Enigste waar ik nog moeite mee heb is die herkenings vragen...
Die zijn zooo PIEPP...
Je mocht 5 vragen fout hebben bij je gewonen vragen toch maar hoeveel van die herkenings vragen ook al weer?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Al trok die van mij toen daarna wel telkens zijn knie weg als ik ging schakelen haha.

Super Kips!
fijn dat hij nou binnen is

en dat geeft toch niet joh dat de eerste keer niet zo lekker ging. Moeders hebben ook erg de neiging om je zenuwachtig te maken, de mijne zat gisteren bij bochten allemaal geluidjes te maken, en me uit te lachen als ik overdreven aan het kijken was. Maar ik mag nu alleen dus ik neem haar ook echt niet meer mee
Fijn!!
Moest het 10 x achter elkaar doen
En voor de rest ook niet afgeslagen. Vandaag bochtje achteruit, recht stuk achteruit, hellingproef, stoplichten en stuurtechnieken gedaan! Volgende week gas geven, haha
Paula.. geweldig
Ik ben ook nu al gestressed voor mijn praktijk en ik heb nog niet eens een datum (wordt als het goed is ergens in januari
) 

kijkgedrag moet er echt even in nu bij alles wat ik doe kijken en dan moet het wel goedkomen

Ach we zullen zien. sjaslique schreef:Wel grappig dat het bij iedereen varieert wat je zo per les moet doen, maar ja ligt natuurlijk ook aan de leerling en de instructeur. Ik ben vandaag even naar de bieb geweest. Een boek gehaald met 1020 vragen voor het oefenen van de theorie. En voor de grap een boek over rijexamenangst.
!