daisies schreef:Tsja, maar dat is sowieso een beetje een probleem bij voornamelijk bokt.. Je hoort gewoon ineens niks meer!
Dat is bij marktplaats ook zo
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
,maar als je het niet erg vind dan gaan we nu,anders is de pony zo moe als we met hem thuiskomen."
moonprayer schreef:ik heb zo een keer een gitaar verkocht, voor 150 euro.
hij stond ook voor 200 op marktplaats, precies hetzelfde merk en type.
ik heb tegen die man gezegd, tja, hij doet het, want er komt geluid uit...maar ik weet werkelijk niets van gitaren, maar alles zit erop.
ik heb helemaal ingepakt in bubbeltjes plastic en opgestuurd.
krijg ik een mail, er is met de elementen geknoeid (ik weet niet beter dan dat elementen vuur water etc. zijn maar, afijn)
hij most zijn geld terug, en dan zou hij de gitaar terug sturen.
ik heb dus gemaild dat ik daar niet mee akkoord ga, naar mijn weten was hij prima in orde, en ik ben eerlijk geweest over het feit dat ik niks weet van gitaren.
nou of ik dan de helft terug wou storten!
want zoveel geld had hij nodig voor de restauratie
en anders haalde hij zijn advocaat erbij.
nou, wat over en weer gemaild. en opeens hoorde ik niks meer van hem. waarschijnlijk wou hij gewoon een gratis gitaar.

(en hij heeft al heel veel reacties gehad van mensen die opeens niks meer van zich laten horen
) Falbala schreef:Het meest rare is dat ik n.a.v. een adv. van een rokje een keer een mail kreeg van een vent met de vraag of ik ook gebruikte stringetjes te koop had.![]()
Paar stringetjes uit de wibra, gewoon dragen en poen scheppen toch? 

Remy schreef:Ik heb een advertentie op marktplaats staan voor het afhalen van mijn paardenmest/compost.
Belt er een man die heel netjes aan de telefoon is, met een heel prettige normale stem.
Hij stelt wat vragen over de compost, niks vreemds en langzamerhand neemt het gesprek een hele rare wending; uiteindelijk biedt hij aan om de mest op te komen eten
Er lopen rare gasten op deze aardbol rond, hoor
)

) en gewoon bij kleding.