En er is ook nog bodyjam, misschien vind je dat ook wel leuk?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Gewoon lekker beetje achterin gaan staan, kun je af en toe ook even stik staan zonder dat je de anderen in de weg zit en heb je allemaal mensen voor je staan die het wel kunnen en dan heb je het zo door!
Ik vond het wel makkelijk om gelijk mee te doen, maar je moet de dansjes wel gewoon leren, maar er komt heel veel herhaling in voor! 

Kinke schreef:jep, het is allemaal herhaling. En iedereen heeft het moeten leren. Bij ons in de sportschool wordt je echt niet uitgelachen ofzo. Vanavond hadden we weer een nieuwe les bodyjam, daar zit ook een stuk in waarbij je eerst naar voren en dan weer naar achteren moet....dat gaf nogal grappige situaties
Dit stukje dus![]()
http://www.youtube.com/watch?v=mR8W-hnEzlc
Ik vind alleen die "slangenarmen" zo rottig met die tap naar voren, daar ga ik altijd de verkeerde kant op

Kinke schreef:die vind ik niet zo lastig maar ik heb de kickball change als je naar achteren gaat nog niet onder de knie, naar voren geen probleem, maar daarna ga ik er over nadenken....niet doen dus

iefke schreef:Ik ben op zoek naar de artiest van het nummer 'Jump in the name of love'
Hopelijk weet iemand dit, want ik kan het echt nergens vinden
De leukste liedjes vind ik eigenlijk de echte buitenlandse liedjes omdat ik daar gewoon meer van hou haha. Waar sumba'en jullie in? 

Vind de laatste release nog niet zo, maar ik denk dat ik er nog even aan moet wennen
(ook al was hij wat dood)
Denk iedere keer ' nouja nog even kan prima erbij' en dan ben je zo weer 20/30 minuten verder