Carnaval

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Carnaval

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 23:04

haha inderdaad ;)

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 23:15

lovelivita den bosch de gekste gewoon :D

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 23:55

Ahá, carnavalisten! :D :D

Ik kwam er volgens mij op m'n 16e pas achter dat er buiten Limburg ook carnaval werd gevierd _O-
De 'hier-is-het-leuker discussie' vind ik altijd zo zinloos, overal wordt carnaval op de 'eigen' manier gevierd en iedereen vindt 't bij hem/haar in de buurt 't leukste.

Overigens ben ik 'aswoensdag' jarig, dan ligt iedereen dus in coma, ik inclusief. :+

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 00:05

Ashleytjuhh schreef:

eeeuj, jij bent het meisje-met-krukken-voor-wie-niemand-op-stond-in-een-overvolle-poedersuiker-bus! :D haha

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 00:08

LoveLita schreef:
Ashleytjuhh schreef:

eeeuj, jij bent het meisje-met-krukken-voor-wie-niemand-op-stond-in-een-overvolle-poedersuiker-bus! :D haha

How dit is niet goed :')

Maar dat was ik ja :o

Boemklatsch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 01:15

Ik heb net 2 pakjes besteld,
Afbeelding

en
Afbeelding

:D Als t te kort blijkt te zijn doe ik er wel een flinke panty/legging onderaan (zoiezo wel van plan eigenlijk).

Ga het vieren in Eindhovennn! :D

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 01:31

ik ga het dit jaar voor het eerst vieren met m'n beste vriendin :D! ik kom uit zuid-holland dus ik heb geen idee, maar zij komt uit een dorpje naast etten-leur en breda dus ik ben benieuwd haha :+

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 10:37

Nou, wij gaan morgen naar een supergrote carnavalswinkel in België om ideeën op te doen. Onze kleren worden gemaakt door mijn moeder. We moeten alleen nog weten welke modellen we willen :')

NiNa_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 11:31

owh heb er zon zin in nu al :oo
ga binnenkort met 3 vriendinnencarnevals shoppen 1 vriendin gaat het voor het eerst in lange tijd weer vieren dus word leuk!!
wat hier gezegd word dat het het leukste is om het te vieren in de buurt waar je vandaan klopt helemaal
vaak de avonden hier in het dorp of de omliggende dorpen zijn super!!
in tilburg loopt dan gewoon echt te veel volk rond dat boven de rivieren vandaan komt wat als resultaat heeft dat het over STIK maar dan ook STIK druk is...

eefjuh20

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 12:15

ik heb bedacht dat ik samen met m'n dochtertje overdag als pipi ga(ik heb zelf rood haar dus dat is makkelijk 2 vechten maken..ijzerdraadje erdoor en klaar) en voor s'avonds moet ik nog ffies wat bedenken..heb al op internet gezocht maar kan nog niet veel leuks vinden eigenlijk.
dus als iemand nog leuke ideeen heeft..(het nadeel is dat je hier in Deventer geen carnavalswinkels hebt maar in Borne zit er wel 1 is 40 min rijden dus dat is wel te doen)

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 12:40

hier is carnaval er ook al met de paplepel ingegaan, bij mij, bij mn man, en nu ook bij onze kids.
paar jaar geleden zijn we carnaval gaan vieren bij vrienden in BoZ maar daar kon ik toch mn draai niet vinden, dat is een hele andere wereld vind ik.(bont en gordijnen zag ik al niet als outfit en de muziek deed mij al helemaal niks)
jarenlang carnaval gevierd in t kielegat (breda) maar sinds 10 jaar lekker in t durp waar ik woon, baviaonenland! (lees bavel, dorp binnen de gemeente breda)
de kroeg is lekker op loopafstand, al heb ik wel eens het idee dat ze bij het naar huis gaan stiekem de afstand hebben vergroot, de terugweg duurt altijd langer!
overdag carnavallen met de kids, dan thuis eten en rusten en opfrissen en zo nodig omkleden, en dan weer de kroeg in tot de lichtjes aangaan. dit jaar doen we aan 3 optochten mee, maar weet niet of ik ook bij allemaal meeloop.
gelukkig kunnen we dit allemaal doen omdat mijn moeder 5 dagen vrij vraagt van haar werk en bij ons in huis komt.

