En zo stort ineens je hele droomwereld in..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:56

echt heel veel sterkte.
Ik weet niet wat ik zou doen in zo'n situatie.
Aan de ene kant zeg ik laat hem barsten want hij heeft je al die tijd bedrogen.
Maar aan de andere kant hou je van hem, en heb je leuke jaren met hem gehad.
Maarja "hem" in dit geval is nou niet precies de hem, die je dacht dat hij was. Dat maakt het moeilijk.

cremellogek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-09 15:57

double schreef:
Iedereen is gewoon anders, en reageert anders op een situatie. TS kennelijk emotioneler en afhankelijker.
En diep van binnen weet ze heus wel dat ze bij die vent weg moet zijn. Denk dat ze alleen de kracht even nodig heeft!

En ik dacht juist altijd dat ik iemand was die sterk in mijn schoenen stond. Ik weet nu dat mijn vriend zwak is, als hij echt gek op mij is, dat laat je je niet verleiden. Ik ga altijd eventuele verleidelijke situaties uit de weg, maar sta er ook niet voor open.
Ik denk ook niet dat mijn vriend temptation island zou kunnen weerstaan. Maar ik zou het als koppel ook erg dom vinden als je daar mee mee zou doen..

Op die waarom vraag krijg ik niet veel feedback, alleen dat het door lust is ontstaan en uiteindelijk een gewoonte, een deel van zijn leven is geworden.

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:57

Mer1980 schreef:
tita schreef:
Russel ik denk anders dan jij ja
Ik ben een sterke knappe vrouw met super inkomen eigen stekkie een vent moet blij zijn met mij en mij lief hebben zodat we samen een goede relatie hebben als dat niet zo is ROT IE MAAR OP NAAR DAT ANDERE WIJF

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
en zo denk ik er ook over... nadat ik hem heb omgelegd

:D :D
Zou willen dat ik zo kon denken :)

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:57

Chubby schreef:
Eponastable schreef:
Heb je hem de vraag gesteld ''waarom??''

Die vraag stellen aan een man?! }>

ja zoals Russel zei hierboven... misschien omdat de andere beter voorkomt, elke week de kapper binnenstapt haar nagels laat opfrissen... weet ik veel...

Waarom moest hij nu net met die ene iets beginnen?

Nuja mannen é... ben ze soms ook liever kwijt dan rijk hoor.

czarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:58

Vraag eens aan je vriend waarom hij vreemd ging met haar. Wat zei heeft wat jij niet hebt.
Misschien geeft dat je al meer duidelijkheid.
Soms kunnen het zulke stomme dingetjes zijn die zeer eenvoudig op te lossen zijn.
Bijvoorbeeld, Misschien wil hij wel meer spanning die zij hem wel geeft.
Nou die spanning kan jij hem ook geven.

Madelief28

cremellogek schreef:
double schreef:
Iedereen is gewoon anders, en reageert anders op een situatie. TS kennelijk emotioneler en afhankelijker.
En diep van binnen weet ze heus wel dat ze bij die vent weg moet zijn. Denk dat ze alleen de kracht even nodig heeft!

En ik dacht juist altijd dat ik iemand was die sterk in mijn schoenen stond. Ik weet nu dat mijn vriend zwak is, als hij echt gek op mij is, dat laat je je niet verleiden. Ik ga altijd eventuele verleidelijke situaties uit de weg, maar sta er ook niet voor open.
Ik denk ook niet dat mijn vriend temptation island zou kunnen weerstaan. Maar ik zou het als koppel ook erg dom vinden als je daar mee mee zou doen..

Op die waarom vraag krijg ik niet veel feedback, alleen dat het door lust is ontstaan en uiteindelijk een gewoonte, een deel van zijn leven is geworden.
**nogmaals**

Daar heeft hij zelf voor gekozen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Je kiest zelf of je met een ander in het bed duikt of niet...Elke keer weer!

Anoniem

Hulp hierin zoeken lijkt mij ook heel verstandig. Je moet ook beiden verder willen. Als jouw vriend niet kan vertellen waarom hij zo is gaan zweven, dan zou ik hem laten staan. Hij moet wel bewust zijn wat hij heeft en wat hij wil houden en wat hij mist in zichzelf en hoe hij zover is geraakt.

Als hij iemand is die snel achter zijn ego aan gaat en zich laat pakken, dan is hij zwak en mag hij gaan, want dan zit er altijd een andere vrouw tussen. Zit het anders in elkaar, dan komen jullie er samen uit.

