Relatie is uit, gelukkig is mijn paard er nog steeds

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 13:20

MarcoBorsato schreef:
Dat wilde zij niet, volgens TS.

maar goed, ik denk dat TS het nu allemaal wat mooier maakt om de negatieve reacties te beperken

Dat schrijft hij al op de eerste pagina, je kunt ook teveel negativiteit willen zoeken.

Het kindje is zijn vader niet kwijt, die bestaat nog steeds. Wat ik er uit begrijp zat het er toch niet in dat TS samen met de moeder zijn kind mocht opvoeden dus zoveel verandert er voor het kind zelf niet.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 13:21

Diep triest hoe iemand die al met zijn handen in het haar zit hier nog verder grond in wordt gedrukt.

@TS: ik begrijp je (op emotie gebaseerde) reactie heel goed en ik snap dat je nu in een hele lastige situatie zit. Ik ben het volkomen met je eens dat je voorlopig de geldkraan dicht draait. Misschien is het inderdaad een goed idee wat Gamble zegt om vanaf nu iedere maand geld op een spaarrekening tbv je kind te gaan storten om iig aan hem te laten zien dat jij hem niet in de steek hebt willen laten.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 13:27

Het is misschien geen nuttige bijdrage, maar dit is echt het meest verwarrende topic wat ik ooit heb gelezen :')

Nou ja, ik hoop dat alles zo optimaal mogelijk voor het kind mag verlopen, meer kan ik er niet van zeggen...

funnyhorses

Re: Relatie is uit, gelukkig is mijn paard er nog steeds

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 13:31

ik trek geen partij,maar denk alleen......wel de lusten maar niet de lasten?!
Weer een kind wat opgroeid in een onstabiele relatie omdat de ouders te jong(en naïef) zijn om van te voren te weten waar ze aan beginnen.
ik kan alleen maar denken....arm kind!

Alabaster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 13:49

Laat het gebeuren even bekoelen voor alle twee de partijen. Denk er in die periode goed overna wat jij wil en stel dat ook voor bij je inmiddels ex. Nu zijn jullie alle twee boos en heeft afspraken maken of verwijten naar elkaar geen zin. Denk er goed overna wat jij wil bijv. omgangs regeling en de financiele bijdrage.Een advocaat erbij halen kan altijd nog en zal nu alleen maar meer woede veroorzaken. Het belangrijkste is nu het kind en of er nou wel of niet voor gekozen is jij bent en blijft zijn vader. Dus probeer er in het belang van het kind er over na te denken om samen tot een oplossing te komen.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 13:58

Ik sluit me helemaal aan bij Alabaster. Laat het even afkoelen en probeer dan nog eens een gesprek te houden. Want zoals het nu gaat is het kind de dupe en dat kan niet de bedoeling zijn. Ik dacht ook gelijk van open een rekening voor je kind en spaar daar maandelijks op.

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 14:26

Kattenbak schreef:
Ik ben het met SamSter eens, wat is dit uiterst treurig om te lezen.

En los van Samsters opmerking, ik word kotsmisselijk als ik lees dat je meer van je paard houd dan van je eigen kind.

Bah, ik hoop dat jullie dit snel oplossen.

Aanvulling:

En als je net zo consequent bent met opvoeding zoals je spelt...

Ahhhhhhhhhhhhhh ik vind je echt een sukkel weet je dat?

Je eigen kind noem je toch niet "het kind" en dingen ala: "dat ik meer van mijn paard houd dan van mijn kind" "ze krijgt geen cent meer".

Jeetje, ik kan hier echt niet over uit. Een stelletje paupers, die beter een knoopje/condoompje/pilletje/pastaatje hadden kunnen gebruiken.

Gatverdarrie, wat een akelige manier om je te verwoorden zeg! Wat kwetsend en kinderlijk...
Niemand weet hier iets over de achtergrond, niemand weet wat er allemaal aan vooraf is gegaan, niemand weet iets over de sociale intelligentie (als je je afvraagt wat ik daarmee bedoel, PBt U maar, dan kwets ik niemand onnodig). No offence.
Duidelijk is dat TS een verwarde indruk maakt en redelijk ten einde raad is, dat dat deels zijn eigen schuld is kan hem verweten worden, maar de manier waarop.. in elk geval word 'kattenbak' niet gehinderd door enige vorm van discretie of inlevingsvermogen.
Ik hou (op dit punt in mijn leven) net zoveel van mijn paard als van mijn vent, misschien wel meer... maakt mij dat een harteloos k-utwijf? In dit geval kan ik me voorstellen dat je ook meer van je dier houd dan van je kind waar je geen feeling mee hebt (kunnen krijgen).

