Steef schreef:ECHT?! Als die speelt vrijdag ben ik zooooooo blij Volgens mijn broertje wel, wij willen er ook heen namelijk .
Steef schreef:Ik hoop dat ze meespelen! Ga je nou nog of niet? Nou ik wil wel, ik moet even mijn broertje overhalen om te gaan haha . Zit je aan de lange zijde of de korte?
In een hoek ergens, lange zijdes waren al uitverkocht. Waren nog wel plaatsen achter het goal volgens mij, maar wij zitten ergens in een hoek
Steef schreef:In een hoek ergens, lange zijdes waren al uitverkocht. Waren nog wel plaatsen achter het goal volgens mij, maar wij zitten ergens in een hoek Het is €33,- voor alle plaatsen toch ? Valt best mee .
Dat valt echt mee, 33 euro.. Ik wil graag naar FC Groningen - Ajax, maar dan ben ik net terug van vakantie, en ik heb geen 'voetbalvrienden' hier
Marrjjollein schreef:Dat valt echt mee, 33 euro.. Ik wil graag naar FC Groningen - Ajax, maar dan ben ik net terug van vakantie, en ik heb geen 'voetbalvrienden' hier Dat is jammer Marjolein .
Is het niet zo dat je een seizoenskaart nodig hebt en dan na een bepaalde datum mag je met een clubkaart bestellen en dan weer na een bepaalde datum mag je zonder clubkaart?
Ik moet nog even lid worden van de Knvb, zodat ik dit jaar zelf kaarten kan gaan bestellen. Voor oranje dan.
Je moet gewoon voor contacten zorgen.. zo ga ik straks met Peet naar Ajax, want Peet is fan en heeft een clubkaart.
Narya schreef:Je moet gewoon voor contacten zorgen.. zo ga ik straks met Peet naar Ajax, want Peet is fan en heeft een clubkaart.Ja ik denk dat ik dan ook maar is aan m'n connecties ga werken
Ik heb helemaal nergens connecties, dus mij kun je overslaan Hoogstens had ik connecties bij Dundee United, maar zelfs dat al niet meer.
Haha de technisch directeur van Sparta woont volgens mij bij mij in de straat, misschien moet ik daar is aanbellen