[LZP]Ik had een relatie met een getrouwd man...

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Hawai

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 11:53

marie83 schreef:
Citaat:
De waarheid??? Soms is het gewoon verstandiger om de waarheid te laten rusten.

Je spreekt jezelf in je eigen onderschrift wel een beetje tegen...

Leg uit?

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 11:54

Levenservaring maakt je een begrip voller mens die vooroordelen van de rug laat afglijden. Er moet wel een heel vreemd verhaal verteld worden, wil ik mensen daar op aan kijken.

En als je klaar bent met leren, dan was je hier niet.

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 11:55

Miracle_ schreef:
Miska schreef:

Hahaha! :D

Niet iedereen heeft zoveel lef natuurlijk.

Nee da's waar, je hebt er wel een dosis lef voor nodig. Maar in veel situatie's krijg je er vast wel dankbaarheid voor terug. En zo niet, dan leer je er toch wel wat van. ;)

Is in mijn geval wel ja, maar het kan natuurlijk ook anders, alleen daar kom je pas achter wanneer je het doet.
En ik snap kristaly's beredenering ergens ook wel, maar dat is 1e instantie het geval, later zul je diegene dankbaar zijn aangezien het gewoon niet klopt wat je partner doet.
Iedereen wil graag eerlijkheid in zijn leven dus na de emotie komt de waardering echt wel. :j

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 11:56

Miska schreef:
En ik snap kristaly's beredenering ergens ook wel, maar dat is 1e instantie het geval, later zul je diegene dankbaar zijn aangezien het gewoon niet klopt wat je partner doet.
Iedereen wil graag eerlijkheid in zijn leven dus na de emotie komt de waardering echt wel. :j

Ik denk er over zoals Kristaly, maar zou er echt niet blij mee zijn als ik zou horen dat mijn man iets eenmaligs heeft gehad. Dat hoef ik niet te weten. En daar zal ik ook later niet dankbaar om zijn. Je kan dat gewoonweg niet beoordelen voor een ander, jij bekijkt het vanuit jouw referentiekader.
Laatst bijgewerkt door Nikka op 09-07-10 11:57, in het totaal 2 keer bewerkt

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 11:56

ik kan me hawiai haar onderschrift wel voorstellen.......... beter de droom dan de waarheid soms .......... maar die waarheid moet je wel zelf achter komen..............

ivy_power89

Re: [LZP]Ik had een relatie met een getrouwd man...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 12:01

Ik ga niet alle pagina's terug lezen, en het boeit mij ook niet echt waarom er een hele discussie wordt op gezet, hier heeft de TS helemaal niets aan.

Meid, als ik jou was, zou ik voor de laatste keer duidelijk laten weten dat je er klaar mee was, en daarna gewoon alles gaan negeren. als iemand genegeert wordt, gaat de lol er vanzelf af, en wellicht gaat hij ook bij zijn eigen nadenken!
wordt gelukkig met D, want zeg eerlijk, zou je dat ooit met A kunnen worden?

Feria

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 12:01

goh je kan natuurlijk nooit weten of B. (de vrouw van A) het wilt weten of niet. Volgens mij is er dus geen juiste manier om er mee om te gaan. Ik persoonlijk zou het niet vertellen aan B. Misschien omdat ik dat ook liever niet zou weten, of juist wel, ik weet het niet.
Ik heb mijn huidige vriend ook op een leugentje betrapt (had helemaal niets te maken met vreemdgaan maar wel met roken) en ik heb hem toen 2 dagen genegeerd. Maar ik miste hem verschrikkelijk.
Eigenlijk wist ik ook wel dat ie nog rookte, maar toch koos ik er elke keer weer voor om m te geloven, tot ik echt met mijn neus op de feiten werd geduwd.
Moest ik de Ts zijn, zou ik niks vertellen tegen B, maar wel tegen D. Want een relatie gebouwd op leugens, stort ooit toch in..

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 12:03

Nikka schreef:
Miska schreef:

Ik denk er over zoals Kristaly, maar zou er echt niet blij mee zijn als ik zou horen dat mijn man iets eenmaligs heeft gehad. Dat hoef ik niet te weten. En daar zal ik ook later niet dankbaar om zijn. Je kan dat gewoonweg niet beoordelen voor een ander, jij bekijkt het vanuit jouw referentiekader.

