Slapen bij een ander tijdens een relatie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 16:47

dicenbalt schreef:
pharagirlke schreef:
Hihi dan zou die ene kerel wel een probleem hebben := *denkt aan het topic waarin de boktvrouwen vochten om een zekere Wes* := Stel je voor dat de hele wereld om 1 vent zou vechten :')

_O- Wat zouden we elkaar haten :')

Ah nee joh we stappen gewoon over op vrouwen ;)

__Nathalie__

Nog even een aanvulling mijn vriend en ik zijn nu zon 6 jaar samen.
maar nog gebeurd het niet! Geen discussie mogelijk. }>

Anoniem

precies, uiteindelijk zoek je toch een partner op die dezelfde ideeën heeft ongeveer als jijzelf als het op een relatie hebben aankomt :)

Mer1980

suze_ schreef:
precies, uiteindelijk zoek je toch een partner op die dezelfde ideeën heeft ongeveer als jijzelf als het op een relatie hebben aankomt :)

Idd en dat zou toch niet een onmogelijke opgave zijn :D er zijn vast mannen EN vrouwen die elkaar vinden die er hetzelfde over denken :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 16:48

Mer1980 als ik het facebooktestje moet geloven, moet ik vandaag toch een gesprekje gaan doen met mijn vriend :') Ik heb al zo vaak geroepen dat ik lesbisch ging worden en nou geeft zelfs facebook me gelijk :')

Oh oh lekker offtopic :')

BraveSpots

Overigens is er niks mis met graag willen dat je partner bij je is of slaapt.

Ik mis mijn vriend ook als ik in de week op kamers ben, maar dat gemis komt omdat ik hem graag bij me heb, en dat hij mij gelukkig maakt. Niet omdat ik denk dat ie anders met één of ander meid ligt te rollebollen als ie niet bij mij slaapt.

Dat laatste zou hij trouwens alle kans toe hebben, mocht ie dat willen, en ik zou het nooit te weten komen. Ik ben 100 kilometer verderop voor mijn studie. Zonder vertrouwen zou ik dus niet ver komen in mijn relatie...

dicenbalt

Hihi, of we blijven allemaal om de beurt bij die ene vent slapen, geeft tenmisnste lekker voer voor hier :))

__Nathalie__

Re: Slapen bij een ander tijdens een relatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 16:51

overigens naast het niet willen vind ik ook dat de man in dit geval rekening kan houden met vrouw haar gevoelens. Het is niet alleen maar ikke ikke ikke kom zeg

xNursiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 16:53

Wat een hoop berichten erbij zeg! Ben blijven steken bij paar pagina's terug.
Maar ik blijf het onzin vinden dat je er min of meer om vraagt dat je vriend vreemd zou gaan, alleen maar omdat je
hem vertrouwd. "Op je bek gaan" werd genoemd. Beetje onzinnig als je het mij vraagt. Je moet partnerlief dus vast
binden, anders kun je zeker weten dat hij een ander loops teefje bespringt := en dat is dan geheel je eigen schuld.
Want touw is tegenwoordig niet zo duur :n

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 16:55

hangt er van af welke trouw je bedoelt, die met een pastoor en een ring wil wel eens duur uitkomen als je het traditionele feest er bij rekent :D

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 16:56

xNursiex schreef:
Wat een hoop berichten erbij zeg! Ben blijven steken bij paar pagina's terug.
Maar ik blijf het onzin vinden dat je er min of meer om vraagt dat je vriend vreemd zou gaan, alleen maar omdat je
hem vertrouwd. "Op je bek gaan" werd genoemd. Beetje onzinnig als je het mij vraagt. Je moet partnerlief dus vast
binden, anders kun je zeker weten dat hij een ander loops teefje bespringt := en dat is dan geheel je eigen schuld.
Want touw is tegenwoordig niet zo duur :n

