ZUMBA II

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Destino

Re: ZUMBA II

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 12:29

Ja dan wordt het inderdaad wel duur.. Zumba wordt ook echt bijna iedere dag gegeven.. :j
En er is ook nog bodyjam, misschien vind je dat ook wel leuk?

Morfeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 12:30

Ik zag het ja, lijkt me inderdaad leuk!
Al lijkt bodypump me ook wel wat..
Ik ga er eens over na denken.. denk niet dat mijn 'zumbamaat' het leuk gaat vnden haha!

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 16:22

Als je het leuk vindt moet je het gewoon alleen gaan doen, niet afhankelijk zijn van anderen ;)
Bodyjam is veeeeeeul leuker dan pump :)

EvdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 18:09

Geloof dat dit het enige topic over zumba is...

Maar ik ben nu dus pas ingeschreven bij een sportschool hier in de buurt. Ik zie dat ze ook zumbalessen geven en ben er wel heel benieuwd naar. Maar ik ben dus bang dat ik echt voor gek sta omdat ik niet echt heel goed kan dansen.

En daarnaast wordt het dus gegeven op een sportschool, iedereen kan dus komen wanneer die wil.. Waardoor er ook veel mensen zijn die het al een jaar doen bijvoorbeeld. En ik doe het voor het eerst en kan nog helemaal niets.

Kan je meekomen met de rest als je het voor het eerst doet?

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 19:02

Wat leuk! een topic over ZUMBA :D
Ik doe het zelf ook. Ik heb absoluut geen overgewicht of wat dan ook,
maar ik vind het super leuk om te doen. Gewoon dansen kan ik niet goed onthouden
en ik te stoer. Zumba is meer sexy dansen en de pasjes zijn makkelijker :)

Ik ben nu bezig om ZUMBA naar mijn school te halen :D

EvdB@ je staat echt niet voor gek hoor ;) Gewoon lekker beetje achterin gaan staan, kun je af en toe ook even stik staan zonder dat je de anderen in de weg zit en heb je allemaal mensen voor je staan die het wel kunnen en dan heb je het zo door! :D Ik vond het wel makkelijk om gelijk mee te doen, maar je moet de dansjes wel gewoon leren, maar er komt heel veel herhaling in voor!

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 20:11

jep, het is allemaal herhaling. En iedereen heeft het moeten leren. Bij ons in de sportschool wordt je echt niet uitgelachen ofzo. Vanavond hadden we weer een nieuwe les bodyjam, daar zit ook een stuk in waarbij je eerst naar voren en dan weer naar achteren moet....dat gaf nogal grappige situaties :)
Dit stukje dus :)
http://www.youtube.com/watch?v=mR8W-hnEzlc

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 08:27

Kinke schreef:
jep, het is allemaal herhaling. En iedereen heeft het moeten leren. Bij ons in de sportschool wordt je echt niet uitgelachen ofzo. Vanavond hadden we weer een nieuwe les bodyjam, daar zit ook een stuk in waarbij je eerst naar voren en dan weer naar achteren moet....dat gaf nogal grappige situaties :)
Dit stukje dus :)
http://www.youtube.com/watch?v=mR8W-hnEzlc

Hij is weer leuk he :)) Ik vind alleen die "slangenarmen" zo rottig met die tap naar voren, daar ga ik altijd de verkeerde kant op :x

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 10:53

die vind ik niet zo lastig maar ik heb de kickball change als je naar achteren gaat nog niet onder de knie, naar voren geen probleem, maar daarna ga ik er over nadenken....niet doen dus :)

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 10:53

trouwens...wij hadden afgelopen zondag een megalancering, waarbij instructeurs van Les Mills lesgaven, dat was gaaf, we kregen bodyjam van ene Danny, was echt superleuk om te doen :)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 11:07

Kinke schreef:
die vind ik niet zo lastig maar ik heb de kickball change als je naar achteren gaat nog niet onder de knie, naar voren geen probleem, maar daarna ga ik er over nadenken....niet doen dus :)

Dan moet je hem met links doen, dat is ook wel lastiger inderdaad :j

En wat tof die mega-lancering! Ik zit nog steeds te wachten op de sh'bam lancering ^)

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 12:21

sh'bam lancering kregen we na de bodyjam...pppffff...was wel ff zweten :)

s_casper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 17:52

Ik zie net via Bol dat het Zumba spel voor de Wii vanaf nu te koop is! Dat heeft best lang geduurd.
Zaterdag is er in Rotterdam een Zumbathon voor Pink Ribbon.

