Heb net even heel het topic doorgelezen. Klinkt als een leuke vent! En nu wil ik uiteraard ook wel weten hoe de laatste date is afgelopen (of nog bezig is )
Aangezien niemand Mers een PB stuurde (of dat niet postte) heb ik haar zojuist een berichtje gestuurd Dus hopelijk reageert ze binnenkort
ssssuus
Geplaatst: 03-01-10 12:20
Waarom kom ik dit topic nu pas tegen?
Hoop dat je snel een update plaatst, iedereen is zo nieuwsgierig!!
Flying_Angel
Geplaatst: 03-01-10 12:43
Ik heb het hele topic gelezen, en ben ook erg benieuwd naar het verslagje
Laatst bezocht: 03 jan 2010, 00:45 Ze is er dus nog wel
Mo0wtjee
Geplaatst: 03-01-10 15:39
quote="friendly"]Aangezien niemand Mers een PB stuurde (of dat niet postte) heb ik haar zojuist een berichtje gestuurd Dus hopelijk reageert ze binnenkort [/quote]
Fijn dat je een pbtje hebt gestuurd;) nu maar hopen dat ze snel reageerd
Kreeg ineens twee pbtjes of ik hier nog wil reageren, sorry sorry sorry !!
Ik zit met mijn werk vaak op bokt te lezen maar heb geen tijd om iets te plaatsen, en ben nog steeds aan het bijkomen van de feestdagen! Dus als ik reageer zijn het maar kleine zinnetjes, vandaar
Met deze jongen is het niets meer geworden. We zouden naar de stad gaan opnieuw shoppen, dat was het laatste dat ik jullie heb verteld als het goed is. Maar toen kwam toch het bericht dat '' ik niet moet denken dat hij een winkel gaat leeg kopen voor me'' . Dus ik redelijk verbaasd, want ik wilde immers niet dat hij wat voor me ging halen zo ben ik niet! Hij drong er elke keer op aan toen zei ik we zien wel, maar was absoluut niet van plan om met iemands geld te gaan shoppen :S
Goed.. toen ik zei dat hij niet moest denken dat ik hem wil gebruiken, en het ook leuk vind om mee te gaan om voor hem kleding te kopen zei hij dat dat goed was.. Maar het gaf mij een raar gevoel, zo ben ik helemaal niet, en wat raar dat hij er inene zo over dacht.
Ook heb ik een nogal pikante foto van mijzelf (wel met kleding aan). Deze foto is gemaakt door een prof fotograaf, en staat ook op mijn hyves. Dat wist hij niet. Toen ik hem niet meer zo vaak sprak door de drukte van de kerst werd hij direct beledigd en begon hij elke keer over het feit '' we hadden altijd zoveel gesprekken en nu is het over''. Je moet weten dat ik naar vier families moet in twee dagen. Kerstavond is voor mezelf... Dus ja, ik heb het vreselijk druk! Toen hij daarna begon over dat ik hem zelfs die foto had toevertrouwd zei ik hem dat die gewoon op mijn hyves stond. Ik ben 20 kilo afgevallen en ben trots op die foto, niets geheims aan. Goed, toen was het voor hem gedaan..want hij dacht dat ik alleen met hem over sex praatte ?
Nou echt..mijn mond viel open. Heb het nog nooit met hem over sex gehad, was ik ook niet bepaald van plan
Ja ik had het echt gehad hoor, arrogantie droop er vanaf. Mijn ex had mij nog een smsje gestuurd maar wij zijn nog best goede vrienden. Toen ging hij op de eerste date ook mijn ex afkraken, terwijl hij ook drie exen heeft waar hij nog mee om gaat. Dus ik dacht echt even ehhh..moet ik hier nu van denken. Ben ook niet meer mee wezen shoppen. Helaas pindakaas en wie weet of ik nog een date 'score' binnenkort. Heb het even gehad haha.
_Tara_
Geplaatst: 03-01-10 16:37
Wat vreemd... Heb je 'm wel gevraagd waarom 'ie ineens zo doet? Wel jammer. Het klonk zo leuk in 't begin. Ok als 'ie je ex af gaat zitten kraken dat is ook wel stom van 'm. Sowieso moet je 't nooit over exen hebben op dates