Nou, wij zijn dus afgelopen woensdag getrouwd en de foto`s v/d fotograaf komen nog maar we hebben (of te wel mijn schoonzusje) natuurlijk ook alvast wat foto`s geschoten. Jammer genoeg zijn onse eigen foto`s met mijn paard nog niet zo geslaagd omdat hij mij wel vreselijk eng vond in dat rare gewaad. Toen we aan kwamen en hij mijn stem hoorde kwam hij meteen van achter uit het land aan. Toen mijn schoonzusje hem het halster om wilde doen had hij echt zoiets van heyyyy dit klopt niet (jij bent mijn vrouwtje niet) en wilde er in 1e instantie vandoor. Gelukkig is ze erin geslaagd om hem het halster om te doen. Maar toen ik in beeld kwam was het helemaal feest met zo`n wapperende sluier (stond nogal wat wind) Maar hopelijk zijn er toch een paar mooie plaatjes geschoten. En hier een paar daarvan.
oew...wat ben je eng!
Kun je dat eten???
Ben erruuuuuuug benieuwd naar de foto`s v/d fotograaf
Wij zijn 27 augustus getrouwd in Zandvoort. (Mijn man is al jaren marshall op het circuit van Zandvoort dus daar verzamelden we voordat we naar het stadhuis gingen)
Toen ik hem zou ontmoeten alvorens met de koetsen naar het stadhuis te gaan, liet hij het afweten. Net toen ik bang was dat hij plankenkoorts had, kwam hij aangelopen met mijn lieve Thijssie. Ik wist van niks en mijn trouwdag was meteen helemaal geslaagd!
Thijssie werd geleverd inclusief maantopdecoratie Schattig he?
Hihi, die geluidswal op de achtergrond is het rechte stuk van het circruit. Daar werd die dag getest, maar Thijs liet zich niet van de wijs maken. Ik ben zó trots op mijn kanjer(s)!
Wat een fantastisch topic! Hebben jullie de foto's allemaal tijdens de dag zelf gemaakt of een dag erna? Ik weet zeker dat mijn pony het presteert om mijn jurk binnen 10 minuten te verpesten.
Sandravm
Geplaatst: 15-09-09 09:32
Ik vind dit ook een fantastisch topic.
Wij zijn in 2005 getrouwd voor de wet met mijn favoriete trekpaardje, op de uitnodiging stond mijn paardje en voor de kerk zijn we getrouwd met een vierspan zwarte friezen.
Ik zal straks proberen foto's te plaatsen.
roxiie
Geplaatst: 15-09-09 11:45
Claudia78 schreef:
Ja hij is 1.93m en ik 1.63m
Hihi, ik krijg nu een beetje een beeld van hoe de trouw foto's van mij en Auke er ooit uit gaan zien! Mooie jurk heb je trouwens
BabbieB
Geplaatst: 15-09-09 14:21
Citaat:
de tweede foto vind ik echt geweldig, de mannen zo mooi en toch stoer en de dames prachtig elegant
Hihi, ja schattig he? Mijn bruidsmeisjes had bijna nog een mooiere jurk dan ik Mijn hubbie en mijn zwarte vriendje staan er puik op!
cobiie
Geplaatst: 16-09-09 10:57
wat leuk al die foto's.
Ik ben 20-08-09 getrouwd, dit weekend zijn we pas teruggekomen van onze huwelijksreis. Ik kan je zeggen het weer moeten werken valt wel wat zwaar.
Mieke Wind (Bitterbal hier op Bokt) heeft leuke plaatjes geschoten:
Grappig detail is nog dat ik van mijn vosje was afgevallen. Ik zat er netjes in dameszit op, mijn jurk werd goedgelegd voor de foto toen mijn paardje blijkbaar werd gestoken en mij er met een bokje afgooide.
Gelukkig viel de grasvlek niet al te erg op die er toen op mijn jurk zat.
wow, wat stoer dat jouw man een paard heeft! En vallen lijkt me heel naar met je jurk aan!
Ik ga even mijn foto's zoeken, moment!
rakni
Geplaatst: 16-09-09 11:25
Wij zijn getrouwd op 4 juli 2008!
okee, komen ze:
Wij hebben mijn paard voor de wagen beleerd voor de bruiloft.