Waarom zou je het niet willen weten?
Kan je de ander dan niet vergeven wanneer je zoiets te weten krijgt of wil je blijven denken dat je alles zelf in handen kunt houden, terwijl je dat eigenlijk helemaal niet hebt.
Je kunt niet zelf overal achter komen, want daarvoor wordt je in die leugen gehouden door een ander.
En als je het wel weet dan hou je de leugen zelf ook in stand, maar waarom zou je dat willen?
Aangezien je dan wel een verandering kan aanbrengen waar je zelf over beslissen kan.
Dan ben je weer bij jezelf.
Of redeneer ik nu zo krom? :P

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 12:08

Als ik ts was zou ik het zeker niet vertellen aan die vrouw :o

Eerst daar over de vloer komen, vrouw vertrouwt haar, vakanties, eten gezellig doen ed,
vervolgens 1 jaar lang met haar man aan het vozen geweest
om dat dan vrolijk aan haar te gaan vertelllen nu het over en uit is....
Zal ze blij mee zijn, om te weten dat ze achter haar rug 1 jaar lang door haar eigen vent en zgn vriendin,
kind aan huis (notabene een groen blaadje) is bedonderd :n

Lekker laten rusten, hij moet het zijn vrouw maar opbiechten en zo niet moet ze er maar zelf achter komen....
Een keer achterhaalt de waarheid zich wel ;-)

Voor wat betreft die kerel, bannen uit je leven :Y) triest gevalletje...

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 12:13

listiglistje schreef:
Als ik ts was zou ik het zeker niet vertellen aan die vrouw :o

Eerst daar over de vloer komen, vrouw vertrouwt haar, vakanties, eten gezellig doen ed,
vervolgens 1 jaar lang met haar man aan het vozen geweest
om dat dan vrolijk aan haar te gaan vertelllen nu het over en uit is....
Zal ze blij mee zijn, om te weten dat ze achter haar rug 1 jaar lang door haar eigen vent en zgn vriendin,
kind aan huis (notabene een groen blaadje) is bedonderd :n

Lekker laten rusten, hij moet het zijn vrouw maar opbiechten en zo niet moet ze er maar zelf achter komen....
Een keer achterhaalt de waarheid zich wel ;-)

Voor wat betreft die kerel, bannen uit je leven :Y) triest gevalletje...

Juist daarom zou ik respect hebben voor diegene als ze het WEL deed, want dat getuigt van veel lef en het geeft alleen maar aan dat ze toch wel om die vrouw geeft omdat ze eerlijk durft te zijn! (uiteindelijk)
Ook al zal dat wel gepaard gaan met veel verdriet, zo is het leven nu eenmaal geluk en verdriet.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 12:14

@ Miska: Ik ben al heel lang samen met mijn man en ik ben niet zo naïef om te denken, dat er nooit iets zal kunnen gebeuren met een andere vrouw. Als ik het weet, dan ga ik dat niet meer kunnen loslaten. Mijn leven een hel en zeker zijn leven een hel. Dan loopt het huwelijk op de klippen door een eenmalige fout. Ik ken mezelf goed genoeg, dat ik dat emotioneel niet los kan laten terwijl ik het op cognitief niveau eigenlijk best kan begrijpen. En het is geen leugen, het is gewoon iets wat ik niet weet. Wat jij roept heb ik vroeger toen ik jong was ook geroepen, maar zoals eerder gezegd door iemand: Je weet als je ouder wordt steeds minder.
Als het meerdere keren gebeurt of het een langdurige relatie met iemand anders is, is het voor mij anders. Dan wil ik het wel weten.

kr1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 12:20

Nikka schreef:
@ Miska: Ik ben al heel lang samen met mijn man en ik ben niet zo naïef om te denken, dat er nooit iets zal kunnen gebeuren met een andere vrouw. Als ik het weet, dan ga ik dat niet meer kunnen loslaten. Mijn leven een hel en zeker zijn leven een hel. Dan loopt het huwelijk op de klippen door een eenmalige fout. Ik ken mezelf goed genoeg, dat ik dat emotioneel niet los kan laten terwijl ik het op cognitief niveau eigenlijk best kan begrijpen. En het is geen leugen, het is gewoon iets wat ik niet weet. Wat jij roept heb ik vroeger toen ik jong was ook geroepen, maar zoals eerder gezegd door iemand: Je weet als je ouder wordt steeds minder.
Als het meerdere keren gebeurt of het een langdurige relatie met iemand anders is, is het voor mij anders. Dan wil ik het wel weten.

dit bedoel ik dus inderdaad ook, ik ben het compleet met je eens!

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 12:22

Nikka schreef:

Dan onderschat je jezelf en vind je jezelf niet waardig genoeg en heb je maar weinig zelfrespect in mijn ogen, want je verdient toch echt wel beter dan dat.
En waarom zou je er niet mee kunnen leven als het eenmalig is? (wat je overigens ook niet weet, want waarom gaat hij vreemd en hij heeft je al bedrogen)
Omdat je dus weet dat het fout is en als je dat dan beseft waarom wil je dan in een leugen leven, want het is gewoon niet eerlijk?
Kijk het maakt mij niet uit wat een ander doet hoor, alleen ik liet het niet over mijn kant gaan en dat zou het mij het allemaal niet waard zijn, want je wordt gewoon in de zeik gezet door je eigen kerel die je moet kunnen vertrouwen.
En alles wetend maakt niet gelukkig, maar met zulke dingen dan ben ik heel kort.
Dan maar mijn leven alleen verder, dan een kerel die ik niet kan vertrouwen.

