Oud en nieuw, Gulle mensen met krant/folderwijk!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

brittien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 15:47

Oke dit is een heuuul oud topic, (ik weet ook niet of er een recentere is)
Maar moet je je kaartje tegelijk geven met je krant? Want ik heb ze vandaag gehad, maar het leek mij handiger om eerst iedereen een krant te geven en dan daarna (vanavond en morgen) de kaartjes rond te brengen. Maar is dat handig denken jullie? :o
Het gaat om een streekkrant :)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 15:50

Gewoon de krant rond etenstijd brengen , aanbellen en de mensen fijne feestdagen wensen. Kaartje boven op de krant. Onze zoon deed het vroeger zo met de folders en (guldentijd) hij had 150 adressen en kwam met zo’n 200 gulden thuis. Laatste jaren was er vaak gedoe om snuiters die niets rondbrachten maar wel aan de deur kwamen. Wanneer je dit tegelijk met de krant doet kan daar geen misverstand over bestaan.

brittien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 15:52

bigone schreef:
Gewoon de krant rond etenstijd brengen , aanbellen en de mensen fijne feestdagen wensen. Kaartje boven op de krant. Onze zoon deed het vroeger zo met de folders en (guldentijd) hij had 150 adressen en kwam met zo’n 200 gulden thuis.

Ja dat gaat dus wat lastig want ik heb zo’n 400 huizen dus dan hebben sommige mensen hun krant zaterdag nog niet, want ik moet ook eerst nog naar school. En ik denk dat de mensen hun krant veel liever eerder hebben.
Vorig jaar deed ik dat wel maar toen kreeg ik ze in de vakantie dus kon ik ook meer doen op een dag. :)

Amira_

Re: Oud en nieuw, Gulle mensen met krant/folderwijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 16:58

Bij ons komen ze altijd alleen met de kaartjes rond. De kranten/folders zijn meestal al gebracht :j

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 17:16

Amira_ schreef:
Bij ons komen ze altijd alleen met de kaartjes rond. De kranten/folders zijn meestal al gebracht :j

Dit, de krant komt standaard in de ochtend. En om nou mensen om half 6 uit bed te halen lijkt me ook niet bevorderlijk :')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 17:18

Idd apart van elkaar doen.
Ik deed ook altijd eerst de krant en dan later met de kaartjes rond.

brittien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 17:30

Bedankt! Ik bezorg wel altijd trouwens mijn krant rond deze tijd (vanaf 3 uur), ik heb geen ochtendkrant :)

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 17:33

Gaf andere jaren wel, maar aangezien de reclames die op maandag ingaan tegenwoordig pas op dinsdagavond op mijn deurmat landen en ik toen hij/zij langskwam niet thuis was, dit jaar niets.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 17:41

Hier exact hetzelfde ;). Ze krijgen gewoon salaris en bezorgen niet op tijd. Sorry, maar dan geef ik niks...

brittien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 19:15

Ik zie wel of mensen wat geven, het is leuk bijverdienen maar het hoeft niet.
Ik bezorg echter wel altijd op tijd, ik krijg woensdag mijn kranten en ik bezorg ze altijd op dezelfde dag, ik heb ze dit hele jaar gelukkig nog nooit een keer op donderdag bezorgd :)

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 23:01

Folders mogen bezorgd worden van zaterdag tot en met dinsdag, dus wat dat betreft zijn ze niet te laat

Weissjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 12:49

Ik ging wel altijd langs de deuren met folders. Juist omdat er vaak twijfel is of je wel de echte bezorger bent ;). Vanaf een uur of 4 zijn mensen vaak wel thuis en verspreidde het dan over twee dagen. Als mensen er niet waren of niet open deden, deed ik de folders met kaartje gewoon door de brievenbus. Ik ging dan niet later nog eens langs.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 13:40

Gaan ze met folders ook al langs de deur voor geld := Dat vind ik wel onzin, die dingen krijg je ongevraagd door de deur geduwd (wij niet, hebben gelukkig een sticker)
Ik geef alleen wat aan de bezorgers die de dingen bezorgen waar ik om vraag. Dus de betaalde kranten. Maar heb er hier nog geen een gezien.