Voor mij geen nepmerken! Of toch wel?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DDW1190

Re: Voor mij geen nepmerken! Of toch wel?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 14:20

Ach iedereen bepaald zelf toch wat hij/zij aantrekt?

Als mensen anderen gaan afzeiken daar heb ik veel meer hekel aan!

Saaaash

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 14:20

Ik koop meestal merk in de uitverkoop (:

Heb wel een boel gstar shirtjes, replay en abercrombie.

Maar h&M ben ik ook tevreden mee (:

vaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 14:21

LoveMariska schreef:
ja, ik zeg wel eerlijk dat ik eerder echte als neppe zou kopen... Weet niet waarom! Het maakt eigenlijk niet zo heel veel uit! Er staat alleen een merkje op. Daar draait het volgensmij allemaal om, raar toch?!

ik heb liever echte ,,
die gaan vaak ook langer mee, omdat ze van beter materiaal zijn (niet altijd hoor)

_Daniquee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 14:22

DDW1190 schreef:
Als mensen anderen gaan afzeiken daar heb ik veel meer hekel aan!

Inderdaad, iedereens smaak verschilt toch.

Leinearthur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 14:25

Ik draag beide, heb zoiezo niks met uggs dus echte of neppe uggs die twijfel zal ik nooit hebben. :=

maar ik heb bijvoorbeeld een adidas vest van 70,-
terwijl een ander vestje in mijn kast 30,- is :)

en ik had vorig jaar een winterjas van 50,- bij de coolcat vandaan.
nu een winterjas van 140,- bij de esprit

dus ja. ik heb van alles wat :+

Saaaash

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 14:44

Ik heb ook een adidas vestje..

emmyfloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 14:50

ik ga voor wat ik leuk vind of het merk is ja of nee maakt mij niet zo veel uit .
ik vind het alleen wel zonde van mijn geld als het merk veeel duurder is en niet veel beter dan de goedkopere merk loze .

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 11:31

_Daniquee schreef:
Niien_ schreef:
Ik niet, want die mensen lopen naast hun zolen, nou sorry hoor dan vind ik dat je ronduit voor schut loopt.

Dat is echt belachelijk, ik zie net zo goed, mensen naast hun echt uggs lopen dusja :Y)

Dan waren die dus niet echt. Worden goede replica's gemaakt tegenwoordig. Ik heb zelf 5 paar echte uggs, en dat varieert van 3 jaar oud tot 3 weken oud en bij geen loop ik naast mijn zolen.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 12:08

Niien_ schreef:
Dan waren die dus niet echt. Worden goede replica's gemaakt tegenwoordig. Ik heb zelf 5 paar echte uggs, en dat varieert van 3 jaar oud tot 3 weken oud en bij geen loop ik naast mijn zolen.

Bij echte Uggs kun je er ook naast lopen hoor.
Licht aan je voet, hoe je loopt alles. ;)

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 12:10

Nou dan moet je wel hele misvormde voetjes hebben wil je daarop ernaast gaan lopen lijkt mij?

Nogmaals om even aan te halen, mijn moeder loopt scheef ivm gekke stand voeten, maar op UGGs loopt ze gewoon recht.
Ze heeft wel een paar waar ze scheef op gaat lopen omdat die écht geen steun geven, nl die Cardy's die helemaal gehaakt zijn. Dus vandaar dat ik die nu zo eens draag O:)

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 12:12

Bij uggs loop je er nooit naast. De zool kan schuin afslijten als je naar binnen of naar buiten loopt, maar je zal er nooit naast lopen!

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 12:13

Focussed schreef:
Nou dan moet je wel hele misvormde voetjes hebben wil je daarop ernaast gaan lopen lijkt mij?

Nogmaals om even aan te halen, mijn moeder loopt scheef ivm gekke stand voeten, maar op UGGs loopt ze gewoon recht.
Ze heeft wel een paar waar ze scheef op gaat lopen omdat die écht geen steun geven, nl die Cardy's die helemaal gehaakt zijn. Dus vandaar dat ik die nu zo eens draag O:)

Nou das handig dan, dan kan iedereen met een beetje onhandige voeten Ugg's kopen!
Hoeven ze geen speciaale zolen etc meer aan te schaffen! *D

Een vriendin van mij heeft hele brede platvoeten en moet allemaal verschillende steunzolen enzovoort aanschaffen,
ook bij Uggs had ze dat en já dat waren echte.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 12:14

Het kan mij echt geen moer schelen. Als het leuk is koop ik het, merk of geen merk.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 12:15

Fiffill schreef:
Het kan mij echt geen moer schelen. Als het leuk is koop ik het, merk of geen merk.

