Ons huis is vannacht afgebrand

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

noudy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-10 18:24

noudy schreef:
Rock schreef:
Jeetje Noudy die foto's |(

Ja zeg dat wel, maar toch die rook was het ergste, ook met de paarden heb alles op de tast moeten doen en dan ben je zo duizelig en je ogen doen pijn, en krijg je geen lucht was echt een hel, daar de paarden er niet zelf uitgingen, moet je eerst weer naar buiten lucht halen, en weer terug en dan proberen op de tast een paard bij het halster proberen te pakken is een hele klus zo, en dan ook nogeens op blote voeten string bh en een hemdje wat een ellende maar koud heb je het op zo n moment niet.

Ik vind je echt heldhaftig! +:)+ En op zo'n moment denk je volgens mij ook niet aan hoe je erbij loopt :n

De buurman wel, oh best erg die liep alleen maar tegen mijn man en mij te schreeuwen niet meer de stal in, en trek wat aan, is die naar huis gegaan staat
hij met een deken te springen pfffff, net of dat gaat met een deken om de paarden uit de stal halen.

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 18:24

Jeetje ik zit hier met kippenvel,wat moet dat een intense hel geweest zijn zeg!En wat een geluk dat jullie gezien en bijna alle dieren het overleefd hebben!

Heel veel sterkte vanaf hier

Figaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 18:27

Ik krijg kippenvel bij het lezen van je verhaal en het zien van de foto's. Wat een nachtmerrie!
Ontzettend goed hoe jullie gehandeld hebben, ik weet niet of ik op zo'n moment zo goed bij mijn verstand zou zijn om dat te kunnen...
Heel veel sterkte de komende tijd bij het verwerken van deze nachtmerrie.

Ik heb meteen gecheckt of onze brandmelders het nog doen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 18:28

noudy schreef:
De buurman wel, oh best erg die liep alleen maar tegen mijn man en mij te schreeuwen niet meer de stal in, en trek wat aan, is die naar huis gegaan staat
hij met een deken te springen pfffff, net of dat gaat met een deken om de paarden uit de stal halen.

Die was dus erger in paniek dan jullie zelf :(:)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 18:28

Als mij vader weer komt laat ik hem ook de brandmelder ophangen....hij ligt nu al een half jaar in de la... :o

Florale

Re: Ons huis is vanacht afgebrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 18:34

Wij hebben er 4 hangen brand/koolmonoxide melders.Ze worden regelamtig getest,maar een touwladder is ook wel heel verstandig,toch ook eerst maar eens eentje gaan halen

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 18:35

Jeetje zeg! Wat een schik!

En die foto's......
Pffftt Hopelijk kunnen jullie alles gauw regelen en weer rust vinden.... Echt knap van jullie dat jullie elkaars leven nog hebben kunnen redden!

Wij hebben vroeger ook brand gehad. Ik was toen ongeveer 7 jaar. Ik moet zeggen dat ik nog steeds erg voorzichtig ben met vuur, magnetron enz.....

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 18:38

die foto's zeggen genoeg zeg!!

Als we je ergens mee kunnen helpen dan moet je het hier wel neerzetten he!

Ik ken bokt ondertussen goed genoeg om te weten dat je nooit alleen staat met dit soort dingen!

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 18:40

Inzamelingsacties mogen niet op Bokt heb ik van de mod begrepen, op deze manier mag het wel :)
http://helpnoudy.hyves.nl/
Noudy, heb je zelf Hyves? Zo nee, kan je mij dan doorgeven welke spulletjes je nu het hardst nodig zou hebben? Ook qua kledingmaten enzo van je kinderen en man.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 18:46

Ik heb hier ook nog een hele berg kinderkleding en schoenen liggen die ik graag naar je opstuur...... ook nog wel dames en herenkleding.

(meisjes kleding van zeg 10/11 jaar, dameskleding maat 36/38)

Kinderschoenen maat 35/36

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 18:49

Wat verschrikkelijk!!
Heel veel sterkte en moed de komende tijd. Gelukkig zijn jullie er allemaal heelhuids uitgekomen :(:)

SarahLynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 18:52

Verschrikkelijk!