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:59

cremellogek schreef:

Heb je hem gevraagd waarom hij die lust niet gewoon bij jouw heeft gehaald / gezocht? :)

Achterom

cremellogek schreef:

Lust in het begin van jullie relatie?
Dan zou hij toch juist moeten overlopen van het verlangen naar jou?

czarina

Oh ik zie net dat die vraag al gesteld is.. Het gaat hier momenteel ook zo hard

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 16:00

czarina schreef:
Vraag eens aan je vriend waarom hij vreemd ging met haar. Wat zei heeft wat jij niet hebt.
Misschien geeft dat je al meer duidelijkheid.
Soms kunnen het zulke stomme dingetjes zijn die zeer eenvoudig op te lossen zijn.
Bijvoorbeeld, Misschien wil hij wel meer spanning die zij hem wel geeft.
Nou die spanning kan jij hem ook geven.

vreemd gaan gaat niet om wat de ene wel heeft en de andere niet.........

vreemd gaan gaat om macht........ "ik kan doen wat ik wil" en "ik heb niks met anderen in mijn leven te maken"

double

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 16:01

TS: Het is toch wel duidelijk dat je bij hem weg moet? Dán sta je stevig in je schoenen.
Het feit dat je bij hem wilt blijven, zegt dat je niet stevig in je schoenen staan.
Waarom zou je in hemelsnaam in relatietherapie gaan? Er wacht vast iets veel beters op je, iemand die niet vreemdgaat!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 16:01

zwak? 4 jaar belazeren is iets anders dan zwak, dat is een bewuste keuze geweest, hij heeft niet genoeg aan jou, hij heeft met zijn volle verstand 4 jaar lang zijn pik in een ander wijf gestopt! Dit was geen vlaag van lust, dit was geen foutje, dit was geen kleine misser na zoveel jaar relatie, dit was een keiharde bewuste keuze om met een ander in zee te gaan. Dan wil je het nog steeds goedmaken, ervoor vechten, die jongen weet niet eens wat het is om alleen voor jou te gaan, want hij heet er altijd een neukertje naast gehad zoder zich ook maar een seconde druk te maken. Ja nu hij door de mand is gevallen wil hij het goedmaken, maar heb je nu echt het idee dat nu 'eindelijk' het licht is aangegaan bij hem? denk je dat werkelijk?

Als je serieus overweegt om met een kerel als dit na 4!!!!!!! jaar belazeren door te gaan om dat je hem een 2e kans wilt geven, moet je je afvragen hoeveel waarde je eigenwaarde nog heeft. meid zoek hulp, want dit verdient niemand. ZEKER hij NIET.

moet het ff kwijt....

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 16:02

KiWiKo schreef:

vreemd gaan gaat om macht........ "ik kan doen wat ik wil" en "ik heb niks met anderen in mijn leven te maken"

Juist. Om de houding van: "jij legt mij niks in de weg", "jij bepaalt niet wat ik wel en niet doe en laat".
M.a.w.: een regelrechte "fiets offff" in jouw gezicht.

double

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 16:03

KiWiKo schreef:

En als ze eenmaal doorhebben dat ze het 1 keer kunnen doen, en je neemt ze daarna nog terug ook.............. :roll:

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 16:05

Citaat:
Russel ik denk anders dan jij ja
Ik ben een sterke knappe vrouw met super inkomen eigen stekkie een vent moet blij zijn met mij en mij lief hebben zodat we samen een goede relatie hebben als dat niet zo is ROT IE MAAR OP NAAR DAT ANDERE WIJF

Citaat:
[/quote]

vertel eens waarom kan je dat niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 16:06

Het verborgene is ook spannend, als zij hem het gevoel geeft dat hij geweldig is, dan is hij weer even sterk. Misschien heeft hij wel een heel laag eigendunk, wordt hij op het werk onderdrukt, thuis misschien wel erg overheerst door zijn moeder en is hij even iemand anders bij die ander...., maar is ze niets meer dan een sexuele ontlading zonder emoties.

Vind het ook zo echt een mannen gedachte: "een man kan met vele vrouwen naar bed, maar van maar 1 vrouw houden". Geeft ze ook een excuus, maar dat doen ze al als ze pubers zijn, dan scheppen ze al op en zijn ze heel wat met al die vriendinnetjes. De meiden zijn dan sletten, daar hoef je dan niet voorzichtig mee te zijn als je ze kan pakken, die mag je dumpen....

Wat zou het excuus voor zijn gedrag zijn dat hij zichzelf heeft gegeven? Kan zijn dat zijn huidige vriendin daar niet in voorkomt en dat hij vind dat zijn relatie goed is.

Waarom gaan mannen naar de h"oeren? Die zijn ook vaak goede vaders en leuke echtgenotes...., bizar, maar zo zijn mannen weer.

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 16:06

russel schreef:
Dat denk ik wel, dat merk je aan je relatie.

