uhum...er is hier ineens wat losgebarsten. Wind en ineens hele harde regen/hagel en onweer rommelt er ook. Lekker hoor, het koelt gelijk af
lonnie
Geplaatst: 10-07-10 20:14
iefke schreef:
Woooow, het barst hier los, niet normaal!!
ik zat er middenin en was tot op t bot zeiknat het is hier echt enorm tekeer gegaan, zelf een megagrote boom is omgewaaid, gelukkig het veld in en niet de weg op. Paarden staan ontzettend rustig, net of er niks is gebeurd haha. Moest het dak van mn konijnenren dicht gaan maken. Is van golfplaten en die staan met dit warme weer open, maar met zulk noodweer klappen ze om en dan is de boel kapot. Gelukkig zijn ze heel gebleven, dus ben eigenlijk voor niks door dat weer gefietst...Zie op buienradar dat er om 10 uur weer regen komt en voor vannacht verwachten ze nog onweer, dus zet de paarden toch maar binnen vannacht, mochten ze uitbreken of mochten er takken kapotwaaien. Het is nu gelukkig al wel enigszins afgekoeld, hopelijk is het om 22.00 nog wat koeler
Het heeft hier in Someren nog steeds niet geregend. Bij mij binnen is het 32 graden. Dus van mij mag het wel los gaan :S
cathyvans
Geplaatst: 10-07-10 20:27
Iiiieeeekkkkssss Leliaardje, wat een enge foto!! Ben bang voor onweer en zulke plaatjes doen daar geen goed aan....dat spooky gele licht (wel mooie foto natuurlijk!). Ik zou direct alle dieren naar binnen slepen. En ik lees hagel, wind....hier niks, helemaal niks. Ik hoop dat er voor hier alleen wat regen overblijft! Leuk hoor, zo'n weer topic. Lekker ff lezen hoe blij iedereen van die regen wordt!
_Orlando_
Geplaatst: 10-07-10 20:27
Ik ga even op de buienradar kijken, hier is het nog rustig en warm
annehoe
Geplaatst: 10-07-10 20:29
oh het regent hier kei hard. Recht naar beneden.. heerlijk hopelijk dat het wat afkoelt en dat het gras de regen aan kan (nijmegen)