Open relatie/vreemdgaan toestaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nicci88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 16:52

SamSter schreef:
Ti_Amo schreef:
bij mij is het zelfs zo erg dat als hij naar een andere vrouw kijkt hij al een trap te pakken heeft

hahahaha hier ook :+

ik zeg dan altijd: wat jij mag, mag ik ook.
en dan ga ik heel uitgebreid naar een leuke man kijken :D

of ik zeg gewoon: mag ik meedoen? }>

ilse86

Re: Open relatie/vreemdgaan toestaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 16:53

ooo dat zou ik niet durven!!!

Vesceron

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 16:53

@ Pollo, wordt inderdaad teveel vanuit de man gekeken, maar ik kijk vanuit mezelf (vrouw voor de duidelijkheid)
@ SamSter, ik wilde het dus liever ook niet horen!! Vandaar dat we er in de regel niet over praatten, vindt het niet erg dát het gebeurt, maar details hoef ik niet ;) Gaf ik hem ook niet!
en nieuwsgierig mag hoor haha leuk juist, momenteel heb ik geen relatie dus ook niet open of dicht ;)
En jij? als we dan toch nieuwsgierig bezig zijn :D

nicci88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 16:54

ilse86 schreef:

wat?

Karin

RedPassion schreef:
Wij kijken samen naar andere vrouwen. :+

Wij kijken samen naar andere mannen én vrouwen. :))

Niet met de bedoeling om er daadwerkelijk wat mee te doen (en we vallen allebei vooralsnog alleen op het andere geslacht) maar met kijken is IMO niets mis.

nicci88

Karin schreef:
RedPassion schreef:
Wij kijken samen naar andere vrouwen. :+

Wij kijken samen naar andere mannen én vrouwen. :))

Niet met de bedoeling om er daadwerkelijk wat mee te doen (en we vallen allebei vooralsnog alleen op het andere geslacht) maar met kijken is IMO niets mis.

amen!
hahaha

Vesceron

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 16:55

nicci88 schreef:
ik vind dat er wel 1 heel groot verschil is.

Sex met iemand hebben zonder liefdesgevoelens (dus pure lust) of sex hebben met liefdesgevoelens.
(en dan bedoel ik buiten je relatie)

Als het puur om de sex zou gaan, dan begrijp ik dat.
als je sex hebt met iemand buiten je relatie en er komen gevoelens bij..... tjaaa dan klopt er iets niet in je relatie.

(overigens heb ik geen open relatie, maar ik verplaats me even in mensen die dit wel hebben)

100 % mee eens :D

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 16:55

SamSter schreef:
Ti_Amo schreef:
bij mij is het zelfs zo erg dat als hij naar een andere vrouw kijkt hij al een trap te pakken heeft

hahahaha hier ook :+

En jullie hebben nooit eens dat jullie zeggen ooh die mag er zijn, ik denk dat iedereen dat bewust onbewust wel eens doet?

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 16:56

nicci88 schreef:
ilse86 schreef:

wat?

MEEDOEN :oo

nicci88

ik zeg dat juist heeeel bewust lesilla ;) hahahaha

Ti_Amo

die van mij zijn ex die staat als model in de wehkamp, en dan komtie met mij aan die daar verreweg never nooit in zal komen te staan.

Nou dan voel je je wel minder (ik dan)

en ik ben heel erg jaloers, als hij de hond uit gaat laten en ze pet zit anders als hij terug komt dan word ik al gek.

nicci88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 16:57

@ ilse: kijk even wat de quote was.
We hadden het over kijken!

en daarbij was het sarcastisch ;)
ik ga geen trio hebben hoor.... genoeg aan men man :D
Whahahaha

Samurai

Ik ben jaloers van aard, onzeker bij tijd en wijle (bezitterig eigenlijk, :o ) niet dat ik t direct laat merken, maar kan werkelijk wild worden van het idee dat mijn partner het bed zou delen met een ander, ik kan en wil me daar niets bij voorstellen.
Zo ben ik ook de laatste jaren pas gaan denken, ben ook jong en onverstandig geweest. Zo leken 2 vrouwen me het einde. Ik ben nu op het punt gekomen dat monogamie, eerlijkheid, wederzijds respect en liefde (houden van als u wenst) voor de fantasie gaat.
Je streeft toch samen een doel na, dat je probeert te bereiken (samen met je partner), en niet met nog iemand op de achtergrond om je lusten te botvieren, ook dat deel je met je partner vindt ik.

ilse86

Ti_Amo schreef:
die van mij zijn ex die staat als model in de wehkamp, en dan komtie met mij aan die daar verreweg never nooit in zal komen te staan.

en ik ben heel erg jaloers, als hij de hond uit gaat laten en ze pet zit anders als hij terug komt dan word ik al gek.

o nee, zo erg ben ik niet ;)

Vesceron

Oeh Ti-Amo....das niet zo mooi!!
Zonder het banketstaaf te bedoelen...hoe kom je de dag door meid??
Dan wordt je toch gek van achterdocht?!

celticpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 16:58

Ben er zelf door schade en schande achter gekomen dat ik sex en verliefdheid maar moeilijk kan scheiden. Sta overal voor open, Van alles geprobeerd, maar blijkbaar koppel ik de sex aan een persoon en wordt ik straalverliefd. Gelukkig heb ik nu iemand waarmee na 10 jaar de vonken er in allerlei opzichten nog van afkomen. Verveel me iig niet. Voor mij is dat de basis om bij iemand te blijven, elkaar blijven uitdagen(en natuurlijk is de liefde inmiddels zo groot dat ik een wat minder spannende tijd echt wel kan doorkomen). Zolang ik dat heb, kies ik bewust niet voor een uitstapje; de gevolgen kunnen voor mij te groot zijn. Deze wil ik niet kwijt en tot nu toe zitten hij en ik op dezelfde lijn.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 16:59

Ti_Amo schreef:

Dat klinkt als een extreem gebrek aan zelfvertrouwen.

