ohhh dat filmpje!!! Heb van louter spanning in mn wang zitten knijpen brrrrrr Dat die kerel dat durft om er met een bak onder te gaan staan,geen haar op mn hoofd wat eraan denkt om zoiets te doen zeg gaaaaaaatver! Zooo Shocking!!!!!
gekketeckel
Geplaatst: 11-07-10 15:26
Muzefee schreef:
Enige spinsoort waar ik niet bang voor ben zijn die springspinnen. Sterker nog, die geef ik namen en laat ze zitten.
Hoe is het met Pimmetje? Is ie nog terug gekomen
LiseFederer
Geplaatst: 11-07-10 19:06
Ik was dit topic nog eens aan het bekijken of er nieuwe reacties kwamen en op die moment zie ik iets zwart voor mijn voeten kruipen (onder de bureau) een dikke huisspin! bah! nu zit ik toch maar met mijn voeten van de grond en mijn dappere broer opgetroggeld om de spin te pakken:) want zelf durf ik ze nx aan te doen , wie weet kruipt het op jou , bah!
Ach, vanmorgen liep ik naar buiten, de geitjes voeren, dan kom ik de laatste tijd regelmatig een spinnenweb tegen met mijn hoofd Dus ik was weer naar binnen gegaan en toen na een tijdje zei m'n man, he, er loopt een spin op je haar.... Nou ja, die pakken we dan en gaat weer netjes mee naar buiten, dat beestje was erg geschrokken dat hij opeens geen web meer had Wat ik nou ook weer zo stom vind, is dat mensen allemaal gaan spuiten tegen spinnen aan de buitenkant van hun huis... Bij mij kijk ik dan zo eens hoe de meesjes het druk hebben langs de dakgoot en de kozijnen om spinnetjes te pakken, zo lief! Ze hangen soms ondersteboven aan de goot, haha, zo grappig!
Ik raak echt he-le-maal in paniek van een spin of beest in mn haar, vind het knap dat jij zo rustig daar onder kan blijven!
MirandaMalik
Geplaatst: 15-07-10 14:18
Ja, ik weet ook niet waarom, maar ik weet dat spinnen niks doen dus waarom moet je dan bang zijn? Ik ben gewoon stoer! En mijn dochter ook!
Poiuytrewq
Geplaatst: 15-07-10 14:19
Mwa met vogelspinnen heb ik dan meer, dat ik het net hamsters vind (maar dan anders).
Misschien omdat ik met die beesten gewerkt heb?
Maar dikke huisspinnen, kruisspinnen, die dikke die met hun spinnenweb door de poort hangen, heu.. Nee dank je, die vind ik eng. En ja, als ik dat zie is mijn remweg te kort om er voor uit te wijken en dan sla ik door
whaha suus, jij bent ook een rare, niet bang zijn voor vogelspinnen, maar wel bang zijn voor die dikke huisspinnen. Ik hoef ze geen van allen
kollee3
Geplaatst: 15-07-10 19:32
MirandaFuego schreef:
Ja, ik weet ook niet waarom, maar ik weet dat spinnen niks doen dus waarom moet je dan bang zijn? Ik ben gewoon stoer! En mijn dochter ook!
Dat zie ik mijzelf dus echt noooooit doen. Wat knap dat ze dat durft! Als ik er alleen al aan denk krijg ik al rillingen over mij heen.
MirandaMalik
Geplaatst: 15-07-10 19:35
Nou Suus, whaha, jij bent wel een heel apart geval! @Kollee3, ik dacht ook dat ze niet durfte, maar toen kwamen de genen van haar moeder tevoorschijn, whaha!