Aaaah jammer Elessar. Ik had dat ook, moet dinsdag opnieuw op en ik hoop echt ZOOO dat ik het haal! Vandaag om 13:00 weer rijles, lijkt echt een jaar geleden terwijl ik maandag nog voor het laatst les heb gehad haha! We gaan snelweg behandelen, dus ik vind het best wel spannend!
Ik mag maandag lekker alweer om 12 uur . Ben benieuwd hoe eht gaat... dan ga ik hem vertellen dat ik mijn theorie hebben , en dan gaat hij kijken naar datums voor examen en lessen plannen als het goed is
Ik maandag om 19:00 uur. Ik ga wat vaker in de week rijden.
Een collega had gister zijn eerste les en zijn instructeur heeft al en praktijk examen aangevraagd! Ik stond hier echt van te kijken. Hij heeft naar zeggen maar 7/8 lessen nodig.
Ik vraag me af wat het fijnste is 1x in de week lessen en dan een uurtje of meteen 2 uur achter elkaar. Of 2x in de week 1 uurtje of 1,5 uur. Of gewoon iedere dag 1 a 1,5 uur
Ik rij 2x per week 1,5 uur. Vind het ideaal, alleen het geld gaat er wel hard doorheen.
Joonsel
Geplaatst: 12-07-09 19:56
Mij lijkt het niet fijn om 2 uur te lessen als je net begonnen bent. Maar als je al langer bezig bent, is het volgens mij wel prettig! Ik wil binnenkort 2x per week een uur gaan lessen, heb nou 9 lessen gehad.