Is het dan wel eerlijk tegenover je vriend om een relatie te willen hebben? Ben je dan niet in je eentje beter af? Of vindt hij het prima zoals het gaat?

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 16:59

nicci88 schreef:
@ ilse: kijk even wat de quote was.
We hadden het over kijken!

en daarbij was het sarcastisch ;)
ik ga geen trio hebben hoor.... genoeg aan men man :D
Whahahaha

Je hebt gelijk ;) heb de quote idd niet goed gelezen haahah! Ik las alleen je laatste zin. Daardoor was ik al van slag :P Nee grapje.. Ben gewoon een schijterd.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 17:00

sallandval schreef:
Jeetje, ja ik moet er niet aan denken om alleen nog maar met manlief op vakantie te mogen... ik zie mezelf al de hele dag naar zandwegen en motoren kijken :Z ik zie hem zich al vervelen als ik de hele dag met de pony aan het leuren ben of zich schamen als ik met vriendinnen hardop aan het kwaken ben. Het is juist zo héérlijk om na een week apart weer bij elkaar te zijn!!!

Kan ik mij volledig in vinden! :j

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 17:00

Vesceron schreef:
@ Pollo, wordt inderdaad teveel vanuit de man gekeken, maar ik kijk vanuit mezelf (vrouw voor de duidelijkheid)
@ SamSter, ik wilde het dus liever ook niet horen!! Vandaar dat we er in de regel niet over praatten, vindt het niet erg dát het gebeurt, maar details hoef ik niet ;) Gaf ik hem ook niet!
en nieuwsgierig mag hoor haha leuk juist, momenteel heb ik geen relatie dus ook niet open of dicht ;)
En jij? als we dan toch nieuwsgierig bezig zijn :D

Ik heb en "dichte relatie" normaal vind ik hier een beetje raar om te zeggen aangezien voor sommige hier een openrelatie ook heel normaal is :+
Wij wonen net samen dus nog spanning genoeg..
K zou dr ook geen behoefte aan hebben en vriendlief ook niet..

Maar ik vind het wel interesant om te horen hoe mensen over een open relatie aan kijken omdat ik het zelf niet zou kunnen...
En ik vind het ook goed van de mensen hier dat het zo respect vol blijft hier en petje af voor de mensen die zo open over hun open relatie praten +:)+
Wist jullie naaste familie en vrienden dr ook van?
Of is het meer iets dat achter gesloten deur blijft?

Vesceron

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 17:02

Groompje1975 schreef:
Ik ben jaloers van aard, onzeker bij tijd en wijle (bezitterig eigenlijk, :o ) niet dat ik t direct laat merken, maar kan werkelijk wild worden van het idee dat mijn partner het bed zou delen met een ander, ik kan en wil me daar niets bij voorstellen.
Zo ben ik ook de laatste jaren pas gaan denken, ben ook jong en onverstandig geweest. Zo leken 2 vrouwen me het einde. Ik ben nu op het punt gekomen dat monogamie, eerlijkheid, wederzijds respect en liefde (houden van als u wenst) voor de fantasie gaat.
Je streeft toch samen een doel na, dat je probeert te bereiken (samen met je partner), en niet met nog iemand op de achtergrond om je lusten te botvieren, ook dat deel je met je partner vindt ik.

Uhm...ook zonder monogamie heb je eerlijkheid, wederzijds respect en liefde :) In een relatie zonder monogamie gaat dit ook vóór de fantasie hoor, als er uberhaupt al meer fantasie in een niet-monogame relatie is!

En wat bedoel je precies met het doel dat je samen probeert te bereiken?

nicci88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 17:02

@ ilse, dat dacht ik al, maar nee nog nooit trio gedan hoor

ik kan sex en liefde wel gescheiden houden. (dit was overigens in mijn vrijgezellige leven ;) )
dan is het meer een sexrelatie.
Dus ook niet dat ik met jan en alleman het bed in duik.
maar had toen wel een leuke jongen en we wilde beide geen relatie, maar hadden wel behoefte aan bepaalde dingen.
Nou mooi opgelost toch?

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 17:04

lesilla schreef:
En jullie hebben nooit eens dat jullie zeggen ooh die mag er zijn, ik denk dat iedereen dat bewust onbewust wel eens doet?

Tuurlijk wel, En k zeg zelf ook weleens van nou die meid is wel knap of die man is wel goed te doen,Maar als hij bv een meid knap vind ga ik me wel vergelijke bij haar..
En dan kan ik me soms knap onzeker voelen..

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 17:05

Het bed delen met een ander is voor mij echt not done. Ook niet als dat "alleen maar" lust is. Dan is het écht afgelopen.
Wil je van de een op de ander hupsen dan blijf je maar vrijgezel of zoek je iemand die die mening deelt, maar dan hoef je bij mij echt niet aan te komen... :n

:D

Wel interessant om meningen van anderen te lezen :j
Laatst bijgewerkt door tanya89 op 21-01-10 17:06, in het totaal 1 keer bewerkt

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 17:05

O, dat ken ik ook wel. Heb ik ook wel gehad. We deden 'het' niet, maar t was wel elk weekend vaste prik wat betreft de 'randzaken'. Dat vind ik ook prima...
Maar op een gegeven moment kreeg ik wel gevoelens voor hem. Heb m toen voor de keuze gezet: óf we proberen het, óf we blijven vrienden en drinken ff een biertje samen. Uiteindelijk heeft ie voor Marietje (Grolsch) gekozen