marie83 schreef:Citaat:De waarheid??? Soms is het gewoon verstandiger om de waarheid te laten rusten.
Je spreekt jezelf in je eigen onderschrift wel een beetje tegen...
Leg uit?
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Miracle_ schreef:Miska schreef:
Hahaha!
Niet iedereen heeft zoveel lef natuurlijk.
Nee da's waar, je hebt er wel een dosis lef voor nodig. Maar in veel situatie's krijg je er vast wel dankbaarheid voor terug. En zo niet, dan leer je er toch wel wat van.
Miska schreef:En ik snap kristaly's beredenering ergens ook wel, maar dat is 1e instantie het geval, later zul je diegene dankbaar zijn aangezien het gewoon niet klopt wat je partner doet.
Iedereen wil graag eerlijkheid in zijn leven dus na de emotie komt de waardering echt wel.
Nikka schreef:Miska schreef:En ik snap kristaly's beredenering ergens ook wel, maar dat is 1e instantie het geval, later zul je diegene dankbaar zijn aangezien het gewoon niet klopt wat je partner doet.
Iedereen wil graag eerlijkheid in zijn leven dus na de emotie komt de waardering echt wel.
Ik denk er over zoals Kristaly, maar zou er echt niet blij mee zijn als ik zou horen dat mijn man iets eenmaligs heeft gehad. Dat hoef ik niet te weten. En daar zal ik ook later niet dankbaar om zijn. Je kan dat gewoonweg niet beoordelen voor een ander, jij bekijkt het vanuit jouw referentiekader.
listiglistje schreef:Als ik ts was zou ik het zeker niet vertellen aan die vrouw![]()
Eerst daar over de vloer komen, vrouw vertrouwt haar, vakanties, eten gezellig doen ed,
vervolgens 1 jaar lang met haar man aan het vozen geweest
om dat dan vrolijk aan haar te gaan vertelllen nu het over en uit is....
Zal ze blij mee zijn, om te weten dat ze achter haar rug 1 jaar lang door haar eigen vent en zgn vriendin,
kind aan huis (notabene een groen blaadje) is bedonderd![]()
Lekker laten rusten, hij moet het zijn vrouw maar opbiechten en zo niet moet ze er maar zelf achter komen....
Een keer achterhaalt de waarheid zich wel
Voor wat betreft die kerel, bannen uit je leventriest gevalletje...
Nikka schreef:@ Miska: Ik ben al heel lang samen met mijn man en ik ben niet zo naïef om te denken, dat er nooit iets zal kunnen gebeuren met een andere vrouw. Als ik het weet, dan ga ik dat niet meer kunnen loslaten. Mijn leven een hel en zeker zijn leven een hel. Dan loopt het huwelijk op de klippen door een eenmalige fout. Ik ken mezelf goed genoeg, dat ik dat emotioneel niet los kan laten terwijl ik het op cognitief niveau eigenlijk best kan begrijpen. En het is geen leugen, het is gewoon iets wat ik niet weet. Wat jij roept heb ik vroeger toen ik jong was ook geroepen, maar zoals eerder gezegd door iemand: Je weet als je ouder wordt steeds minder.
Als het meerdere keren gebeurt of het een langdurige relatie met iemand anders is, is het voor mij anders. Dan wil ik het wel weten.
Nikka schreef:@ Miska: Ik ben al heel lang samen met mijn man en ik ben niet zo naïef om te denken, dat er nooit iets zal kunnen gebeuren met een andere vrouw. Als ik het weet, dan ga ik dat niet meer kunnen loslaten. Mijn leven een hel en zeker zijn leven een hel. Dan loopt het huwelijk op de klippen door een eenmalige fout. Ik ken mezelf goed genoeg, dat ik dat emotioneel niet los kan laten terwijl ik het op cognitief niveau eigenlijk best kan begrijpen. En het is geen leugen, het is gewoon iets wat ik niet weet. Wat jij roept heb ik vroeger toen ik jong was ook geroepen, maar zoals eerder gezegd door iemand: Je weet als je ouder wordt steeds minder.
Als het meerdere keren gebeurt of het een langdurige relatie met iemand anders is, is het voor mij anders. Dan wil ik het wel weten.