Ik ook! :D

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 12:22

maar dat heb ik ook hoor,als ik iets mooi en goed vind,koop ik het

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 12:24

Ik ook hoor.
Maar als ik moet kiezen tussen echt en nagemaakt/rip-off zoals aangehaald in de OP kies ik toch voor echt.
Dus dan gaat het om 2 producten die 99% op elkaar lijken, maar waarvan je op het eerste oog al meteen kan zeggen dat het "echte" product kwalitatief beter is.
Geldt ook voor producten binnen 1 merk. Als ik bij H&M tussen 2 blousen moet kiezen, de een is gemaakt van 100% katoen en de ander is een mix van goedkopere viscose e.d. ga ik toch voor de katoenen versie.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 12:30

Ach ik heb ook nep-All Stars gehad (inmiddels zijn ze kapot) en die deden het prima. Kwamen zelfs uit Polen, daar gekocht voor 6 euro (in Polen kost alles een drol :+ ), ik had toevallig schoenen nodig die ik kon gebruiken om op te werken daar. Mee genomen naar huis, ze hebben het nog tijden gedaan en deden niet onder voor m'n echte All Stars. Je zag natuurlijk dat ze niet "echt" waren, maar verder zaten ze prima. Ik heb liever ook iets van goede kwaliteit, maar in dit geval deden de "neppers" dus niet onder voor de echte. Nou, dan maakt 't mij echt niet uit of ze nu "echt" zijn of "nep".

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 14:55

Focussed schreef:
Ik ook hoor.
Maar als ik moet kiezen tussen echt en nagemaakt/rip-off zoals aangehaald in de OP kies ik toch voor echt.
Dus dan gaat het om 2 producten die 99% op elkaar lijken, maar waarvan je op het eerste oog al meteen kan zeggen dat het "echte" product kwalitatief beter is.
Geldt ook voor producten binnen 1 merk. Als ik bij H&M tussen 2 blousen moet kiezen, de een is gemaakt van 100% katoen en de ander is een mix van goedkopere viscose e.d. ga ik toch voor de katoenen versie.

Precies, maar helaas kan niet iedereen veel geld uit geven aan kwalitatief betere dus duurdere kleren.
Ik zelf heb 2 G-star broeken die ik totaal niet fijn vind zitten en de broeken die ik haal bij de Fall's die ik ook nog eens mooier vind zitten veel fijner.
Wel zie je zo dat de kwaliteit veel slechter is, dunner en gaat snel kapot (tussen m'n benen zegmaar) maar ik vind ze gewoon fijner zitten.
Over Uggs kun je echt niks zeggen, ik heb 2 paar echte en ze zijn nog net zo mooi als een jaar geleden.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 16:10

Fiffill schreef:

Ik ook :j Het maakt me niet uit van welk merk het is, als het mooi is en het zit lekker ben ik tevreden en gaat het mee naar huis hoor :j
Ik ben totaal niet gebonden aan merken en het maakt me ook helemaal geen snars uit wat anderen daar van vinden.

Trouwens vind ik wel dat de discussie over de UGG's wel achterwege kan blijven hier, daar is een ander topic voor ;)

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 16:12

SAKKIA als je de OP leest staat daar toch duidelijk de vraag in : Koop je liever echte UGGs of neppe, en waarom?
Dus daar is dit topic ook voor ;)

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 19:33

er is laatst wat op tv geweest over de UGG, waarom deze foeilelijke laars zo populair was.. werd gevraagd door de presentator, meisjes konden geen antwoord geven, want.. eig zijn ze ook helemaal niet zo mooi.. Maar wel.. warm! Maar betaal je daar zoveel geld voor? Of voor het merkje..?? Misschien kan ik de link vinden, vond het zelf een interresante aflevering.

http://www.youtube.com/watch?v=8R2AmNpl8I4

Hier alvast een link, hele uitzending kan ik zo niet vinden

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 19:39

Ik vind ze wel mooi, heb ze in eerste instantie ook gekocht voor de mooiheid en niet voor de warmte :j

Yesterday

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 19:43

Mijn kleren zijn voor een groot gedeelte allemaal van normale prijzen, ik ga geen 50 euro voor een shirtje betalen als ik er een zonder merk zie die 20 is en gewoon leuk staat :)
Uggs? ik vind ze mooi, leuk onder rokjes en van die lange shirtjes + ze echt lekker warm zijn, maar echte? ik vind ze gewoon te duur, liever 2 paar laarzen van goede kwaliteit dan 1 paar uggs ;)
Ik heb zelf wel een soort van uggs, aQa ofzo, ik heb ze niet gekocht omdat ze er opleken, maar omdat ik ze fijner vond zitten dan de echte, veel meer stevigheid, en zeker net zo warm en stiekem ook minder lomp :')

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 21:53

pinuts,wat wil je nou eigenlijk zeggen met dat filmpje?ik snap de toevoeging niet zo
wat intresseert andere mensen de reden nou waarom iemand bepaalde schoenen koopt

ik vind de mijne wel mooi,ik heb bv deze:
Afbeelding

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 22:09

Ik heb wel wat van beide, maar grotendeels toch merkkledij :)
Denk dat het gewoon aan mij ligt, dat mijn voorkeur toch uitgaat naar merk.. :=
Maar echt sùperdure dingen ga ik niet snel kopen, dan koop ik liever iets wat erop lijkt en een stuk goedkoper is.

Ieder persoon beslist zelf over de kleren die hij/zij aantrekt! ;)