@_Ella_: Ja! Ik ken ook een meneer die Sjerp heet. En bij ons, op z'n fries, betekend Sjerp 'stroop'. Hihi..best grappig dus, als je je in friesland voorsteld. 'Hoi, ik ben stroop'..
Ik ken ook een Silphen, (korten het altijd af naar Sil)
Apart maar wel mooi.
Aranel
Geplaatst: 08-09-10 13:24
Ik vind Sem een leuke naam, maar het wordt zowel voor jongens als meisjes gebruikt..
In mijn vorige stageklas zat een jongetje die Sem heette, in mijn vorige klas zat een meisje die Sam heet (maar je spreekt het uit als Sem), en nu loop ik stage bij een BSO en daar zit een meisje die Sam heet...
Wat vinden jullie, is het een jongens of meisjesnaam?
Tja dat is net zoals bij Robin, jongens of meisjes naam. Het kan allebei, al vind ik het meer wat voor een jongen.
LePapillon
Geplaatst: 08-09-10 15:31
Op een kinderdagverblijf waar ik stage loop komen ook wel aparte namen voorbij
Meisje: Robina Jongen: Sieb, Semme, Dex
LittleMiss
Geplaatst: 08-09-10 16:08
Ken een meisje wat Purdy heet... Kan er niet aan wennen!
LePapillon
Geplaatst: 08-09-10 16:38
Purdy vind ik niet zo leuk
Schoot me nog te binnen dat op mijn werk ook wel kinderen zijn met aparte namen. Voor een jongen Finn, Friso en voor een meisje Pippe, April (en haar zusje Hazel, spreek je op z'n engels uit).
Omg, ik kreeg een mail van een ouder bij mij op school en daar stond onder: K.A. Bouter .... Haar kinderen hebben de achternaam van hun vader dus wist niet dat zij zo heet, hahaha!
er zat een gezin bij mij op de basisschool een de kinderen heetten: Sam, Robin, Puck en Jip.
namen die voor jongens en meisjes kunnen. Sam was een jongen en de rest waren meisjes.
__Martine__
Geplaatst: 09-09-10 15:34
RoxyVip schreef:
Omg, ik kreeg een mail van een ouder bij mij op school en daar stond onder: K.A. Bouter .... Haar kinderen hebben de achternaam van hun vader dus wist niet dat zij zo heet, hahaha!
Je zult maar zo heten.
Ulaney
Geplaatst: 09-09-10 16:02
Ik ken een jongen hier die Pino heet, weet ook niet wat die ouders gebruikt hebben toen Zelf heet ik Leonore trouwens, niet heel bijzonder maar je komt t ook niet vaak tegen
Laatst bijgewerkt door Ulaney op 09-09-10 16:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik ken iemand die heet Olgert.. had nog nooit van die naam gehoord.
loontje
Geplaatst: 09-09-10 16:15
Ik denk dat ik mijn dochtertje d'r naam ook wel neer mag zetten als aparte naam aangezien we hem niet zo tegen gekomen zijn. Na lang zoeken en puzzelen hebben we haar Djènoa genoemd.
Geen betekenis te vinden van die naam.Wel schijnt het zo te zijn dat Djenoa dus zonder het streepje een plaats in de ivoorkust is. Maar daar kwamen we pas later achter.
Mijn man zijn dochter heet Jaylina en ook dat kom je niet tegen althans als je er onder zoekt op i-net en in de wandel gangen ook nog niet gevonden.Die naam mag hier dan ook wel staan lijkt mij zo.
@Tartara dank je wel. Chenoa heb ik bij andere dochter op school ook gehoord idd maar dat was nadat we onze dochter Djènoa wouden gaan noemen.Heel stom toevallig hoorde we het in de wandelgangen vlak voordat de zomer vakantie begon en we de naam al verzonnen hadden.Keek manlief aan en eerste wat we zeiden was we houden het bij Djènoa na die ellende lange zoek tocht hahaha.