Topless uit?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 23:34

Litterbox schreef:
Wat ik me dan afvraag he, dan heb je wel bruine tieten maar wel een witte kont :+

Doe mij dan maar 2 fluoriserende koplampen en bumper hoor :-)

yep! dat dan weer wel!
maar goed, ik heb meestal wel iets aan waardoor mijn ass niet zichtbaar is :)
als ik een haltertop, strapless, push up, spaghetti bandjes, brede bandjes, aan heb, en je ziet dan afscheiding, dat vind ik niet mooi dus.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 23:37

unicorn_kiss schreef:
Tja das een ingesteldheid,
ik vind dat gewoon privé en vind natuurlijke borsten niet altijd even mooi :)

nee, die fantastische nepdingen zijn geweldig :j ....not :n
dat is namelijk nog veel lelijker

maar ik ga ook niet zeggen: alleen echte tieten bloot!
ik zeg hulde aan alle mensen die maling aan de ander hebben en gewoon hun eigen keuze erin trekken en dus gewoon topless gaan liggen zonnen
overigens ook respect aan diegene die dit niet willen en hun keuze doorzetten :j

en als we nou allemaal stoppen met het bekritiseren van andersmans keuze ,dan word het een stuk vrediger! :D

Kattenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 23:41

Yeyo schreef:
Litterbox schreef:
Wat ik me dan afvraag he, dan heb je wel bruine tieten maar wel een witte kont :+

Doe mij dan maar 2 fluoriserende koplampen en bumper hoor :-)

yep! dat dan weer wel!
maar goed, ik heb meestal wel iets aan waardoor mijn ass niet zichtbaar is :)
als ik een haltertop, strapless, push up, spaghetti bandjes, brede bandjes, aan heb, en je ziet dan afscheiding, dat vind ik niet mooi dus.

Klopt, dat vind ik ook. Om dat te voorkomen zon ik dan door de bandjes los/naar beneden te doen.

Ach ieder zijn ding, maar witte strepen zijn gewoon niet mooi, ook niet als je een string aandoet of een broekje (ondergoed he ;-)) waardoor je white ass als nog er onder vandaan komt :)

Yeyo

Re: Topless uit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 23:42

nee das waar, maar daar heeft mn vent maar mee om te gaan :+
onder de zonnebank ga ik wel naakt trouwens, in de sauna ook.

op het strand alleen niet omdat ik niet van zand hou op die plek :+

Kattenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 23:55

Yeyo schreef:
nee das waar, maar daar heeft mn vent maar mee om te gaan :+
onder de zonnebank ga ik wel naakt trouwens, in de sauna ook.

op het strand alleen niet omdat ik niet van zand hou op die plek :+

Haha ja en terecht, ook met een broekje aan zijn de korreltjes niet te voorkomen :)

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 08:52

Persoonlijk denk ik, en ik kan het fout hebben, so correct me if i am wrong..

Als ik het zo lees, zijn het vaak de wat oudere vrouwen, die topless liggen. en de jonge vrouwen zich daar niet gemakkelijk bij voelen.. Heeft dat meer te maken met het acceptatiegebeuren van je lijf. Misschien als je nog piepjong bent, je vaak druk maakt of je lijf wel of niet mooi is. En tis wel zo dat een hoop vrouwen die onzeker zijn, andere vrouwen gaan afkraken als die minder onzeker ogen, of gewoon een mooie vrouw is.

Ik ben van mijzelf niet knap, maar heb een bepaalde uitstraling waar mannen op vallen, en daar zie je vrouwen altijd erg op reageren. En ik ben er niet mee bezig hoor, ben heel gelukkig met mijn vent, net 8 weken geleden getrouwd, maar nog gebeurt het dat vrouwen me niet willen aankijken of een gesprek met me willen aangaan.. Ik begrijp dat wel, heb ik zelf ook gedaan toen ik jonger was.

Maar op gegeven moment komt er een punt in je leven dat je je daar niet meer zo druk over maakt. Je gaat tevreden zijn met wie je bent en wat je bent. Tuurlijk, ik let op mijn figuur, ga niet alles naar binnen proppen. En als ik op het strand (topless) lig, en ik zie een prachtige vrouw, denk ik ook, wow die ziet er mooi uit.. ik durf ook gerust te zeggen, tegen een andere vrouw als ik die mooi vind dat ze mooi is. Moet ik haar wel kennen, ga niet zomaar een vreemde aanspreken natuurlijk..

SRG

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 08:59

Tot dit jaar heb ik toch wel geregeld topless gezond hoor (ik ben bijna 20)... vind ik geen enkel probleem. Ook als andere mensen dat doen, moeten ze lekker zelf weten.
Alleen dit jaar heb ik het niet gedaan, want ik heb een bikini van Marlies Dekkers en dat is echt een ramp om aan en uit te trekken, dus als ie aan is blijft ie ook aan! :+

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 12:05

Jesser schreef:

Als ik het zo lees, zijn het vaak de wat oudere vrouwen, die topless liggen. en de jonge vrouwen zich daar niet gemakkelijk bij voelen.. Heeft dat meer te maken met het acceptatiegebeuren van je lijf. Misschien als je nog piepjong bent, je vaak druk maakt of je lijf wel of niet mooi is. En tis wel zo dat een hoop vrouwen die onzeker zijn, andere vrouwen gaan afkraken als die minder onzeker ogen, of gewoon een mooie vrouw is.

