Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
phormicola schreef:Hoe je het ook mag draaien, velen van de posts hier gaan veelste ver. TS mag er dan een aparte gewoonte ophouden, dat betekend niet dat jullie haar voor gek kunnen zetten. Op die manier laten jullie je wel erg kennen zeg! Gelukkig is het nu weer aan het afkoelen, maar ik vond jullie echt respectlozer dan de TS.
Echwel schreef:Soms wisten mensen heel vroeger al hoe het hoorde klik
Blue_Eyes schreef:vanLotje, zie jij de humor niet in Echwels post?Ik weet toevallig hoe ze dit bedoeld heeft: het gaat echt om het 'oordeelt niet, opdat gij niet veroordeelt wordt'. Dat lijkt mij persoonlijk een heel wijze uitspraak.
MenB schreef:Mijn mening is: laat iemand in zijn waarde, ookal weegt ie 150 kilo, dat is zijn of haar verantwoording!
Accepteer iemand zoals ie is, je bent niet minder gezellig, aardig , interlectueel, enz als je dikker bent!
Nogmaals: het is een knop die de persoon in kwestie ZELF moet om zetten, net zoals stoppen met roken, alcohol, drugs, je moet daar ZELF achter komen!
Lauratje_88 schreef:MenB schreef:Mijn mening is: laat iemand in zijn waarde, ookal weegt ie 150 kilo, dat is zijn of haar verantwoording!
Accepteer iemand zoals ie is, je bent niet minder gezellig, aardig , interlectueel, enz als je dikker bent!
Nogmaals: het is een knop die de persoon in kwestie ZELF moet om zetten, net zoals stoppen met roken, alcohol, drugs, je moet daar ZELF achter komen!
Heb ooit in een krant gelezen dat vrouwen met een dik achterwerk slimmer zijn toen dacht ik bij mezelf wauw dan moet ik een genie zijn.
Cinnepin schreef:Ik spreek ze er meestal nie op aan. Alleen als je met overgewicht kampt vind ik niet dat je zomar op elk willekeurig paard kan stappen ( zo 1 ken ik er namelijk wel, dies boven de 100 kilo ) en stapt op elk willekeurig paard van haar *lesklanten*.
Cinnepin schreef:Ik spreek ze er meestal nie op aan. Alleen als je met overgewicht kampt vind ik niet dat je zomar op elk willekeurig paard kan stappen ( zo 1 ken ik er namelijk wel, dies boven de 100 kilo ) en stapt op elk willekeurig paard van haar *lesklanten*.
Maarw at ik niet snap he, mensen met overgewicht vinden t erg als ze erop aangesproken worden, maar vroeger was ik broodmager en kwam maar nie aan ( gelukkig is dat nu wel rechtgetrokken ) en dan mag je ineens wel voor anorexiapatient uitgemaakt worden enzo,,daar doet niemand wat aan! Maar als je iemand aanspreekt die te dik is nou dan ben je respectloos
Echwel schreef:Anoniem schreef:Ik spreek ze er meestal nie op aan. Alleen als je met overgewicht kampt vind ik niet dat je zomar op elk willekeurig paard kan stappen ( zo 1 ken ik er namelijk wel, dies boven de 100 kilo ) en stapt op elk willekeurig paard van haar *lesklanten*.
Wat een onzin de gemiddelde kerel is ook zo een 100kg en daar hoor niets van als die op een paard stapt....