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 14:35

Wat zitten hier ontzettend lage, kortzichtige en ronduit gemene mensen zeg. Ongelovelijk. En dat moet zich dan volwassen noemen, oh please... :roll:

Prima dat je het niet met de TS eens bent, dat kan, maar verwoord dat dan op een fatsoenlijke manier..

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 14:41

mensen mensen doe toch eens normaal allemaal!!!

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 14:49

Ik krijg wel het gevoel dat de TS (en de vriendin waarschijnlijk ook) toch wel uit een sociaal zwakkere klasse komt. Ze zijn ook nog heel jong. Praten belangrijke dingen uit via MSN (tenminste dat denk ik omdat de TS het had over verwijderen en blokkeren). Dit gaat niet opgelost worden zonder deskundige hulp, denk ik. Zou er niet al een consultatiebureau aan de bel moeten trekken?
Laatst bijgewerkt door Anoeska op 18-12-09 14:49, in het totaal 1 keer bewerkt

oh_oh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 14:49

Ik snap veel reacties van de mensen hier. Maar vaak wordt de vader voorasl als de boosdoener gezien. Maar de moeder is net zo verantwoordelijk als de vader. Ik maak op uit het verhaal dat hij niet betrokken werd bij de opvoeding van het kind. En dat zijn pogingen om tijd door te brengen met het kind niet gewaardeerd werden. En dat de moeder hem niet als vader wil erkennen voor het kind.

Dan kan ik me er een voorstelling bij maken dat een vader niet wil betalen als het kind niet door hem erkend mag worden.

Ik hoop in ieder geval dat het kind niet te lijden heeft in deze situatie. Ik hoop dan ook snel dat zaken geregeld kunnen worden voor het welzijn van het kind.

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 14:52

kensha schreef:
Naja het heb allemaal niet geholpen en vandaag ook gewoon puur bewijs ontvangen ze puur op mijn geld uit was.

Ik wist ik morgen nog moest betalen voor mijn kind en dat was de enigste reden zij het even goed wilde maken.

Maar ze wil niet aan de voorwaarden gaan.
In feite dat ik dus vrijwel weer niks mag doen.
Laast wat zij mij vertelde dat ze iemand leuk vindt en maar met hem gaat.
Ik heb der toen verwijderd en geblokkeerd. Ondertussen komt wel per direct een telefoon ik lekker volledig mag gaan betalen elke maand terwijl zij naar een ander toegaat. Mijn ouders zijn er ook volledig ermee tegen.

Voor het uitpraten had ze mij al via mail meervoudig lopen te dreigen om 200 euro's per maand te betalen.

Het enigste wat ik nu kan wensen mijn kind goed zal opgevoed worden en ik weet zeker hij ooit naar mij terug zal zoeken.

Ik kan veder ook niks meer aan doen en meervoudig discussies hebben gehad wat helaas niet goed heb uitgewerkt.

Dan maar terug naar de solitair leven ;(
Hierbij ga ik wel rondkijken hoe ik toch in contact met mijn eige kind kan blijven.

Hallo zeg! Het gaat hier om een kind en jij regelt je zaakjes via MAIL????

Ik krijg de indruk dat je het allemaal wel best vindt zo. Hoe graag wil jij je kind eigenlijk zien als ik vragen mag? Want dan zou je gisteren nog bij een advocaat op kantoor hebben gezeten om je zaakjes te regelen, ongeacht wat het kost want het gaat om je kind!!!
Dat je moet betalen vind ik niet meer dan normaal, jij bent net zo goed verantwoordelijk voor het welzijn van je kind als je ex!

ik lees alleen maar "zij wil dit niet, zij wil dat niet" maar jij bent er toch zelf bij? Maak goede en duidelijke afspraken met haar en als dat niet gaat dan stap je naar een advocaat. Tenzij je zelf vindt dat je alleen maar beperkt wordt door het hebben van een kind, in dat geval moet je er lekker ver bij vandaan blijven, dat kind komt ook wel groot zonder jou. Ik mag alleen hopen dat de moeder zich dit kind wat meer aantrekt dan jij zoals ik uit je berichten kan opmaken.

Hoe komt het trouwens dat je zo slecht Nederlands schrijft? Kom je uit het buitenland ofzo?