Stephanie_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 12:23

Miska schreef:
Nikka schreef:

Dan onderschat je jezelf en vind je jezelf niet waardig genoeg en heb je maar weinig zelfrespect in mijn ogen, want je verdient toch echt wel beter dan dat.
En waarom zou je er niet mee kunnen leven als het eenmalig is? (wat je overigens ook niet weet, want waarom gaat hij vreemd en hij heeft je al bedrogen)
Omdat je dus weet dat het fout is en als je dat dan beseft waarom wil je dan in een leugen leven, want het is gewoon niet eerlijk?
Kijk het maakt mij niet uit wat een ander doet hoor, alleen ik liet het niet over mijn kant gaan en dat zou het mij het allemaal niet waard zijn, want je wordt gewoon in de zeik gezet door je eigen kerel die je moet kunnen vertrouwen.
En alles wetend maakt niet gelukkig, maar met zulke dingen dan ben ik heel kort.
Dan maar mijn leven alleen verder, dan een kerel die ik niet kan vertrouwen.

ook hier ben ik t mee eens

iertje2valen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 12:24

Jee wat een verhaal.
Zoals zo velen hier zeggen verbreek het contact met hem. & als hij je blijft smsen enzo zal ik er toch maar eens over na gaan denken om een ander nr in gebruik te gaan nemen zodat je zelf de rust weer kan vinden. Want als hij jou blijft smsen enzo word jij keer op keer aan hem herrinnerd. Ook blokken van je mail en msn. zodat hij gewoon geen contact meer met je kan zoeken.

Je geeft nu al aan dat je het niet meer trekt door A. Maar als het zo door gaat krijgt je huidige vriend het door dat er wat aan de hand is. & wat wil je dan kei hard in zijn gezicht gaan liegen ik denk dat je dat moet zien te voorkomen & ervoor zorgen dat je je volledig op je nieuwe relatie kan focussen

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 12:27

Ik zou me gewoonweg teveel schamen om het zijn vrouw te vertellen!
Maar ik zou het wel als dreigement naar A gebruiken om me met rust te laten.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 12:30

@ Miska: O met mijn zelfrespect is het prima gesteld hoor en ik onderschat mezelf ook niet. Ik ben niet dom en ik ben een zelfstandige vrouw. Ik ben alleen realistisch. Ik ken mezelf erg goed en ik realiseer me dat geen mens zonder fouten is.
Zoals gezegd, ik zou dit 20 jaar terug ook geroepen hebben. Toen zag ik alles veel meer zwart-wit dan nu.

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 12:32

NoaC schreef:

Ja, dat deed ik ook en mijn hart bonkte in mijn keel toen ik het moest gaan vertellen, scheet 7 kleuren stront alleen na de tijd voelde het echt wel heel bevrijdend en ik werd niet afgeslacht na de tijd, want ik kan dit nog typen en die meid en ik hebben nu leuk contact.
Wie niet waagt, wie niet wint.
Eind goed, al goed.
Het kan anders natuurlijk, maar de band is toch al scheef en kwam niet voort uit een eerlijke situatie dus wat heb je te verliezen?
Doe het dan omdat je om de ander geeft en inziet dat het fout is wat die man doet en gun die waarheid iemand ook.

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 12:32

Nikka schreef:
@ Miska: O met mijn zelfrespect is het prima gesteld hoor en ik onderschat mezelf ook niet. Ik ben niet dom en ik ben een zelfstandige vrouw. Ik ben alleen realistisch. Ik ken mezelf erg goed en ik realiseer me dat geen mens zonder fouten is.
Zoals gezegd, ik zou dit 20 jaar terug ook geroepen hebben. Toen zag ik alles veel meer zwart-wit dan nu.

+:)+

ingeb0rg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 12:34

Miska schreef:
KiWiKo schreef:
ik persoonlijk zou het niet willen dat een of andere bimbo me kwam vertellen over haar relatie met mijn vriend..............

nee, zou het niet kunnen waarderen

Waarom, zodat je in je vertrouwde leugen verder kunt leven, omdat het je wel bevalt?
Je wist het toch al lang?