Ik ben van mijzelf niet knap, maar heb een bepaalde uitstraling waar mannen op vallen, en daar zie je vrouwen altijd erg op reageren. En ik ben er niet mee bezig hoor, ben heel gelukkig met mijn vent, net 8 weken geleden getrouwd, maar nog gebeurt het dat vrouwen me niet willen aankijken of een gesprek met me willen aangaan.. Ik begrijp dat wel, heb ik zelf ook gedaan toen ik jonger was.

Maar op gegeven moment komt er een punt in je leven dat je je daar niet meer zo druk over maakt. Je gaat tevreden zijn met wie je bent en wat je bent. Tuurlijk, ik let op mijn figuur, ga niet alles naar binnen proppen. En als ik op het strand (topless) lig, en ik zie een prachtige vrouw, denk ik ook, wow die ziet er mooi uit.. ik durf ook gerust te zeggen, tegen een andere vrouw als ik die mooi vind dat ze mooi is. Moet ik haar wel kennen, ga niet zomaar een vreemde aanspreken natuurlijk..

wow, groot gevoel van herkenning!!

jij praat zoals ik denk :P ;)
en hoe ik het ook telkens ervaar

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 12:25

Jesser schreef:

Amen :D _/-\o_

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 12:59

Jesser, je had t niet beter kunnen verwoorden :D

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 13:06

Tutti_Frutti schreef:
Hier geberut het nog wel veel hoor!
Maar wel vooral oudere vrouwen van rond de 30 ofzo..
Geen jongeren ;)

uhm... Meen je dit serieus??
Oudere vrouwen van rond de 30??
:o Voelde me al zo oud met mijn 28 maar bij óudere vrouwen' dnek ik altijd aan vrouwen van 60+.
Kom uit dezelfde woonplaats als jij maar moet zeggen dat het mij niet is opgevallen.

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 13:14

Ja je leest t, rond de 30 ben je afgeschreven :+

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 13:18

Ow dan heb ik nog 7 jaar _O- en is mijn mannetje alweer 7 jaar afgeschreven _O- :+

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 13:19

Whahahahaha... wil diezelfde koppies dan nog wel eens zien als ze zelf dertig+ zijn!

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 13:21

Hahahaha! Mijn mannetje leest even mee over mijn schouder, zegt hij heel verdrietig...: "30+.... hhhmmm....mag ik niet meer topless liggen....???? :+ " _O-

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 13:30

hier is de aftakeling ook in volle gang hoor, manlief kan naar de schroot en ik heb nog 1,5 jaar....:+

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 13:36

heb jij mazzel Yeyo :P
Ik ben helaas ouder dan mijn mannetje :+

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 13:41

Naja... Ik krijg nu net te horen dat mijn ventje mij maar weer moet in ruilen voor "een nieuwere en moderne fiets" zodra ik 30+ ben _O- :')

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 13:49

tja ikdoemaarwat....en nu?!?! :+

pffff mijn vent heeft mazzel dat ik hem niet inruil :=

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 13:56

Yeyo schreef:
tja ikdoemaarwat....en nu?!?! :+

pffff mijn vent heeft mazzel dat ik hem niet inruil :=

:+ :D

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 14:00

tja.....uhm ik denk dat ik mij over 3 weken dan maar op ga sluiten he :Y)
dan ben ik 30 :P
en ik kan hem meenemen hoor :j
hier in de flat denken ze namelijk dat hij de 32 al gepasseerd is :P
tegen hem zeggen ze Meneer en tegen mij zeggen ze Meisje :')

laatst zei een vrouw tegen hem: Je lijkt op Kojack! _O-

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 14:02

Kojack hahahahahahahahahahah!!!!
Das best banketstaaf dan voor je vent ;)

Nou dan heeft de mijne geen klagen, die werd onlangs nog goedgekeurd door een horde 17/18 jarigen :+

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 14:03

tja ach.....als ik hem maar aantrekkelijk vind toch ;)

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 14:05

waarheid als een koe!

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 14:52

Ik kan me niet voorstellen dat sommige vrouwen die hier bepaalde negatieve posts neerzeten niet óf last hebben van onzekerheid óf jaloezie óf preuts zijn. Kan misschien kortzichtigheid of gebrek aan inlevingsvermogen van mij zijn hoor maar anders snap ik écht de ophef over een paar blote borsten op het strand niet :roll:.

Voorlopig blijf ik gewoon lekker topless zonnen als IK vind dat de omstandigheden het toelaten en mijn witte ass werk ik wel bij onder de zonnebank :D.