Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LoveMariska schreef:ja, ik zeg wel eerlijk dat ik eerder echte als neppe zou kopen... Weet niet waarom! Het maakt eigenlijk niet zo heel veel uit! Er staat alleen een merkje op. Daar draait het volgensmij allemaal om, raar toch?!
_Daniquee schreef:Niien_ schreef:Ik niet, want die mensen lopen naast hun zolen, nou sorry hoor dan vind ik dat je ronduit voor schut loopt.
Dat is echt belachelijk, ik zie net zo goed, mensen naast hun echt uggs lopen dusja
Focussed schreef:Nou dan moet je wel hele misvormde voetjes hebben wil je daarop ernaast gaan lopen lijkt mij?
Nogmaals om even aan te halen, mijn moeder loopt scheef ivm gekke stand voeten, maar op UGGs loopt ze gewoon recht.
Ze heeft wel een paar waar ze scheef op gaat lopen omdat die écht geen steun geven, nl die Cardy's die helemaal gehaakt zijn. Dus vandaar dat ik die nu zo eens draag
Focussed schreef:Ik ook hoor.
Maar als ik moet kiezen tussen echt en nagemaakt/rip-off zoals aangehaald in de OP kies ik toch voor echt.
Dus dan gaat het om 2 producten die 99% op elkaar lijken, maar waarvan je op het eerste oog al meteen kan zeggen dat het "echte" product kwalitatief beter is.
Geldt ook voor producten binnen 1 merk. Als ik bij H&M tussen 2 blousen moet kiezen, de een is gemaakt van 100% katoen en de ander is een mix van goedkopere viscose e.d. ga ik toch voor de katoenen versie.
Fiffill schreef:Het kan mij echt geen moer schelen. Als het leuk is koop ik het, merk of geen merk.