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 14:53

maikeltje schreef:
Hoe komt het trouwens dat je zo slecht Nederlands schrijft? Kom je uit het buitenland ofzo?

Hoe komt het dat jij zo slecht leest? Of heb je niet even het hele topic doorgenomen.... :+

marielle231

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 14:54

Als eerste veel sterkte...

Voor vandaag is de knoop er doorheen gehakt en zij krijgt van mij geen cent meer om voor het kind te zorgen(hij staat ook nog niet onder mijn naam als vader)

Citaat:
Voor vandaag is de knoop er doorheen gehakt en zij krijgt van mij geen cent meer om voor het kind te zorgen(hij staat ook nog niet onder mijn naam als vader)
Met name ze mij ook nu mee loop te dreigen ik (MOET) betalen

Je bent WEL verplicht om te betalen ook al staat het kind niet op jou naam,tijd geleden meegemaakt in familie.

Verder vind ik het allemaal niet erg vriendelijk klinken, ik zal er alles aan doen om mijn kind te mogen zien als dit door een ander niet mogelijk gemaakt zou worden.

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 14:55

Adil18 schreef:
maikeltje schreef:

Hoe komt het dat jij zo slecht leest? Of heb je niet even het hele topic doorgenomen.... :+

Alleen de berichten van de TS. Speculaties van anderen zoals ik in het begin las dat het niet zijn kind zou zijn en dat soort uit de lucht gevallen opmerkingen die lees ik niet.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 14:56

maikeltje schreef:
Adil18 schreef:

Alleen de berichten van de TS. Speculaties van anderen zoals ik in het begin las dat het niet zijn kind zou zijn en dat soort uit de lucht gevallen opmerkingen die lees ik niet.

Oke, dan is het toch even verstandig het topic even door te spitten, op z'n minst de reacties van de TS...

En de vraagstelling "waarom spel je zo slecht....?"....Euh, beetje flauw, toch? ;)

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 14:59

Adil18 schreef:
maikeltje schreef:

Oke, dan is het toch even verstandig het topic even door te spitten, op z'n minst de reacties van de TS...

En de vraagstelling "waarom spel je zo slecht....?"....Euh, beetje flauw, toch? ;)

Beetje flauw? Ik vraag me gewoon af hoe het kan dat iemand van 21 zo belabberd en verwarrend schrijft en zoek daar een verklaring voor. MSN-taal mag ook niet op bokt. Dus ik vraag beleefd of hij misschien uit het buitenland komt, ik zie niet in wat daafr mis mee is en bovendien vroeg ik het toch niet aan jou? Waarom reageer jij eigenlijk op een vraag van mij aan iemand anders? :?

Verder kan ik zelf heel goed bepalen wat ik gelezen heb, dank je ;) misschien lees jij wel niet goed, daar weleens aan gedacht?

_Ella_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 15:03

Volgens mij is juist iedereen het wel eens dat ze zich allebei verantwoordelijk op moeten stellen. Alleen is het ts wie een topic opent, en advies vraagt. Zijn vriendin is even niet bereikbaar, maar ik denk dat zij dit ook te horen zou krijgen.
Nu alleen maar zeggen dat de vriendin de kwaaie pier is schiet niet op, waar twee kijven hebben twee schuld, en verbeter de wereld begin bij jezelf.
Maar goed, ik stop, misschien schaaf ik mijn mening wel weer bij als ts zelf meer helderheid heeft gegeven

desy_kuiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 15:04

Wat een gezeik allemaal hier zeg. Denk eens na wat jij zou doen als man zijnde ik geen TS groot gelijk !!!

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 15:05

Ik vind het overigens maar heel weinig uitmaken of het kind wel of niet op de naam van de vader geregistreerd staat bij de gemeente. Je bent de vader van een kind of je bent het niet, en wat er op papier staat heeft daar maar weinig invloed op. Als je de vader bent, dan heb je de rest van je leven een verantwoordelijkheid voor dat kind.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 15:06

desy_kuiken schreef:
Wat een gezeik allemaal hier zeg. Denk eens na wat jij zou doen als man zijnde ik geen TS groot gelijk !!!

Goed gefundeerde mening. Bijdrages als deze hebben we echt nodig op bokt. Top!

natascha44

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 15:09

Ik heb niet alle berichten in dit topic gelezen, maar het is idd een warrig verhaal met veel type fouten en verkeerde zinnen..

