Ja soms wel. Dan heb ik gewoon ontzettend zin in een bord pasta, maar dan gewoon echt een bord en niet een ontbijtbordje zoals nu, waar dan ook nog eens amper wat op ligt.
Goed, ik heb zelfs gister zowaar 2 nieuwe spijkerbroeken gekocht, waarvan 1 gewoon 2 maten kleiner is als mijn oorspronkelijke maat. Die zit wel strak, maar hij kan wel dicht. Oh ja en gister stond ik ook op -6,1 kilo. dus dat gaat ook goed.
ik vind het best wel bijzonder wat je hebt gedaan/ doet! ik ga het zeker volgen op tv ben nu echt heeeeel benieuwd!
Dora88
Geplaatst: 31-10-10 21:34
Lees dit topic al eventjes mee, maar had nog nooit gereageerd. Vind het echt knap dat je die stap hebt genomen! Maar fijn ook dat het nu zo goed (ook met vallen en opstaan) gaat na de operatie, en hoop dat je broek nog fijner gaat zitten . Succes!
haha ja je komt maar een keer mijn kast plunderen als het nodig is. Marjon donderdag komen ze hierheen en zondag gaan Sann en ik naar Hilversum voor leader opnames en mogelijk ook een fotoshoot.
ooohw leuk! Hilversum is hier dicht in de buurt, als jullie langs Amersfoort rijden (geen flauw idee van welke kant jullie komen), moeten jullie maar even zwaaien
Haha ja ik kom wel langs Amersfoort denk ik. Alhoewel, ik kan bij Utrecht altijd kiezen voor Amersfoort of Hilversum, dus misschien kom ik er dan wel niet langs.
Vandaag weer opnames gehad, het was weer hardstikke gezellig. Toch fijn dat het zo'n leuke ploeg is waar mee gewerkt wordt. Het is wel raar hoor, dat je soms dingen nog eens moet vertellen, omdat ze het dan even vanaf een andere hoek ofzo willen filmen, maar ik moet zeggen, ik vind Sofie echt een ontzettend leuke meid en ze doet het ook onwijs goed. Zij moet toch elke keer maar geinteresseerd luisteren als ik iets voor de derde keer moet vertellen.
Oeh ik zal weer even updaten. Inmiddels ben ik 10 kilo kwijt. De opnames waren erg leuk die zondag, moest zo'n beetje anderhalf uur op een kruk zitten en dan in de camera kijken en die volgen met mijn ogen. De ene keer moest ik naar beneden kijken en dan ineens weer in de camera. Dat soort dingen.
En 21 november komt er een soort van quiz van de KRO, die bestaat 85 jaar en dan zijn er 2 teams van presentatoren van de KRO die tegen elkaar moeten spelen. Er komt ook een vraag over mij en Orlando, met wat eerste beelden enzo. Misschien wel leuk om te zien.
Gefeliciteerd met de eerste -10! Hartstikke knap van je, nu al.
En wat leuk hoe je vertelt over de interviews. Ik zag al een vooraankondiging van het programma in de krant staan, daarin stond dat 'o.a. iemand die een GBP had ondergaan meedeed', ik moest natuurlijk meteen aan jou denken. En dan ben je ook nog te zien in de kwis... leuk, ben erg benieuwd naar je en ga t.z.t. ook zeker kijken.