Veel sterkte en knuffel voor Boyke
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
anneliesdj schreef:cindytjuh schreef:Maar dat vind ik anders dan een kind van 6 die een hond in elkaar trapt, dat is bewust een dier pijn doen... hier word geschetst dat het voor een kind van 6 jaar twijfelachtig is of hij weet wat hij doet....
Je bent er niet bij geweest dus je weet ook niet precies hoe het gegaan is.
Misschien was hij gewoon aan het uitproberen en vond hij de reactie van de hond grappig of interessant?
Dat weet je niet, kinderen kunnen soms vreemde gedachtegangen hebben.
cindytjuh schreef:(STAAT DAAR EEN BRAK VAN 6 JAAR LOEIHARD TEGEN MN HOND AAN TE SCHOPPEN!!!!!!!!
ons boyke vloog telkens de lucht in, kwam neer en kreeg dan de volgende schop te verwerken!
nou eerlijk waar, mn bloed kookte!!!)
Ik leg hier geen link met vreemde gedachtegang.... meer met opzet een dier pijnigen
LittleKathy schreef:Haha hij vond de reactie grappig interressant?Weet je wat pas interressant is? Kijken hoe lang het joch niet kan lopen nadat ik hem onder zijn kont heb geschupt!
anneliesdj schreef:Punt is, een kind van deze leeftijd doet alleen wat hem verteld wordt te doen of wat zijn (kromme) hersentjes hem ingeven te doen.
Een kind denkt niet; laat ik die hond eens flink mishandelen. Ze zijn er wel hoor maar toch de bijzonder grote uitzonderingen.
cindytjuh schreef:Precies een kind moet leren wat wel en wat niet kan, vandaar vind ik (in deze situatie) een schop onder zijn billetjes echt geen verkeerd idee...
Ik ben echt niet van het herhaaldelijk een kind een tik of wat dan ook geven, maar ik denk echt dat dit kind behoorlijk wat aangeboren symphatie en/of opvoeding mist en dan vind ik wel dat je zo'n kind op zijn nummer kunt zetten...
Wat zou jij dan een passende oplossing vinden in zo'n situatie?
Op gelijke hoogte een dialoog voeren over dat hij stout is?
Sando schreef:BrankaZ schreef:Niet alleen het gedrag van het 6-jarige kind vind ik verbijsterend. Maar het feit dat er volwassenen omheen staan die niet ingrijpen ondanks ze het nogal vreemd gedrag vinden doet mij bijna van mijn stoel af donderen....
Ja, onbegrijpelijk ! Een kind van 6 weet heeeeel goed wat hij aan het doen is.
En dan die volwassenen zijn in dit geval bijna net zo erg dan het kind van 6.
Arm beestje...
abeltje_xx schreef:annelies: ik snap dat jij er niet van ben om een kind te slaan of schoppen. en oner normale onstandigheden ben ik dat ook niet, maar een kind mag zoiets nooit doen van mij en krijgt dan dus een tik of schop mee.
als mijn kind zoiets zou doen, zou ik het echt nietnerg vinden als iemand hem/haar een trap mee gaf, waarschijnlijk zou ik, als mij werd verteld wat er was gebeurd, het kind zelf nog straffen. waarnij het HEEL SNEL z'n excuses mag gaan aanbieden en vragen hoe het goed te maken.