sloffen, maar buitenshuis noooooit!
Ik vind ze ook helemaal niks , maar deze soort uggs vind ik wel weer leuk & natuurlijk ook nog eens lekkerwarm swinters. en ze zakken niet uit bij de hielen
AlexandraM
Geplaatst: 11-10-10 18:38
ik moest ff googelen haha maar idd nee ik ook niet... miss voor thuis als sloffen ofzo lekker warm achter de pc, maar anders nee...
heb wel soort gelijke schoenen 1x gedragen toen ik iets moest hebben met carnaval wat onder een lange jurk kwam (die tot de grond rijkte dus schoenen zag je sowieso niet) en ja met carnaval worden schoenen vuil/nat en miss valt er eens een sigaret op (toen mocht er binnen gerookt worden) dus ik zocht iets wat goedkoop was, niet zorgde voor blaren, warm maar kapot mocht gaan TOEN waren ze wel fijn (ofja soort gelijke schoenen)