Ik overigens zal niet 4 jaar niets merken, maar ik ben ook stukken ouder dan TS, heb een 6e zintuig ontwikkeld voor veel zaken en ben erg intuïtief. :D Maar dat is ook stukje levenservaring. Ik ben erg zelfstandig en zonder mijn inbreng is het snel chaos bij hem :D

Maar hij zou ook maar 1 kans krijgen bij zulke bedondering en dat weet hij. Hij is niet het type om dat 4 jaar vol te houden, die komt dan al heel snel aan dat hij een ander leven wil met een ander, die is te chaotisch om een dubbel leven er op na te houden :+

Dat dacht mijn moeder dus ook :+ Die heeft ook genoeg levens ervaring en is Psygologe!! Als ze het echt goed doen merk je het echt niet hoor!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 16:09

Sneu voor je moeder.

Amy77

Wow.... die vrouw stond op de stoep om het jou te vertellen? Nu opeens, na 4 jaar...wraakgevoel krijg ik hierbij vanuit die vrouw..waarschijnlijk had hij haar beloofd bij jou weg te gaan en dat gebeurde steeds maar niet?

Even 1 heel helder ding he..iemand die al 4 jaar buiten de deur *neukt* kan hier niet zomaar mee stoppen..hij kan nu wel janken dat ie je niet kwijt wilt..maar iets wat al 4 jaar duurt, nee, daar kan men niet zomaar mee stoppen, nu het uitegkomen is..anders was ie er allang eerder mee gestopt hoor. Hier zal veel meer aan de hand zijn. Nu moest ie wel opbiechten, nu het niet meer anders kon..maar zo te horen vond ie t allemaal prima.

Zou het dus zo ontzettend niet vinden sporen als je hem nu op dit moment nog een kans geeft, heel hard gezegd...de ellende 'waait' volgens hem wel weer over en dan zit je nog metd ie scharrel, is zij met hem gestopt? want je maakt mij niet wijs dat hij met haar uit zichzelf stopt na 4 jaar, anders had ie dat nogmaals veel eerder gedaan..hij stopt dus niet uit liefde voor jou, maar om zn eigen hachje te redden (of hij gaat ermee door?).

Poeh meid, veel sterkte..neem afstand van de situatie..vertrouwen kan nu onmogelijk..eerst moet er verwerkt worden en dan pas, dan pas kan er aan vertrouwen gewerkt worden.

Blackje

tita schreef:
Citaat:

vertel eens waarom kan je dat niet

beschadigd zelfvertrouwen door eerdere relaties en dingen die gebeurd zijn.
Maar goed, dat is wat anders, laten we het hier maar over dit topic hebben :)

czarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 16:10

Ik geloof dat een man wel degelijk vreemd kan gaan voor puur de sex, terwijl ze van hun vrouw/vriendin houden.
Hoe vaak hoor je het dat mannen vreemd gaan nadat de vrouw geen sex meer wil door bijvoorbeeld pijn na bevallingen enz.
Ik praat vreemdgaan niet goed, maar in sommige gevallen is er een heel eenvoudige reden die makkelijk op te lossen zijn

double

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 16:10

Even heel flauw, maar misschien moet je dit even lezen, TS.

Citaat:
Cut your losses and don't waste your time. Why stay with him, when you can move on to what will surely be better territory?
Don't want to hear it? Fine. Here's the answer you're looking for: "Hang in there, baby. He's not the loser everybody's telling you he is. If you wait and keep your mouth shut and call at exactly the right time and anticipate his moods and have no expectations about communication or your own sexual needs, you can have him!" But please don't be surprised if he dumps you or continues to drag you through a completely unsatisfying relationship.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 16:11

jahoor............. ga terug naar de oerinstinct van een kuddedier (wat wij zijn)

mannetje moet voor zo veel mogelijk nakomelingen zorgen........... bij zoveel mogelijk vrouwtjes :)

tis allemaal niet zo moeilijk :)

Omegamedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 16:11

cremellogek schreef:
Het is allemaal zo moeilijk en dubbel. Ik heb altijd gedacht dat als ik er achter zo komen dat iemand mij besodemieterd, dat ik er een punt achter zou zetten. En dat als het in de aard van het beestje zit dat dat zo blijft.

Maar ik ben gek op hem, ik hou van hem. En ik ben altijd gelukkig met hem geweest. Daarom wil ik eigenlijk hopen dat ik hem nu verder kan vertrouwen, dat zoiets nooit meer zal gebeuren. En dat we er samen sterker uit komen..

Hun relatie was idd een paar maanden nadat onze was gestart begonnen..

Wrang dat hun relatie een paar maanden na die van jou met hem, was begonnen ...
In hoeverre kan je spreken van relatie ... voor jou was het natuurlijk zo, maar voor hem ?
STOP ermee ! Echt, je komt er wel weer bovenop, hoe moeilijk die gedachte nu ook nog is.