Miska schreef:Nikka schreef:@ Miska: Ik ben al heel lang samen met mijn man en ik ben niet zo naïef om te denken, dat er nooit iets zal kunnen gebeuren met een andere vrouw. Als ik het weet, dan ga ik dat niet meer kunnen loslaten. Mijn leven een hel en zeker zijn leven een hel. Dan loopt het huwelijk op de klippen door een eenmalige fout. Ik ken mezelf goed genoeg, dat ik dat emotioneel niet los kan laten terwijl ik het op cognitief niveau eigenlijk best kan begrijpen. En het is geen leugen, het is gewoon iets wat ik niet weet. Wat jij roept heb ik vroeger toen ik jong was ook geroepen, maar zoals eerder gezegd door iemand: Je weet als je ouder wordt steeds minder.
Dan onderschat je jezelf en vind je jezelf niet waardig genoeg en heb je maar weinig zelfrespect in mijn ogen, want je verdient toch echt wel beter dan dat.
En waarom zou je er niet mee kunnen leven als het eenmalig is? (wat je overigens ook niet weet, want waarom gaat hij vreemd en hij heeft je al bedrogen)
Omdat je dus weet dat het fout is en als je dat dan beseft waarom wil je dan in een leugen leven, want het is gewoon niet eerlijk?
Kijk het maakt mij niet uit wat een ander doet hoor, alleen ik liet het niet over mijn kant gaan en dat zou het mij het allemaal niet waard zijn, want je wordt gewoon in de zeik gezet door je eigen kerel die je moet kunnen vertrouwen.
En alles wetend maakt niet gelukkig, maar met zulke dingen dan ben ik heel kort.
Dan maar mijn leven alleen verder, dan een kerel die ik niet kan vertrouwen.
NoaC schreef:Ik zou me gewoonweg teveel schamen om het zijn vrouw te vertellen!
Maar ik zou het wel als dreigement naar A gebruiken om me met rust te laten.
Nikka schreef:@ Miska: O met mijn zelfrespect is het prima gesteld hoor en ik onderschat mezelf ook niet. Ik ben niet dom en ik ben een zelfstandige vrouw. Ik ben alleen realistisch. Ik ken mezelf erg goed en ik realiseer me dat geen mens zonder fouten is.
Zoals gezegd, ik zou dit 20 jaar terug ook geroepen hebben. Toen zag ik alles veel meer zwart-wit dan nu.
Miska schreef:KiWiKo schreef:ik persoonlijk zou het niet willen dat een of andere bimbo me kwam vertellen over haar relatie met mijn vriend..............
nee, zou het niet kunnen waarderen
Waarom, zodat je in je vertrouwde leugen verder kunt leven, omdat het je wel bevalt?
Je wist het toch al lang?
Miska schreef:NoaC schreef:Ik zou me gewoonweg teveel schamen om het zijn vrouw te vertellen!
Maar ik zou het wel als dreigement naar A gebruiken om me met rust te laten.
Ja, dat deed ik ook en mijn hart bonkte in mijn keel toen ik het moest gaan vertellen, scheet 7 kleuren stront alleen na de tijd voelde het echt wel heel bevrijdend en ik werd niet afgeslacht na de tijd, want ik kan dit nog typen en die meid en ik hebben nu leuk contact.
Wie niet waagt, wie niet wint.
Eind goed, al goed.
Het kan anders natuurlijk, maar de band is toch al scheef en kwam niet voort uit een eerlijke situatie dus wat heb je te verliezen?
Doe het dan omdat je om de ander geeft en inziet dat het fout is wat die man doet en gun die waarheid iemand ook.
Floortje88 schreef:Ik zou het ook niet aan die vrouw vertellen..
Ik denk dat je tot nu toe goed gedaan hebt, juiste keuzes hebt gemaakt. Ik zou het alleen wel aan D vertellen, alles, zodat je toch eerlijk in die relatie staat...
Succes iig.
vigel1 schreef:Als laatste knoop heel goed in je oren dat dit absolute niet jouw fout is !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jij heb hier geen schuld aan, ik heb geen idee hoe oud jij bent en hoe oud A was mijn volgens mij was er best een leeftijdsverschil,. Hij had beter moeten weten als getrouwde man !!!!!!