In roermond sneeuw het een beetje nu, en er ligt al een heel pak...
Rienn
Geplaatst: 01-02-10 10:01
Sneeuw, glad en niet grappig op de weg! Gewoon een grote ijsbaan!! Ik had er weinig lastig van, al moest ik wel iets zachter fietsen omdat ik anders het sneeuw/ijs van dichtbij zou gaan bekijken en dat doe ik liever niet. De auto's hier hadden meer problemen, vrachtwagens in de berm, politieauto's die met zwaailichten aan staan omdat je langzaam moet rijden, bus die niet meer van zijn plaats komt en de weg langs mijn huis staat of stond misschien ondertussen helemaal vast. Mensen zwaar geirriteerd.
Nou op het nieuws was nu dat de storing met onweersbuien vanochtend van west naar oost trekt. Dus wie weet krijgen wij m ook nog.
mardjai
Geplaatst: 01-02-10 10:13
Hier (hellevoetsluis) ook een verdwaald sneeuwbuitje Eergisteren was het spekglad op de weg, toen reed de buurman mijn voortuin bijna in, met als gevolg hekje kapot Maar toen we gisteren thuis kwamen had hij die weer heel netjes gemaakt
No_No
Geplaatst: 01-02-10 10:17
Grrrrrrrrrrrrr!! Ik heb het wel gehad met die sneeuwprut! Ik was zo blij dat het weg was... Begint die ellende weer! Geloof me, ik vind sneeuw prachtig MAAR NU MAG HET WEL AFGELOPEN ZIJN!!!!
ik hoop dat het wat minder glad is als gisteravond Moet weer op de scoot vandaag, met de auto was het gister af en toe al glijden.. en dan heb je vier wielen..
Het begint hier in een keer hard te sneeuwen! Echt niet normaal meer. Zo hard heb ik het nog niet eerder zien sneeuwen dit jaar....
_Patriciaa
Geplaatst: 01-02-10 11:03
Hmm, toen ik dat net typte had ik nog niet naar buiten gekeken Er ligt hier nu een dikke laag sneeuw, vriendinnetje bood aan me op te halen! Scooter overleef ik nu niet geloof ik
Puchje
Geplaatst: 01-02-10 11:03
Het sneeuwt hier ook ZO hard En ik ga nu de paarden voeren.. Wish me luck
het zijn echt buien op zijn tijd, hier schijnt nu heerlijk het zonnetje, maar al 2 behoorlijk fikse sneeuwbuien gehad vanmorgen! ligt hier wel zo'n 10 cm denk ik...
Het is wel bewolkt en het voelt erg koud. Kouder dan gisteravond toen het sneeuwde. De sneeuw is op veel plaatsen in half gesmolten ijs en ik ben steeds bang om op m'n plaat te gaan Het is allemaal goed gegaan gelukkig, maar nee... het is geen feest.
Tjesus wat gaan jullie snel. Hihihi. Alweer een nieuw topic.
Het blijft hier kwakkelen. Zo is het droog, zo sneeuwstorm dat je niets ziet, zo schijnt de zon en dan sneeuwt het weer. Ik ben de sneeuw dus echt wel moe nu. Normaal rijd ik in 45 min naar het werk. Vanmorgen heb ik er 1.5 uur over gedaan.
Puchje
Geplaatst: 01-02-10 12:28
Weetje.. soms is sneeuw handig...
Zo heb ik vanochtend een uitgebreid sporenonderzoek gedaan naar Shettenhoefjes buiten mijn weiland in de sneeuw... Bleek dat die etter gisteren ontsnapt is, gevangen door de buurman, en braaf weer in mn weiland is teruggezet Ik weet precies, waar, wanneer en hoe hij is ontsnapt
Hier bij plekken meer dan 30 cm. T miezert nu een beetje. Heb vanochtend met mn strooiauto vast op een verkeersbord gezeten. Als die er niet stond had ik onder in de sloot gelegen met t hele spul. Nu dikke deuk achterin de auto. Gelukkig alleen blikschade en geen kromme assen ofzo..
K ga nu maar is naar bed. T hele weekend aant werk geweest en we zijn nu net klaar.. Zout is bijna op. Ff paar uur bijslapen. Vanavond zullen ze wel weer bellen
iefke
Geplaatst: 01-02-10 13:15
Hier sneeuwt, regent, zont, en doet het alles door elkaar op 't moment. En de weg was echt onbegaanbaar vanmorgen. Ik wilde naar links met de auto, maar ging gewoon rechtdoor Gelukkig wel veilig aangekomen
Heftig zeg, Zilvermoon. Blij dat je niet in de sloot hebt gelegen, maar toch