breezy302 schreef:Smokey: Ik mocht ook altijd eerder op vakantie omdat mijn vader op geen ander moment kon, is heel normaal hoor.
Hier ging paps dan maar niet mee... no way dat we eerder vrij kregen. En zeker geen week eerder.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
smokey17 schreef:mwah volgens mij krijg je dat maar zo niet... dan zegt school: dan ga je maar niet op vakantie.
Vind het allemaal maar erg vaag.
Floortje88 schreef:Invisible schreef:Dat beestje kan toch geen nacht en dag (in de hitte staan) totdat ie morgen wordt opgehaald?
Dat vind ik eigenlijk ook een beetje zoelig! Dus als jullie echt geen oplossing kunnen vinden moet je het laten weten hoor!!
Siets schreef:Och jee... Het zit je ook echt niet mee Lonneke!!
Heel veel sterkte, en ik hoop dat je hondje snel wordt opgevangen.
Smokey, ik vind dat je erg storend aanwezig bent in dit topic. Je hebt je standpunt duidelijk gemaakt, blijf voor de rest gewoon ontopic.
Nuage schreef:Liefst zet ik wel het hondje bij een ander af
Moet morgen zelf ook werken en dat is geen goede combi met mijn eigen hond die mogelijk dat kleine hondje per ongeluk op eet ofzo
Maar goed Winkel is 30 minuten rijden voor me en als daar een klein hondje aan een hek zit dan ga ik rijden natuurlijk.
Nuage schreef:Liefst zet ik wel het hondje bij een ander af
Moet morgen zelf ook werken en dat is geen goede combi met mijn eigen hond die mogelijk dat kleine hondje per ongeluk op eet ofzo
Maar goed Winkel is 30 minuten rijden voor me en als daar een klein hondje aan een hek zit dan ga ik rijden natuurlijk.
Cayenne schreef:Jawel hoor, je hebt een pb![]()
Had net Lonneke weer huilend aan de telefoon en las net je berichtje voor, vandaar!
Zou echt helemaal super zijn!