Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
breezy302 schreef:Lotus83; Ik geloof dat je de eerste 3 maanden van werkloosheid alleen op banen hoeft te solliciteren die in je eigen vakgebied liggen daarna moet je idd alles gewoon aannemen. En idd nu heb ik helemaal geen baan maar donderdag ga ik naar het laagbetalende baantje toe maar die willen gelijk een 6maandencontract geven of niets en ik wil daar geen 6 maanden werken. Die baan is eigenlijk alleen om de tijd door te komen...
Binky_Zephyr schreef:Ilzas schreef:Blijft hetzelfde, of je ouders je paard nu betalen of je vriend....
zij MOETEN mij betalen .. dus .. maargoed wie maakt het uit wie wat betaald ?
Ilzas schreef:Hoezo MOETEN? En ze moeten JOU betalen, niet je paarden toch? Nou, het lijkt mij dat als jij de zorg voor 1 of meerdere paarden op je neemt, dat je dat doet omdat je er zelf voor kunt zorgen. Dus doordat je werk of in ieder geval inkomsten (desnoods uit een uitkering hebt).
Quellian schreef:Ik dacht dat er in de zorg altijd mensen nodig waren? Of is dat ook alweer verleden tijd?
ikdoemaarwat schreef:Ilzas schreef:Hoezo MOETEN? En ze moeten JOU betalen, niet je paarden toch? Nou, het lijkt mij dat als jij de zorg voor 1 of meerdere paarden op je neemt, dat je dat doet omdat je er zelf voor kunt zorgen. Dus doordat je werk of in ieder geval inkomsten (desnoods uit een uitkering hebt).
ik denk dat wij als buitenstaanders niet kunnen zeggen wat wel of niet moet
het is een keuze en een afspraak tussen haar moeder en haar, als moeders het niet zou willen dan zou ze de betaling stopzetten
maar het is niet aan ons om dat te zeggen
Citaat:Binky_Zephyr nogmaal ik betaal zelf mijn paarden .. ik kan het op dit moment gewoon niet opbrengen .. ik heb 4/5 jaar geleden ook een ongeluk gehad met mijn vorige paard waardoor mijn rug in diggelen ligt .. het is allemaaaal zoooo makkelijk gezegt .... doe het anders zelf eens
slimmerik schreef:Maar is het niet zo dat je salaris wordt aangevuld met een uitkering tot je op uitkeringsniveau zit? Dan kun je toch altijd gaan werken?