Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
double schreef:Iedereen is gewoon anders, en reageert anders op een situatie. TS kennelijk emotioneler en afhankelijker.
En diep van binnen weet ze heus wel dat ze bij die vent weg moet zijn. Denk dat ze alleen de kracht even nodig heeft!
Mer1980 schreef:tita schreef:Russel ik denk anders dan jij ja
Ik ben een sterke knappe vrouw met super inkomen eigen stekkie een vent moet blij zijn met mij en mij lief hebben zodat we samen een goede relatie hebben als dat niet zo is ROT IE MAAR OP NAAR DAT ANDERE WIJF
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en zo denk ik er ook over... nadat ik hem heb omgelegd
Chubby schreef:Eponastable schreef:Heb je hem de vraag gesteld ''waarom??''
Die vraag stellen aan een man?!
cremellogek schreef:**nogmaals**double schreef:Iedereen is gewoon anders, en reageert anders op een situatie. TS kennelijk emotioneler en afhankelijker.
En diep van binnen weet ze heus wel dat ze bij die vent weg moet zijn. Denk dat ze alleen de kracht even nodig heeft!
En ik dacht juist altijd dat ik iemand was die sterk in mijn schoenen stond. Ik weet nu dat mijn vriend zwak is, als hij echt gek op mij is, dat laat je je niet verleiden. Ik ga altijd eventuele verleidelijke situaties uit de weg, maar sta er ook niet voor open.
Ik denk ook niet dat mijn vriend temptation island zou kunnen weerstaan. Maar ik zou het als koppel ook erg dom vinden als je daar mee mee zou doen..
Op die waarom vraag krijg ik niet veel feedback, alleen dat het door lust is ontstaan en uiteindelijk een gewoonte, een deel van zijn leven is geworden.
cremellogek schreef:En ik dacht juist altijd dat ik iemand was die sterk in mijn schoenen stond. Ik weet nu dat mijn vriend zwak is, als hij echt gek op mij is, dat laat je je niet verleiden. Ik ga altijd eventuele verleidelijke situaties uit de weg, maar sta er ook niet voor open.
Ik denk ook niet dat mijn vriend temptation island zou kunnen weerstaan. Maar ik zou het als koppel ook erg dom vinden als je daar mee mee zou doen..
Op die waarom vraag krijg ik niet veel feedback, alleen dat het door lust is ontstaan en uiteindelijk een gewoonte, een deel van zijn leven is geworden.
czarina schreef:Vraag eens aan je vriend waarom hij vreemd ging met haar. Wat zei heeft wat jij niet hebt.
Misschien geeft dat je al meer duidelijkheid.
Soms kunnen het zulke stomme dingetjes zijn die zeer eenvoudig op te lossen zijn.
Bijvoorbeeld, Misschien wil hij wel meer spanning die zij hem wel geeft.
Nou die spanning kan jij hem ook geven.
KiWiKo schreef:vreemd gaan gaat niet om wat de ene wel heeft en de andere niet.........
vreemd gaan gaat om macht........ "ik kan doen wat ik wil" en "ik heb niks met anderen in mijn leven te maken"
KiWiKo schreef:vreemd gaan gaat niet om wat de ene wel heeft en de andere niet.........
vreemd gaan gaat om macht........ "ik kan doen wat ik wil" en "ik heb niks met anderen in mijn leven te maken"
Citaat:Russel ik denk anders dan jij ja
Ik ben een sterke knappe vrouw met super inkomen eigen stekkie een vent moet blij zijn met mij en mij lief hebben zodat we samen een goede relatie hebben als dat niet zo is ROT IE MAAR OP NAAR DAT ANDERE WIJF
[/quote]Citaat:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en zo denk ik er ook over... nadat ik hem heb omgelegd![]()
Zou willen dat ik zo kon denken
russel schreef:Dat denk ik wel, dat merk je aan je relatie.
Ik overigens zal niet 4 jaar niets merken, maar ik ben ook stukken ouder dan TS, heb een 6e zintuig ontwikkeld voor veel zaken en ben erg intuïtief.Maar dat is ook stukje levenservaring. Ik ben erg zelfstandig en zonder mijn inbreng is het snel chaos bij hem
![]()
Maar hij zou ook maar 1 kans krijgen bij zulke bedondering en dat weet hij. Hij is niet het type om dat 4 jaar vol te houden, die komt dan al heel snel aan dat hij een ander leven wil met een ander, die is te chaotisch om een dubbel leven er op na te houden
Citaat:Cut your losses and don't waste your time. Why stay with him, when you can move on to what will surely be better territory?
Don't want to hear it? Fine. Here's the answer you're looking for: "Hang in there, baby. He's not the loser everybody's telling you he is. If you wait and keep your mouth shut and call at exactly the right time and anticipate his moods and have no expectations about communication or your own sexual needs, you can have him!" But please don't be surprised if he dumps you or continues to drag you through a completely unsatisfying relationship.
cremellogek schreef:Het is allemaal zo moeilijk en dubbel. Ik heb altijd gedacht dat als ik er achter zo komen dat iemand mij besodemieterd, dat ik er een punt achter zou zetten. En dat als het in de aard van het beestje zit dat dat zo blijft.
Maar ik ben gek op hem, ik hou van hem. En ik ben altijd gelukkig met hem geweest. Daarom wil ik eigenlijk hopen dat ik hem nu verder kan vertrouwen, dat zoiets nooit meer zal gebeuren. En dat we er samen sterker uit komen..
Hun relatie was idd een paar maanden nadat onze was gestart begonnen..