Hier ook al weer dikke vlokken, ik moest vandaag stage lopen in gedeeltelijk de buitenlucht (en natuurlijk handschoenen vergeten) op een gegeven moment voelde ik mijn vingers gewoon niet meer
hmm, dat buienradar voor 24 uur geloof ik voor geen meter meer.. heb donderdagavond voor vrijdag gekeken en toen gaf ie aan dat er vanuit duitsland een lading binnen zou komen. Helemaal niks dus hé, en het kwam niet vanuit duitsland, maar vanaf het noorden
xxxdonja
Geplaatst: 19-12-09 23:06
ik wil ook sneeuw! heb vakantie dus nu mag het
iefke
Geplaatst: 19-12-09 23:07
Ik laat net de hond uit. Het voelt een buts kouder dan vanmorgen. Brrr.
haha ja dat hoop ik ook , maar vrijdag was ik ook al zo verheugt op een heleboel sneeuw, dat viel dus lekker in de soep Volgens buienradar moet het nu ook sneeuwen, maar is momenteel helemaal niks meer te zien
ik hoop juist steeds dat het niet gaat sneeuwen vannacht, morgen 9 uur werken @ stal dan ben ik de eerste die er is kan ik vast mooi sneeuwscheppen, en alsof ik daar zin in heb
justahorse
Geplaatst: 19-12-09 23:25
Hier ook!!!!! Joehoe
shartjec
Geplaatst: 19-12-09 23:28
Weten jullie wanneer het ongeveer gaat dooien ? ik heb zitten zoeken maar ik kon het niet vinden. opzich is sneeuw wel leuk, maar mijn paard staat op ijzers, dus glijd geheit uit als ik ga rijden, en de bak is bevroren, dus ik vind het op dit moment 3x NIKS.
De weerberichten verschillen nogal op dit moment.. In dit topic staan wel linkjes naar knmi en buienradar, daar word een voorspelling voor de komende periode gegeven.
Op het moment sneeuwt het hier weer, nou ja.. sneeuw kan je het niet echt noemen, hele kleine vlokjes, maar wel veel.
Nietje_
Geplaatst: 19-12-09 23:44
Ik ben wel benieuwd trouwens hoe het met het paard van Nyckle is. Die was toch gaan 'zwemmen'?
*edit, heb wel een foto gezien van vandaag, zal dus goed gegaan zijn
Elsskippy
Geplaatst: 19-12-09 23:49
Er gaat me toch een bult sneeuw hier aankomen. Ik ben er helemaal niet blij mee, al dat ongemak wat je er mee gaat krijgen.