Oké, dan moet ik het even verder afspreken met _susan_, o.a. om welke spullen het gaat, en wanneer.
Roselie
Geplaatst: 24-12-09 19:56
Weten jullie nog iemand die een ir dekentje met Hals maat 165 kan gebruiken. Nog prima te gebruiken, gewassen en bij de staartflap opnieuw gestikt. ALS niemand interesse heeft gooi ik de deken weg, ligt hier al ruim 2 jaar
leanneXXnona
Geplaatst: 24-12-09 23:13
Roselie schreef:
Weten jullie nog iemand die een ir dekentje met Hals maat 165 kan gebruiken. Nog prima te gebruiken, gewassen en bij de staartflap opnieuw gestikt. ALS niemand interesse heeft gooi ik de deken weg, ligt hier al ruim 2 jaar
het rusthuis waar ik werk/stage kan dit heel goed gebruiken.
Ik heb even rondgevraagd en in Maastricht schijnt een nieuwe manege te zijn geopend voor mensen met een beperking. Mijn zusje gaat daar informeren wat ze nodig hebben.. Misschien is dat wel een heel goed doel voor de spullen van zuid limburg.. Starten net op en een goed doel
De stichting waar ik vrijwilliger ben is ook altijd op zoek naar goed bruikbare spullen. Stuur maar een pb als iemand nog iets heeft, en dan pb ik het adres waar het heen gestuurd kan worden. Ophalen is lastig i.v.m. ziekte.
maar Gothika wat nu als je paard opeens doodziek wordt en direct medische hulp nodig heeft? heb je daar wel geld voor?
ChilleChick
Geplaatst: 27-12-09 14:52
-
Laatst bijgewerkt door ChilleChick op 04-07-25 13:29, in het totaal 1 keer bewerkt
enniee
Geplaatst: 27-12-09 15:29
ik heb evt nog een rijbroek en misschien ook nog wel 2 witte. maten moet ik dan nog even nakijken. ook heb ik nog een zweetdeken deze is alleen wel wat kapot bij de voorsluiting! maat 185 en is niet gewassen. ook heb ik nog 1 of 2 halsters maat full
Zo, ik heb mijn bijdrage aan Wendy afgegeven. Ben wel erg benieuwd hoe alle gedoneerde spullen worden ontvangen door de gekozen goede doelen. Zeeeeer waarschijnlijk zijn ze er erg blij mee, maar ik wil wel foto's zien met blije gezichten! Wordt dat een nieuw topic Zooist?
Joehee, ik heb eindelijk een berichtje van de Madurodam Manege gehad, dat ze vandaag gaan navragen wat ze kunnen gebruiken. Hoop dus nu te horen wat ze willen hebben.
Dat zou fijn zijn. Ik ga candag inventariseren wat ik allemaal heb ontvangen.
Er is mij een Pb gestuurd wie de eventuele verEndkosten gaat betalen als het naar mij of naar de contactpersoon van de provincie gestuurd moet worden.
Het verzoek is om dat zelf te betalen wanneer je het wilt versturen. Ik kan dat niet voor iedereen gaan betalen want dat heb ik niet. Ik wil best hier en daar nog spullen ophalen maar ben nu al ruim een tank benzine kwijt en dan ben ik nog net op de helft. Daarnaast ga ik verschillende pakketten opsturen en dat komt ook voor mijn rekening. Dus alsjeblieft voor eigen rekening.
Nogmaals: Het zadeltje wat ik hier heb liggen kan door iemand worden opgehaald die het echt nodig heeft. Zie vorig bericht. Ik ben niet in staat het zelf te brengen.
kitty_gomez
Geplaatst: 28-12-09 13:22
.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 08-03-24 08:21, in het totaal 1 keer bewerkt
In veldhoven Zooist. Ik had bedacht dat je het ook kan doen dat als er een goed plekje voor gevonden is je kunt verzoeken aan de liefhebber ze zelf op te halen bijvoorbeeld.