Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eefjuh20 schreef:ik heb bedacht dat ik samen met m'n dochtertje overdag als pipi ga(ik heb zelf rood haar dus dat is makkelijk 2 vechten maken..ijzerdraadje erdoor en klaar) en voor s'avonds moet ik nog ffies wat bedenken..heb al op internet gezocht maar kan nog niet veel leuks vinden eigenlijk.
dus als iemand nog leuke ideeen heeft..(het nadeel is dat je hier in Deventer geen carnavalswinkels hebt maar in Borne zit er wel 1 is 40 min rijden dus dat is wel te doen)
NiNa_14 schreef:eefjuh20 schreef:ik heb bedacht dat ik samen met m'n dochtertje overdag als pipi ga(ik heb zelf rood haar dus dat is makkelijk 2 vechten maken..ijzerdraadje erdoor en klaar) en voor s'avonds moet ik nog ffies wat bedenken..heb al op internet gezocht maar kan nog niet veel leuks vinden eigenlijk.
dus als iemand nog leuke ideeen heeft..(het nadeel is dat je hier in Deventer geen carnavalswinkels hebt maar in Borne zit er wel 1 is 40 min rijden dus dat is wel te doen)
een tip aan het einde van het ijzerdraadje zorgen dat het puntje of heel stomp is of iets eromheen.
ging vroeger altijd als pipi echt had gegarandeerd wondjes waar dat ijzerdraadje gezeten had
werkt wel echt perfect hahah
Jolandaa_ schreef:Dinsdag met carnaval? die snap ik niet.
Wij lopen dit jaar voor het eerst in de optocht mee van Oss, maar die is op zondag
Mowoah schreef:Jolandaa_ schreef:Dinsdag met carnaval? die snap ik niet.
Wij lopen dit jaar voor het eerst in de optocht mee van Oss, maar die is op zondag
Dinsdag met CV is het ook Klunen in Oss.
Ik ga helaas niet Klunen zondag (kom ook uit Oss), want ik moet werken. Mijn hele vriendengroep en mijn familie gaat wel, dus dat is wel een beetje balen. Maarrr er komen nog genoeg leuke dingen aan dus vind het eigenlijk niet zo heel erg.
Ik ga vanavond weer bouwen.Zondag naar oma om uit te leggen hoe ik mijn jurkje wil en mijn aardbeienpakkie laat ik eventjes vermaken, die zat niet helemaal lekker. En nee, geen sexy aardbeienpakkie, maar echt gewoon zo'n dikke, rode aardbei.