Ik word gestalked, update; ik weet wie het is.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gentlegiant

Re: Ik word gestalked, update; ik weet wie het is.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 19:44

Op een gegeven moment is het genoeg en is je gedult enz noem maar op op en dan hoeft er maar iets klein te gebeuren die de druppel laat over lopen

nu ik dit zo allemaal hoor en hij naar de ts d'r kant een volgends haar lachent aapje heeft vastgebonden aan het balkon zou ik het ook aanvallend vinden....

ik ben zelf ruim 1,5 jaar gestalkt en vond hele kleine dingen al eng...

ik ben nog steeds benieuwt nr de foto van de heer aap

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 19:46

Hier ook een stille meelezer vanaf het begin.
Wat een gedoe zeg. Gelukkig viel de reactie van je moeder mee :)
Maar wat voor aapje is dat dan? Ik kan me er ook echt niets bij voorstellen :n Zou ik ook een pb mogen?

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 19:50

Jeetje is het weer zover

paarden652

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 19:51

Ook een stille meelezer. Zou ik ook die foto via pb kunnen krijgen? En over die man... Hoe laag kan je vallen :(

Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 19:52

Ik heb een pb gehad, en kan zeggen dat het aapje écht naar haar gericht lijkt te zijn (het woord lijkt maar even gebruikt, omdat je het natuurlijk nooit zeker weet). Kan mij voorstellen dat TS het niet leuk vind dat dit aapje haar 'toelacht'.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 19:56

Heb vanaf begin af aan mee gelezen. Wij worden hier ook gestalkt, maar dan dmv bellen.
Ik kreeg bij elk anoniem telefoontje de kriebels en als dat soms 20 keer op een dag gebeurt, dan word je toch wel angstig.
In ts haar geval, zou ik echt heel bang zijn en er ook echt werk van maken.
Ben ook wel benieuwd naar het aapje eigenlijk, zou ik een pb mogen?
Wens je heel veel sterkte in ieder geval.

femiaans

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 20:00

Ik persoonlijk zou dus de de bekende tuinkabouter met zijn middelvinger ophoog naar hem toe richten..
Maargoed, ik snap je frustatie al te goed. Het allerbeste is denk om hem geen aandacht te geven, daar is hij namelijk op uit ( en slechte aandacht is ook aandacht.) Ik zou het zeker aangeven bij de wijkagent, maar kan je verder geen tuinschermpje aan zijn kant zetten? Hij kan dan geen aandacht trekken, en jij hebt ook in zekere zin rust omdat je die belachelijke fratsen van die mafkees niet eens ziet.

Deeday

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 20:04

Brrr kom je verhaal net pas tegen. Ik weet niet of ik daar zo op mijn gemak nog zou kunnen wonen helemaal niet als die al eerder heeft gestalkt bij andere.. Kan je alleen maar heel veel sterkte wensen! Weet hoe het voelt om gestalkt te worden! Blegh

Ben eigenlijk ook wel heel benieuwd na het aapje. Als je het niet erg vind om het na al die mensen te sturen dan..

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 20:17

Wat enorm vervelend. Zeker nu je weet dat hij ook niet zo mooi verleden heeft. Dat ze je zo serieus nemen bij de politie had hier ook mee te maken? Gelukkig heb je een vriendelijke wijkagent, die kan mooi een woordje met hem spreken.
Ook goed van je dat je je ouders hebt ingelicht. Heel erg veel sterkte!

xxelviraxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 20:50

Ik vind dit echt heel naar voor je. Ik lees al die tijd al mee. Zou ook graag een pb ontvangen. Sterkte ermee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 20:52

ben benieuwd naar het aapje. Klinkt banketstaaf maar je kunt moeilijk naar de politie gaan om te zeggen dat de buurman een aapje op zijn balkon heeft gehangen...

Kun je niet dat plakplastic op je ramen plakken zodat hij niet meer naar binnen kan kijken?

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 20:54

Ik vind het echt erg voor je
vooral omdat je het opzich naar je zin hebt en goedkoop woont
dan moet je toch min of meer een keuze nemen die je eigelijk niet wilt...
Ik zou er denk ik niet meer blijven. Maar ik ben echt een schijterd in dit soort sutuaties hoor en vooral als je ook alleen woont

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 21:01

Ik dacht dat je er vanaf was, maar die buurman weet echt van geen ophouden.
Mag ik de foto van het aapje zien??

