Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chocobroodje schreef:Eponastable schreef:Oei oei als dat hier ook zo is...
Ik bedenk me nu ook net met het aanspreken van collega's dat ik nooit mezelf was in de relatie, mijn haar moest zo zijn en niet anders, roken mocht niet, piercings plaatsen ook niet... al wat een puberdame zoals ik nog van droomde mocht ik niet...
Ze zeiden tegen mij dat je aan een vrouw haar persoonlijkheid niet mag aankomen...
Daar was je zelf bij, ik snap dat je boos bent op je ex maar dit slaat nergens op. Jij bent degene die zich zo heeft opgesteld, en er naar leefde. Zal best dat je ex dat heeft gezegd, maar je kiest er zelf voor om het dan ook te doen.
chocobroodje schreef:Eponastable schreef:Oei oei als dat hier ook zo is...
Ik bedenk me nu ook net met het aanspreken van collega's dat ik nooit mezelf was in de relatie, mijn haar moest zo zijn en niet anders, roken mocht niet, piercings plaatsen ook niet... al wat een puberdame zoals ik nog van droomde mocht ik niet...
Ze zeiden tegen mij dat je aan een vrouw haar persoonlijkheid niet mag aankomen...
Daar was je zelf bij, ik snap dat je boos bent op je ex maar dit slaat nergens op. Jij bent degene die zich zo heeft opgesteld, en er naar leefde. Zal best dat je ex dat heeft gezegd, maar je kiest er zelf voor om het dan ook te doen.
chocobroodje schreef:Het is een grote levensles zoiets. Je leert ervan en neemt het mee. Je weet nu wat je niet meer wilt, dus daa zul je voor waken bij een volgende relatie.
spatter schreef:meid, ik lees nu al een tijdje mee
regel je zaakjes heel goed bij het uit elkaar gaan zodat hij niks kan nemen wat niet van hem is en zorg dat je krijgt wat je toekomt
verder kan ik alleen maar zeggen dat je blij moet zijn van deze *** kerel af te zijn
je bent nog jong met een heel leven voor je
je komt hier sterker en wijzer uit en dit zal je een volgende keer niet weer gebeuren
ga lekker doen wat jij graag wil, het is jouw leven, jouw lijf!
Eponastable schreef:Een ander voorbeeld van geven en nemen:
Ik offerde in de week een dag op voor hem alleen, in ruil wenste ik dat hij met mij één avond mee kwam naar de paarden.
Ik had sportpaarden dus training was hier noodzakelijk.
Hij heeft het nooit gewild...
Ilzas schreef:Ik weet niet, de ene vent is de andere niet. Ik heb altijd paarden gehad en dat wist ie en was nooit een probleem. Hij heeft altijd meegeholpen, met mesten, voeren, buiten zetten, binnen halen en zelfs rijden. En ook de trailer rijden. En zowel met als zonder mij. En voor hij met mij had, had ie nog nooit een paard aangeraakt.
Maar goed, toen ik hem leerde kennen, voer hij al en dat zal hij altijd blijven doen en ik rij dan ook regelmatig van en naar Schiphol om hem te halen en brengen en ben regelmatig in het weekend bij hem op de boot. Geven en nemen he? En als je samen ergens voor bezig bent, geeft ook een fijn gevoel.