Er even van uitgaande dat je het niet al lang weet ;) Dan is het voor die persoon toch geen leugen? Ik snap je punt, maar als iemand niks door heeft, aangezien die vrouw volgens A. nog vraagt waarom TS niet meer komt, dan is het misschien beter wat niet weet wat niet deert. Dus leeft de vrouw van A. mits ze niks doorheeft niet in een leugen, ja wij weten dat ze in een leugen leeft. Maar verder niemand.

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 12:39

Miska schreef:
NoaC schreef:

Ja, dat deed ik ook en mijn hart bonkte in mijn keel toen ik het moest gaan vertellen, scheet 7 kleuren stront alleen na de tijd voelde het echt wel heel bevrijdend en ik werd niet afgeslacht na de tijd, want ik kan dit nog typen en die meid en ik hebben nu leuk contact.
Wie niet waagt, wie niet wint.
Eind goed, al goed.
Het kan anders natuurlijk, maar de band is toch al scheef en kwam niet voort uit een eerlijke situatie dus wat heb je te verliezen?
Doe het dan omdat je om de ander geeft en inziet dat het fout is wat die man doet en gun die waarheid iemand ook.

Ik heb het meisje met wie mijn vriend vreemd ging ook laten leven toen ze het kwam vertellen :D . Vond het wel dapper ook dat ze langs kwam terwijl ze wist dat er ook nog 2 vriendinnen van mij bij waren...denk dat ik bedankt had! ;)
Maar mijn vriendin is het niet en zal ze nooit worden want haar normen en waarden (2 jaar lang vreemd gaan met iemand van wie je weet dat ie een relatie heeft) heeft ze niet. Als een van mijn vriendinnen een relatie met een getrouwde man zou hebben zou dat ook wel meetellen in onze vriendschap. Zegt wel iets over die persoon namelijk.

Floortje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 12:44

Ik zou het ook niet aan die vrouw vertellen..

Ik denk dat je tot nu toe goed gedaan hebt, juiste keuzes hebt gemaakt. Ik zou het alleen wel aan D vertellen, alles, zodat je toch eerlijk in die relatie staat...

Succes iig.

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 12:55

Floortje88 schreef:
Ik zou het ook niet aan die vrouw vertellen..

Ik denk dat je tot nu toe goed gedaan hebt, juiste keuzes hebt gemaakt. Ik zou het alleen wel aan D vertellen, alles, zodat je toch eerlijk in die relatie staat...

Succes iig.

Tsja, als je het een jaar lang vreemdgaan met een getrouwde man niet meetelt neem ik aan! :D

vigel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 13:04

Wat jou grootste probleem is dat je niet wil dat mensen boos op je zijn,.. en dat je niemand wil kwetsen. Echter soms moet je mensen wel kwetsen. A heeft moeite om te snappen dat het over is zolang jij blijft praten met hem, contact geeft hem hoop. Vandaar ook dat hij constant verschillende smsjes stuurt, hij wil dolgraag een reactie opwekken bij jou,.. want dan heeft hij weer contact

Mijn advies in deze is,.. een sms sturen naar A dat je geen contact meer met hem wil. ( jammer, maar je kan met deze man en vrouw echt geen contact meer hebben ). Zijn nummer blokkeren na je smsje en hem ook op je msn blokkeren en verwijderen. Je heb er alles aan gedaan om dit op een leuke manier te proberen te eindigen, maar helaas hij kan en wil dat niet, dus wordt het tijd hoe vervelend het ook is om alle contact met hem te verbreken.
En sorry maar het is niet jouw plaats om het aan zijn vrouw te vertellen. Hoe aardig ze ook is, jou leven weer op de rails krijgen moet voor jou nu prioriteit 1 zijn !!!

Voor de rest gewoon eerlijk zijn tegen je vriend, hij merkt vast aan je dat er iets dwars zit en zolang je dit niet verteld blijft het altijd tussen jullie in staan. Geheimen komen altijd uit

Als laatste knoop heel goed in je oren dat dit absolute niet jouw fout is !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jij heb hier geen schuld aan, ik heb geen idee hoe oud jij bent en hoe oud A was mijn volgens mij was er best een leeftijdsverschil,. Hij had beter moeten weten als getrouwde man !!!!!!

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 13:16

vigel1 schreef:
Als laatste knoop heel goed in je oren dat dit absolute niet jouw fout is !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jij heb hier geen schuld aan, ik heb geen idee hoe oud jij bent en hoe oud A was mijn volgens mij was er best een leeftijdsverschil,. Hij had beter moeten weten als getrouwde man !!!!!!

Wat een flauwekul. Tenzij ze zwaar minderjarig is, wist ze heus wel dat ze fout was. Ik ga haar niet af lopen maken, maar om nu te zeggen dat ze een willoos lam was gaat me ook wat te ver.

edit:typo
Laatst bijgewerkt door Nikka op 09-07-10 13:25, in het totaal 1 keer bewerkt