Jeetje, ook ik word er stil van... Heel erg, ontzettend veel sterkte voor iedereen die haar kende...
Loiz
Geplaatst: 16-08-10 19:24
KoudbloedKim schreef:
Bij zulke vreselijke gebeurtenissen Voelt het toch wel heel sterk alsof Bokt één grote familie is.
Klopt, dat had ik ook! En zeker bij iemand die ik regelmatig tegenkom moet ik toch even slikken, al ken ik diegene nieteens echt.. En zeker met zulke krachtige berichten als Angela_ heb ik even tranen in m'n ogen
nine1987
Geplaatst: 16-08-10 19:27
Wat ontzettend erg.. Ik hoop dat ze haar rust nu gevonden heeft.. Heel veel sterkte voor familie, vrienden en bekenden..
Zilfstar
Geplaatst: 16-08-10 19:29
Ben haar ook wel eens tegengekomen in een topic. Wat een stap om te nemen zeg, dat je geen uitweg meer ziet. Ik wens de nabestaanden (familie en ik begreep ook een vriend?) heel veel sterkte toe met dit onmetelijk verlies. En natuurlijk ook aan de Bokkers die veel met haar contact hadden en haar berichten nu gaan missen. Angela: petje af voor de prachtige brief die je neergezet hebt. Ik wens jou persoonlijk ook heel veel sterkte toe. En Utrick die zo te lezen goed bevriend was met PW.
Leslie90
Geplaatst: 16-08-10 19:29
Wow... dat is erg! ik zag haar ook vaak in het topic voor mensen met een burn out waar ik wel eens mee las.
Kwam haar vaak tegen op bokt. Juist de lieve en positieve reacties vielen mij altijd zo op... Altijd maar het beste willen voor anderen, en nu eindelijk voor jezelf gekozen. Het is goed zo. Rust zacht!
Sterkte voor iedereen die haar kende.
Angela, wat een prachtig verhaal heb je opgeschreven, ik hield het niet meer droog. Ook jij heel veel sterkte gewenst ...
Storm
Geplaatst: 16-08-10 19:34
Niet te geloven dat dit arme meisje geen andere uitweg meer zag dan er een einde aan maken. Ik leef heel erg met Remco haar vriend, en haar ouders en verder familie mee. Lieve Danielle, ik hoop dat je nu de rust en vrede hebt waar je zo naar verlangde....
sans6
Geplaatst: 16-08-10 19:34
Ik ken Polewoppy niet, maar als ik de stroom berichten hier zie, moet het een vreselijk lief mens geweest zijn.
Alle mensen die haar zullen missen wil ik heel veel sterkte wensen, en ik hoop voor haar zelf dat ze gelukkig is waar ze nu is en haar rust heeft gevonden.
Ellen__
Geplaatst: 16-08-10 19:35
jeetje wat erg!! ik weet niet goed wat ik moet zeggen... nabestaanden en vrienden/kennissen heel veel sterkte in deze moeilijke tijd
koi
Geplaatst: 16-08-10 19:37
Dag lieve meis, ik heb je niet écht gekend maar je bent voor altijd in mijn gedachten geprent
Hoop dat je de rust hebt gevonden. Je leeft voort in onze harten. Heel veel sterkte voor iedereen die haar kende en haar een warm hart toe droeg. Angela_ mooi verwoord
Laatst bijgewerkt door koi op 16-08-10 19:43, in het totaal 1 keer bewerkt
chivaldi
Geplaatst: 16-08-10 19:37
angela: wat een lap tekst het heeft me echt geraakt. sterkte
Anoniem
Geplaatst: 16-08-10 19:39
jezus,wat afschuwelijk.
heb een kleine tijd met haar in het topic gezeten over burnouts...
maar dat het zo zou aflopen.
geen woorden voor. krijg er kippevel van.
lieve meid,ik hoop dat je de rust en vrede hebt gevonden waar je zo hard naar zocht.
heel veel sterkte voor al haar familie en vrienden...