Heel erg veel sterkte! Ontzettend fijn dat je alles nog hebt, ik heb zelf niet echt veel, maar als je iets nodig hebt, pb je maar, misschien kan ik je helpen! :(:)

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 18:55

ik ben lid gewoprden van de hyves super!

en heb ook mijn hulp daarop aangeboden

met man en macht komen ze er wel hoop dat vele mensen mij volgen en ook lid worden en spullen aanbieden

Liefs

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 18:59

Maar we kunnen als bokt wel meteen hulp aanbieden, maar is het niet aan Noudy om aan te geven of ze hulp ook echt wil? Ik kan me voorstellen dat het erg moeilijk is voor haar...

NN44

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 19:04

jeetje wat erg! Heel erg veel sterkte komende tijd! Gelukkig heb je wel het allerbelangrijkste nog! Je kinderen en man, en natuurlijk je dieren..

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 19:06

Daarom geven we ook aan dat ze dat kan aangeven als ze hulp nodig heeft.

Tuurlijk is het moeilijk maar ze hoeft zich daar niet voor te schamen... het kan ons allemaal overkomen en dan ben je blij met een helpende hand om je heen.
Maar als je niets meer heb dan lijkt het me stug dat ze volgende week gezellig gaat shoppen voor kleding.
Gelukkig zijn de ouders de helpende hand toegestoken en dat is super natuurlijk.

Het is toch ook alleen maar voor de eerste levensbehoefte... de rest komt wel.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 19:07

Janine1990 schreef:
Maar we kunnen als bokt wel meteen hulp aanbieden, maar is het niet aan Noudy om aan te geven of ze hulp ook echt wil? Ik kan me voorstellen dat het erg moeilijk is voor haar...

ABSOLUUT :)

Ik denk dat het wel mag worden gezegd dat het er wel is :) dat de mogelijkheid er is.........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 19:08

Gelukkig niemand brandwonden.

Ook niemand problemen met de longen, de paarden ook niet?

Wat een foto's, zo eng als je je huis zo ziet, spooky..

ik hoop dat je snel terecht kunt met je dieren, gelukkig binnenkort begint het weideseizoen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 19:09

Aangeven dat er hulp beschikbaar is gebeurt dit hele topic al. Maar er wordt meteen ook actie ondernomen. En daarvoor zou ik toch eerst toestemming van Noudy willen. Misschien heeft ze toestemming gegeven, dan heb ik niets gezegd.
Maar ik kan me voorstellen dat je in zo'n situatie het ook erg moeilijk vind om nee te zeggen.

Edit: Met toestemming willen, bedoel ik dat persoonlijk, wanneer ik een actie zou opzetten...

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 19:10

Jeetje wat verschrikkelijk! :oo :(:) . En die foto's, echt erg!

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 19:10

Inderdaad, wacht maar eventjes met inzamelen denk ik... Laat eerst Noudy zelf even reageren of ze onze hulp wel wilt. Dan kan er met haar geinventariseerd worden wat ze heeeeeeeel hard nodig hebben...

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 19:11

Een helpende hand kan heel handig zijn, maar je wil niet "opgescheept" zitten met andermans "troep" om het zo maar te zeggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 19:11

Ze moeten het wel kwijt kunnen, dus eerst woonruimte.

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 19:13

Wat verschrikkelijk! Die foto's brrrr....
Ik wens jou en je gezin heel veel sterkte!

Dressagegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 19:14

Sterkte!
Hoop dat alles weer goed komt en dat je snel weer een woonruimte met paardenstallen.
De foto's zijn echt om sprakeloos van te worden.
Wel brengt het my ook op nare gedachte's wij hebben dit ook meegemaakt in huis om half 2 s'nachts dus precies bij je diepe slaap. en de brand alarme gingen pas af toen we buiten stonden. Me broer werd wakker van een stinkend muggenlampje. dacht ie tot dat ie de rook zag bij ons was ook alles onder de rook ik was toen 9 en kan me tot op de dag van vandaag nog alles herinneren! echt erg je grootste nachtmerrie is brand in de nacht. je kan het beter over dag hebben dan is het ook niet leuk maar je ligt niet te slapen. Je nachtrust is wel voor een lange tijd verpest. Je ligt heel lang in je bed van als er maar niks gebeurd en in het donker liggen durf je alleen al helemaal niet meer!
Laatst bijgewerkt door Dressagegirl op 06-03-10 19:19, in het totaal 1 keer bewerkt