Net ook weer een leren laptoptas gekocht, de 9e opgestuurd en al binnen!
werkt handig hoor dat Ebay

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Liins schreef:,
Ik doe al enkele jaren aan hairextensions, heb vrijwel alles gehad.. van weaves tot wax tot clipins..
En bij ebay haar kopen is super goedkoop! een bokker gevraagd voor een ; goeie' verkoper met goed haar enz.. en morgen (als ik loon heb) wil ik het dus gaan kopen bij die man..
Ik heb vanmiddag mijn paypal rekening geopend, en het spreek allemaal voor zich met paypal? ik vind het zó eng...........
Heb nog nooit iets met paypal betaald namelijk...
Ik heb een Rabo rekening heb ik dan dat apparaatje nodig?
Liins schreef:Ik weet al wat er verkeerd is denk ik..
Ik heb gisteren mijn paypal account gemaakt..
en ik moet mijn bankrekening nog bevestigen dit kan nog niet, omdat paypal 2 kleine bedragen heeft gestort op mijn bankrekening en die moet ik bevestigen? en dat is met 3 tot 5 werkdagen?
Rinske schreef:Nou dat kan niet, dan moet ze altijd haar inlognaam en code hebben gegeven. Iemand kan niet zomaar geld van je rekening halen. Zou mooi zijn.
Ik heb net super gave Nike Blazer's gescoord. Ben helemaal blij!! Ik heb al 2 jaar een ander paar dat ik helemaal kapot gelopen heb, zoooo lekker lopen die. Ik heb ze nog vaak aan, alleen de zijkant is inmiddels helemaal opengescheurd, ziet er niet zo charmant uit
. Dus ik heb nieuwe via Ebay gekocht
. Kan niet zonder Blazers
.
Dit zijn ze:
http://cgi.ebay.nl/Nike-Womens-blazer-m ... 33619e6ac5
Vind ze zo cool.