Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
czarina schreef:Ik denk meer dat het om het complete plaatje gaat.
Er zijn zat mensen met nikes, lonsdale, kisten enz die ik niet direct aan zou spreken.
Maar meer door de gehele houding en uitstraling dan door het merk.
Ook heb ik genoeg kennissen en vrienden die de kleding en schoenen wel dragen, niet om rascisities(moeilijk woord zo laat op de avond) te zijn, maar puur omdat ze de kleding mooi vinden.
Ik draag zelf in de zomer altijd nike's puur omdat ik daarmee vele malen minder rugklachten heb.
In de winter draag ik altijd kisten. Zelfde verhaal, omdat ik daarmee minder rugklachten heb.
En vanmiddag heb ik een super leuke pet gekocht, Kwam er thuis achter dat er op het labeltje lonsdale staat..
M'n zoontje krijgt 100% zeker zijn eerste nike's zo gauw ze passen. Puur omdat ik die kleine schoentjes helemaal geweldig vind.
Zelfs mijn moeder (53) loopt sinds een jaar op nikes nadat ze voor haar gezondheid moest gaan sporten en mijn schoenen leende. Nu geeft ze het geld er graag voor uit omdat ze heerlijk zitten. Tevens draagt ook zij kisten vanwege haar rug.
Dus kijk verder dan je neus lang is denk ik dan. Het gaat om het innerlijk en niet om de kleding.
Ik vind dat iedereen vrij is om te dragen wat ze mooi vinden.

).Wildgirl schreef:Ik ken geen enkele universitaire studente die op nike air max loopt op school.
Daarintegen ken ik wel een heleboel vmbo'ers en mbo' ers die dit dragen.
Dit is een constatering, geen veroordeling overigens

) want die zitten zo lekker, ow en ik ben nog hoogblond ook dus wrsch ook een ho*ertje want ja blondjes zijn makkelijk toch? of hoe zat het ook alweer haha! miepmiep91 schreef:Als het zo erg word dan kon je ook nog zeggen dat de blonde mensen h*ertjes zijn, want er spelen9 van de 10 keer altijd blonde lui in de films.
Respect!
) je wordt er mee geboren. Je kleding wordt je wel mee geboren en zo kies je er zelf voor wat je uitstraalt. En als ik een eigen bedrijf zou hebben zou ik ook iemand die lonsdale draagt, overdreven in gothickleding loopt, of iemand met slonzig ongewassen haar niet aannemen SamSter schreef:BraveSpots schreef:Hoewel ik het niet zo extreem zou stellen als in de beginpost, vind ik dat er ergens wel iets in zit.
Ik zie ze vooral bij bepaalde types, op een paar uitzonderingen na.
En ja, ik doe aan hokjesdenken, heb ik verder geen probleem mee.
Inderdaad, JIJ heb dr misschien geen problemen mee , Maar de mensen die jij veroordeeld misschien wel,heb je daar wel eens bij stil gestaan
czarina schreef:Nog even en dan moet iedereen in uniform lopen.
De zelfde auto's rijden. In de zelfde huizen wonen, het zelfde voedsel eten..
Nog even en dan zijn we robots zonder enig gevoel of karakter.. Iedereen "gelijk" noemen we dat..
Wauw wat zal de wereld er dan enorm gekleurd en gezellig worden..
Wildgirl schreef:Ik ken geen enkele universitaire studente die op nike air max loopt op school.
Daarintegen ken ik wel een heleboel vmbo'ers en mbo' ers die dit dragen.
Dit is een constatering, geen veroordeling overigens
[of roze,groen....]Wildgirl schreef:czarina schreef:Nog even en dan moet iedereen in uniform lopen.
De zelfde auto's rijden. In de zelfde huizen wonen, het zelfde voedsel eten..
Nog even en dan zijn we robots zonder enig gevoel of karakter.. Iedereen "gelijk" noemen we dat..
Wauw wat zal de wereld er dan enorm gekleurd en gezellig worden..
Ik ben een van de weinigen in dit topic die het wel min of meer eens is met de topictitel; dat zegt echter niet dat ik zou willen dat alle mensen gelijk zijn.
Geen idee waar je dat vandaan haalt.
Daarnaast denk ik ook dat iedere Nike Air drager ook zo zijn of haar redenen heeft om niet op bepaalde mensen af te stappen.
Imo is dit ook heel normaal, je kunt onmogelijk met iedereen bevriend zijn en op dezelfde lijn met iedereen zitten lijkt me, niks mis mee.