Ik maak erop uit dat je vriendin jou gewoon een kind in je maag gesplitst heeft (ken er meer)..en op je geld uit was..

Hoe lang heeft jullie relatie geduurt als ik vragen mag?
Een kind is de beste relatietest!!
Ik ben zelf ook moeder van een zoontje van 17 maanden en in het begin wilde ik ook echt alles zelf doen, dan ging het imo het best en het snelst, ik was zo verliefd op mijn kind in de eerste maanden dat ik de hulp van mijn ega niet nodig had en niet wilde, nu 17 maanden later, zie ik in dat ik het allemaal verkeerd heb aangepakt en wil manlief niets doen met zijn kind, geen luier verschonen, niet de fles klaarmaken of hem naar zijn bedje brengen..hij houd wel onvoorwaardelijk veel van hem..
Hiermee wil ik zeggen dat ik jou vriendin in sommige opzichten wel gelijk geef (het alles zelf willen doen)..
maar ik geef jou ook geen ongelijk, er zitten altijd twee kanten aan een verhaal...
Ik hoop dat jullie er onderling toch nog uit komen en dat je je kleine ventje mag blijven zien maar loop niet weg voor je verantwoordelijk heden want dat siert een man absoluut niet!
Ik ben ook blij dat ik mijn paard nog heb, dat is het enige kleine beetje ME time (ontspanning) dat ik nog heb..
Als mijn man ooit zou dreigen met mijn paard verkopen dan kan hij er zelf ook uit!!

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 15:10

Anoeska schreef:
Ik vind het overigens maar heel weinig uitmaken of het kind wel of niet op de naam van de vader geregistreerd staat bij de gemeente. Je bent de vader van een kind of je bent het niet, en wat er op papier staat heeft daar maar weinig invloed op. Als je de vader bent, dan heb je de rest van je leven een verantwoordelijkheid voor dat kind.

Juist! Dat vind ik nou ook. En daarbij krijg ik het gevoel als ik de posts van de TS lees dat hij probeert juist ergens onderuit te komen. Ik hoop van harte voor het kind dat ik het helemaal fout zie.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 15:10

maikeltje schreef:
Beetje flauw? Ik vraag me gewoon af hoe het kan dat iemand van 21 zo belabberd en verwarrend schrijft en zoek daar een verklaring voor. MSN-taal mag ook niet op bokt. Dus ik vraag beleefd of hij misschien uit het buitenland komt, ik zie niet in wat daafr mis mee is en bovendien vroeg ik het toch niet aan jou? Waarom reageer jij eigenlijk op een vraag van mij aan iemand anders? :?

Verder kan ik zelf heel goed bepalen wat ik gelezen heb, dank je ;) misschien lees jij wel niet goed, daar weleens aan gedacht?

Ha, nou, ik heb het topic echter wel gelezen, in tegenstelling tot andere personen.... :+ Ik denk dus wel dat ik het goed gelezen heb (overigens, niet leuk he, als iemand schrijft dat je mogelijk niet goed leest...Kijk, dan heb ik mijn doel bereikt, want dit doe jij ook met jouw vraag over de spelling van de TS...)

Ik geef toe, het is verwarrend. Echter zie ik geen MSN-taal en heb je ooit over zaken als dyslectisch nagedacht? Misschien zorgde ook de nodige emotionele stress voor de verwarrende tekst (en als je nou een het hele topic had gelezen, had je gezien dat de TS dit ook aan gaf en eigenlijk nog een topic wilde openen waarin alles duidelijker naar voren moest komen, wat ik in zijn geval niet zou doen aangezien een groot aantal bokkers weer eens niet in staat is normaal te reageren...).

Ik reageerde op jouw vraag om de sfeer een beetje normaal te houden, want jouw berichtje was erg fel. En ik denk dat het niet alleen de taak van de modjes maar van ons allemaal is elkaar aan te spreken op gedrag wat te ver gaat...(je kwetst mogelijk niet alleen de TS, maar ook mensen van buitenlandse afkomst door eens lekker alles over een kam te scheren... niet kunnen spellen = buitenlands?).

Hoe het ook zij, jij wilde de reden voor het spellen, die staat in het topic, dus geen reden om zulke absurde vragen te stellen, wel reden om het topic door te lezen.

En nu weer on-topic please :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 15:12

TS kan in het algemeen niet goed spellen, niet alleen dit topic, ook zijn andere topics en berichten zijn verwarrend.