En maandag begint onze nieuwe cursus weer. Heb er zin in! Ben benieuwd naar de nieuwe dansjes.

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-11 23:34

Ik ben op zoek naar de artiest van het nummer 'Jump in the name of love'

Hopelijk weet iemand dit, want ik kan het echt nergens vinden :)

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 18:01

iefke schreef:
Ik ben op zoek naar de artiest van het nummer 'Jump in the name of love'

Hopelijk weet iemand dit, want ik kan het echt nergens vinden :)

Mischien van ray & anita?

Dit topic is best wel dood haha. Zelf doe ik al ruim 2 jaar aan zumba en vind het nog steeds super leuk om te doen :D De leukste liedjes vind ik eigenlijk de echte buitenlandse liedjes omdat ik daar gewoon meer van hou haha. Waar sumba'en jullie in?

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 18:09

Hee, wat leuk dat het topic weer leeft :D
Ik zumba ook nog steeds 1 á 2 keer per week, vind het ook nog steeds lekker om te doen :j Vind de laatste release nog niet zo, maar ik denk dat ik er nog even aan moet wennen

Loveidefix: welke nummers doen jullie nu zoal?

s_casper

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 18:22

Leuk idd!

Ik Zumba ondertussen ook nog steeds twee keer per week.
Ben in oktober ook naar Londen geweest voor een Party in Pink met Beto. Erg leuk om eens mee te maken!

Bij ons is er zes weken geen les geweest, volgende week gaan de cursussen weer beginnen. Ben erg benieuwd naar de nieuwe nummers en dansen.

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 20:07

Ik mag vanavond eigenlijk weer maar moet nog zo veer school doen.. :(:) Balen.. nouja volgende week beter...

De nummer die ik nog weet zijn: Bring it on girl, palair a dico (ofzo), she wolf & waka waka van shakira, en nog heel veel echt zumba nummers maar daar weet ik de namen echt niet van haha

blackpegasus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 17:47

ohh een zumbatopic :D (ook al was hij wat dood)
Ik zit pas sinds 3/4 jaar op zumba maar ben er echt verslaafd aan, haha. Wij hebben vooral veel van zumba reggeaton. Onze andere instrucrtrice is vooral van de salsa, maar ik vind reggeaton wel leuker. En sinds een paar weken doen wij de helft toning. Ook erg leuk :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 16:13

Kan iemand mij misschien vertellen of zumba ook ergens online te krijgen is ? Mag per pb ;)

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 17:32

Pfff na lange tijd geleden Zumba op de sportschool gedaan te hebben maar Zumba 2 voor de Wii aangeschaft. Leuk programma, ik heb alleen één probleem: rugpijn! Wat doe ik verkeerd? Of is het vooral dat mijn rugspieren gewoon nog erg zwak zijn?

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 17:40

maroescha schreef:
Kan iemand mij misschien vertellen of zumba ook ergens online te krijgen is ? Mag per pb ;)

ehm via de xbox (?) kun je het doen. Is net uitgekomen..

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 18:02

Ik doe sindskort Zumba! Paar jaar terug wel proeflesje gehad, maar had toen niet de motivatie om voor een abonnement op sportschool te gaan :+
Bouger Bouger van Magique System is heerlijk om op te dansen!

Heino: Ik zou oppassen met het bukken en laag gaan (weet eigenlijk niet of het veel verschilt van Zumba op sportschool). Ik heb chronische rugklachten en merk dat de pijn toeneemt als ik die doe :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 18:23

Astaloca schreef:
maroescha schreef:

ehm via de xbox (?) kun je het doen. Is net uitgekomen..

Dan moet ik eerst een xbox kopen ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 18:27

Heb je een Wii? Daar heb je ook Zumba op. Ben ik ook mee begonnen deze week. Het is erg leuk en op de een of andere manier werkt het soort van verslavend :+ Denk iedere keer ' nouja nog even kan prima erbij' en dan ben je zo weer 20/30 minuten verder :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 18:30

Nee alleen computer en tv :)