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 21:04

Ben ook erg benieuwd naar een foto...

Pfff
hopelijk kan de wijkagent er wat mee.

J_C_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 21:05

Ik vind dit zo vervelend voor je he! Elke keer als je de deur uitgaat en weer binnenkomt ben je er toch mee bezig, dat zou niet mogen.

Hopelijk is het briefje voldoende geweest, gaat hij geen geintjes meer uithalen met uitlachende aapjes en dergelijke. :(

Keeltje135

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 21:06

wil je mij ook een PB sturen met de foto? wil wel eens zien hoe dat eruit ziet.. :oo

Jeanine93

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 21:16

Al een stille meelezer vanaf 't begin.
Wat een vervelende situatie zeg! Je hebt het wel goed aangepakt.
Maar iedereen wil een foto van het aapje zien, en ik ben eigenlijk ook wel benieuwd.. zou ik een pb mogen ontvangen? :o
In ieder geval sterkte ermee! Hopelijk hoef je niet te verhuizen door zo iemand. Dat zou echt belachelijk zijn. Hij gaat maar lekker verhuizen :Y)

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 21:21

Ik had ook al gepb'd...
volgens mij krijgt TS het nog druk met alle mail!

Misschien kan je een grommende namaak-pitbull aan je balkon binden? Of een pop in politiepak?
Soms is aanval de beste verdediging...

Alabaster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 21:28

TS Zeker naar de politie gaan hoor :j . Je moet een dagboek bij gaan houden, wat er allemaal gebeurd en gebeurd is met datum tijd enz. (spreek helaas uit ervaring)
Dit is zeker een geval van stalking maar de politie kan geen aangfite opnemen voor een aap op je balkon :+
Heb je alles bewaard brieven etc? Ook meenemen naar de politie? dan kan je aantonen dat hij je stelselmatig stalkt.
Kan je niet voorlopig bij iemand logeren ?

Talonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 21:39

Hier ook een (tot nu toe) stille meelezer; kun je inderdaad geen tuinscherm plaatsen? Desnoods zo'n hoge bamboemat? Heb je een vriend of een kennis die een tijdje bij jou kan komen inwonen? Voelt een stukje veiliger, is gezellig en wellicht schrikt het de buurman af als er een jonge gespierde knul bij je in huis woont :D

Ik hoop voor je dat snel van dit geze*k af bent, want het leverd een hoop stress op en de buurman lacht zich rot :(

Sukana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 21:46

Ik lees ook al mee sinds het begin, had ook voor je gehoopt dat het met een sisser af liep. -O-
Dingen zoals bamboematten klinken wel goed, maar kan me voorstellen dat je gewoon moet kunnen doen en laten wat je wil in je eigen woning..
Gelukkig heb je de wijkagent als hulplijn nog, misschien dat hij wat meer indruk op de buurman kan maken met een paar pittige woorden +:)+

Jeannine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 21:50

Ik zou niet lekker in mijn eigen huis zitten, brrr. Ik las iets over dat hij een verleden heeft met stalken. Wat naar voor je, dat hij het precies op jou gemunt heeft.
Je moet er toch niet aan denken dat zo iemand van je droomt.
Ik hoop voor je dat het snel ophoudt en dat die vent een andere hobby gaat zoeken.

GoLizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 22:01

Pff, Dacht je van hem af te zijn begint ie weer.. :(:)

Ook niet echt een prettig idee dat hij al een achtergrond heeft met stalking.
Heel vervelend.

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 22:02

Heb het topic net even snel doorgelezen, sjonge jonge zeg.. lekker als je dan achter zijn verleden komt :oo bah..

blue_kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 22:16

jeetje, dacht je van hem af te zijn en dan nu dit weer. ben benieuwd wat de wijkagent hier verder mee gaat doen.
tsjah aangifte doen... heeft dat nu wel zin? want je weet niet of dit naar jou gericht is (ook al is dat wel zeer waarschijnlijk)
kan me dus werkelijk geen voorstelling maken van hoe het eruit ziet dus zou ik ook pb mogen?