Destino schreef:Ik kan je plaatje niet zien jori_X
Oh wat raar!
Het is deze

http://www.chilla.nl/prod_lulifama_rumba.html
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Destino schreef:Ik kan je plaatje niet zien jori_X
Jildau schreef:Celinee_: Nou ik vind een stuk of 5 bikini's leuk maar bij allemaal gaat dat tweede balkje met maten maar tot 40.. Dat is dan toch vreemd? Bedoel ik ben wel stevig maar nou ook weer niet extreem dus dan zou iedereen die dikker dan mij is al helemaal geen bikini kunnen kopen bij Otto. Dat kan toch niet kloppen?
cutie_lover schreef:Romyjuh_Xx schreef:Tip voor diegene die graag willen weten waar de bikini vandaan komt.
Klik met je rechtermuisknop op de foto en klik vervolgens op eigenschappen.
Daar staat de verkooplink.
Met mijn google chrome kan dat geloof ik niet!
Celinee_ schreef:Jildau schreef:Celinee_: Nou ik vind een stuk of 5 bikini's leuk maar bij allemaal gaat dat tweede balkje met maten maar tot 40.. Dat is dan toch vreemd? Bedoel ik ben wel stevig maar nou ook weer niet extreem dus dan zou iedereen die dikker dan mij is al helemaal geen bikini kunnen kopen bij Otto. Dat kan toch niet kloppen?
Idd, dat is raar. Zou het dan wel de broekjes maat zijn?
Aan de andere kant: wat zou het anders moeten betekenen..
Jildau schreef:Celinee_ schreef:Idd, dat is raar. Zou het dan wel de broekjes maat zijn?
Aan de andere kant: wat zou het anders moeten betekenen..
Haha ik heb heel erg verkeerd gekeken! De bikini's die ik leuk vind moet je het topje en broekje los van elkaar bestellen. Bij het topje moet je dus je cupmaat invullen en daaronder je gewone t-shirt maat zegmaar denk ik, je omtrek dus. En bij de broekjes gingen de maten zelfs tot 50.
Celinee_ schreef:Ja idd dat was een stuk makkelijker geweest. Als ik kledingmaat 38 heb, moet ik onder de cupmaten 38 invullen denk ik.
Ook zonde als je de bestelling binnen hebt en dan blijkt dat het hele andere maten zijn.
Didoo schreef:Charlottte schreef:Ik heb deze gisteren binnen gekregen :Zit super mooi ( cupD)
Waar heb je hem gekocht?
Jildau schreef:Nee je moet ook de cupmaat invullen.