Mijn bijrijdster lisa had mijn paard knap gemaakt. we zijn vanaf stal naar de trouwlocatie gereden, aan de dijk bij een molen. het was 1,5 uur rijden, erg gezellig en picknick mee onderweg. de koeien renden mee op het laatste stuk.
hier stonden de gasten te wachten.
en deze foto vind ik heel leuk:
En braaf paard!
Na de aankomst werd het paard meteen teruggebracht door een vriendin en mijn bijrijdster. Geweldig dat zij dit mogelijk hebben gemaakt!
(De kar is nu trouwens te koop)
Had geen jurk aan maar dacht dat ik ze toch wel mocht plaatsen hier.. ben nu eenmaal geen doorsnee bruidje...
cobiie
Geplaatst: 16-09-09 11:31
rakni schreef:
wow, wat stoer dat jouw man een paard heeft! En vallen lijkt me heel naar met je jurk aan!
Ik ga even mijn foto's zoeken, moment!
Mijn man heeft een paar jaar geleden gewoon 1 van mijn paarden ingepikt toen hij erachter kwam hoe leuk het paardrijden ook alweer was.
Toen de schade mee leek te vallen hebben we er erg om de val kunnen lachen. Helaas heeft niemand daar een foto van genomen.
En wat leuk dat jullie de gehele rit naar de trouwlocatie hebben gereden, dat geeft toch een ander gevoel dan wanneer je eerst een stuk met trailer zou rijden en vervolgens het laatste stuk met de koets zou afleggen.
ja dat was inderdaad leuk! En daardoor kwamen wij vrij relaxed aan. We hadden het stuk wel eerder gereden en wisten hoe lang het zou duren. Dat was het enige spannende toen; komen we precies op tijd aan? Maar 1,5 uur met de wagen rijden: dan onthaast je wel even! En we waren lekker even samen, veel stellen spreken elkaar amper op die dag.
cobiie! Jullie staan ook bij mij op stal Leuk hoor die foto's!!!!
Steefjevos
Geplaatst: 20-09-09 17:45
Wat is het toch heerlijk om af en toe in dit topic te kijken Er zijn heel wat bokkers getrouwd deze zomer! Afgelopen vrijdag was ik bij de bruiloft van mijn nichtje, ze werd helaas niet m.b.v. paarden vervoerd. Zij werd vervoerd op een trike: http://img.alibaba.com/photo/11181611/G ... _Trike.jpg (toch niet echt mijn ding)
Claudia78: wat steken die rode bloemen mooi af bij je jurk én je paardje De 2e foto vind ik al helemaal mooi, dus de fotograaf zal wel helemaal mooie plaatjes gemaakt hebben. Beetje angstig paard ziet er wel vaak attent uit, dus staat hij er waarschijnlijk niet suf op. Flinke hals heeft ie ook op die foto, mooi!
BBreedveld: ook een Fries! Wat een ontzettend lieve vent heb je, als die zelfs aan je paard denkt! Wat heeft hij trouwens een stralende lach De tweede foto is lekker stoer van de mannen en de dames zien er ook goed uit Super leuk!!
cobiie: mooi zeg, die foto met de 'picknick-setting' (mooi strak boeket ook). Jammer dat je paard zo'n hoofd trekt Waarschijnlijk had ie geen zin om het gevallen vrouwtje een plezier te doen Vallen lijkt me eng met zo'n jurk aan, hopelijk zijn daar geen foto's van gemaakt
rakni: wat ziet dat er gezellig uit. Zelf met het paardje naar de locatie toe, dat is eigenlijk nog leuker dan wanneer je in een koets ergens naartoe gereden wordt! De eerste foto vind ik erg idyllisch, ook omdat de koeien mee gaan rennen Prachtig plaatje! De derde foto is ook erg mooi, zie je het paard en het bruidspaar staat toch centraal.
Gefeliciteerd weer allemaal!
Pinda_Dipje
Geplaatst: 20-09-09 18:48
Ik wil ook een man... want ik wil ook zulke foto's Misschien kan ik de man in kwestie daarna weer op marktplaats aanbieden?
Super mooie foto's iedereen! En echt heel veel mooie jurken!
foxy80
Geplaatst: 15-10-09 21:27
Het is al even geleden, van 25 juni 2005, maar ik was zo blij als een klein kind toen bleek dat mijn stalgenoten mijn verzorgpony naar de kerk hadden gebracht (onder impuls van mijn vriend kocht ik haar na mijn scheiding, en nu is ze op 28/09/09 naar de hemel vertrokken, dus deze foto' s betekenen nu dubbel zo veel voor me)