NiNa_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 12:44

eefjuh20 schreef:
ik heb bedacht dat ik samen met m'n dochtertje overdag als pipi ga(ik heb zelf rood haar dus dat is makkelijk 2 vechten maken..ijzerdraadje erdoor en klaar) en voor s'avonds moet ik nog ffies wat bedenken..heb al op internet gezocht maar kan nog niet veel leuks vinden eigenlijk.
dus als iemand nog leuke ideeen heeft..(het nadeel is dat je hier in Deventer geen carnavalswinkels hebt maar in Borne zit er wel 1 is 40 min rijden dus dat is wel te doen)

een tip aan het einde van het ijzerdraadje zorgen dat het puntje of heel stomp is of iets eromheen.
ging vroeger altijd als pipi echt had gegarandeerd wondjes waar dat ijzerdraadje gezeten had :P
werkt wel echt perfect hahah

eefjuh20

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 13:19

NiNa_14 schreef:
eefjuh20 schreef:

een tip aan het einde van het ijzerdraadje zorgen dat het puntje of heel stomp is of iets eromheen.
ging vroeger altijd als pipi echt had gegarandeerd wondjes waar dat ijzerdraadje gezeten had :P
werkt wel echt perfect hahah

bedankt voor de tip ;) ik wou er inderdaad wel iets omheen maken..mijn dochtertje(1 jaar) maak ik gewoon 2 staartjes(ze heeft nog niet zo veel haar haha)

xx_Lidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 13:21

ik haal altijd mn pruiken enzo bij de makro.. hebben die alles eigenlijk al weer liggen?!

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 17:31

Yonker schreef:
Ja dat is zondag in Oss :j
En dan als ik me niet vergis dinsdag met carnaval :)

Dinsdag met carnaval? die snap ik niet.

Wij lopen dit jaar voor het eerst in de optocht mee van Oss, maar die is op zondag :)

Ann_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 17:42

haha pakjes zijn nu 2 dagen binnen, en zodra ik thuis kom van school moet ik even in m'n pakje rondparaderen. haha wat ben ik verliefd daarop zeg! O:)

NiNa_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 17:58

owwh anne foto??

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 19:23

Jolandaa_ schreef:

Wij lopen dit jaar voor het eerst in de optocht mee van Oss, maar die is op zondag :)

Dinsdag met CV is het ook Klunen in Oss. ;)

Ik ga helaas niet Klunen zondag (kom ook uit Oss), want ik moet werken. Mijn hele vriendengroep en mijn familie gaat wel, dus dat is wel een beetje balen. Maarrr er komen nog genoeg leuke dingen aan dus vind het eigenlijk niet zo heel erg. :)

Ik ga vanavond weer bouwen. :P Zondag naar oma om uit te leggen hoe ik mijn jurkje wil en mijn aardbeienpakkie laat ik eventjes vermaken, die zat niet helemaal lekker. En nee, geen sexy aardbeienpakkie, maar echt gewoon zo'n dikke, rode aardbei. :D

Ann_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 20:05

NiNa_14 schreef:
owwh anne foto??

Zal ik binnekort even maken!
Help me eraan herinneren ;)

eefjuh20

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 16:33

mijn plannen zijn toch gewijzigd..ik zou als pipi gaan samen met m'n dochtertje maar vond die jurkjes echt 10x niks..super saai.m'n dochtertje wordt nu aarbei Afbeelding(bij het kindje op de foto vind ik het pakje niet zo leuk maar mijn dochtertje net vorige maand 1 jaar geworden dus dan staat het nog wel schattig.

en ik ga als bijtje Afbeelding

m'n man heeft deze muts gekocht maar voor de rest is hij nog opzoek naar iets leuks..Afbeelding
zit zelfs geluid in en de vleugeltjes bewegen als je aan een touwtje trekt

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 16:35

Mowoah schreef:
Jolandaa_ schreef:

Dinsdag met CV is het ook Klunen in Oss. ;)

Ik ga helaas niet Klunen zondag (kom ook uit Oss), want ik moet werken. Mijn hele vriendengroep en mijn familie gaat wel, dus dat is wel een beetje balen. Maarrr er komen nog genoeg leuke dingen aan dus vind het eigenlijk niet zo heel erg. :)

Ik ga vanavond weer bouwen. :P Zondag naar oma om uit te leggen hoe ik mijn jurkje wil en mijn aardbeienpakkie laat ik eventjes vermaken, die zat niet helemaal lekker. En nee, geen sexy aardbeienpakkie, maar echt gewoon zo'n dikke, rode aardbei. :D

Precies dat bedoelde ik
Morgen is klunen als voorloper en dan met carnaval is dinsdag het klunen!!
Heb er al helemaal zin in :)

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 00:30

eefjuh20 schreef:

Die wilde ik eerst bestellen, miss voor nog erbij kost toch ook maar 20-

Yellowbird

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 00:53

Ben ondertussen al begonnen met mijn pakje te maken. Het jasje zit al zover in elkaar, mouwen en kraag moeten nog eraan. flink wat kant, en een rok maken.
Deegroller, wat nep instecten zoeken, en gaan met die banaan (bedoel, pasteitjes)
Ik word dus Mrs Lovett, van Sweeney Todd
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... a_6excJt6t

eefjuh20

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 14:12

Ashleytjuhh schreef:
eefjuh20 schreef:

Die wilde ik eerst bestellen, miss voor nog erbij kost toch ook maar 20-

ik heb hem in de winkel gekocht en heb er 31,95 voor betaald zag later op internet dat ie daar inderdaad voor 20,- stond... :(

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 14:23

kun je hem niet meer terug brengen?