Is ook onzinnig. Want je hoeft helemaal niet op je bek te gaan. als iemand vreemd gaat doet ie dat toch wel dat heeft geen reet te maken met elders slapen of niet. Maar ik denk dat het in het heetst van de strijd is gezegd. Echter omdat ik zeg dat mijn partner niet bij een andere vrouw mag slapen wil dat ook weer niet zeggen dat ik hem vastleg ;) of in een kooi stop ;) dat is dan ook weer onzinnig.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 16:56

Touw is trouwens niet zo duur.... :=

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 16:57

__Nathalie__ schreef:
overigens naast het niet willen vind ik ook dat de man in dit geval rekening kan houden met vrouw haar gevoelens. Het is niet alleen maar ikke ikke ikke kom zeg

Maar het verschil is net welke gevoelens waar het om gaat imo...

Als ik wil dat mijn vriend thuisblijft van het stappen omdat ik mij ziek voel en niet alleen thuis wil zijn, dan moet hij rekening houden met gevoelens.
Als ik wil dat mijn vriend thuisblijft omdat ik hem niet vertrouw, dan moet ie ook rekening met mijn gevoelens, MAAR, dan heb je imo een probleem in je relatie waar je moet aan werken. Vertrouwen is de basis van je relatie, toch?

xNursiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 16:57

pharagirlke schreef:
hangt er van af welke trouw je bedoelt, die met een pastoor en een ring wil wel eens duur uitkomen als je het traditionele feest er bij rekent :D

Touw .. alsin om vast te binden :D

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 16:58

aanvulling op lijstje bravespots:
Ik wil dat mijn vriend niet bij een andere vrouw slaapt omdat ik gewoon vind dat dat niet hoort alsdus mijn normen en waarden ;) (hij mag wel stappen ;) prima zelfs of op vakantie met zijn vrienden, alleen niet slapen met een andere vrouw naast zich)

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 16:59

xNursiex schreef:
pharagirlke schreef:

Kan beter Ty-raps nemen die zijn vaak sterker ;)

xNursiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 17:00

:)* Maar die zijn wel duurder. En je krijgt ze niet meer los! Touw is nog voor hergebruik. Dat kun je losmaken
als je samen een uitstapje wilt gaan doen. Kun je hem in de bioscoop gewoon weer met hetzelfde touw vast knopen.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 17:01

tuurlijk maar daarom kun je nog wel grenzen stellen.

Ik vertrouwde mijn vriend volledig tot hij te ver ging.
Het is toen een jaar uit geweest omdat ik het uit gemaakt had. Maar na dat jaar hielden we nog steeds van elkaar en zijn toch weer gaan daten. Vertrouwen had ik niet.
Om samen verder te kunnen gaan moest hij mij dat vertrouwen geven en dat betekende voor hem kruipen door een dikke laag stof! Hij heeft er alles aan gedaan mij mijn vertrouwen terug te geven. En 2 jaar later had ik die weer terwijl ik niet had gedacht dat ooit nog terug te krijgen. Inmiddels wonen we ook al weer een jaar samen en gaat het beter als ooit :D

Hij geeft me nu een goed gevoel als hij alleen weg gaat. Hij kan gaan en staan waar hij wil maar er zijn bepaalde grenzen.
Gaat hij daar over heen kan hij ophoepelen.

En ook als er niks gebeurd was hij had bij mij niet hoeven aan komen met slapen bij een andere vrouw. Want ook ik vind dat dat niet hoort.

Hij slaapt wel af en toe nog bij zijn ouders omdat al zijn vrienden in diezelfde stad wonen kost dan 25 euro minder aan taxi :D
Laatst bijgewerkt door __Nathalie__ op 05-06-09 17:02, in het totaal 1 keer bewerkt

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 17:02

Mer1980 schreef:
Ik wil dat mijn vriend niet bij een andere vrouw slaapt omdat ik gewoon vind dat dat niet hoort alsdus mijn normen en waarden ;) (hij mag wel stappen ;) prima zelfs of op vakantie met zijn vrienden, alleen niet slapen met een andere vrouw naast zich)

Dus je vertrouwd hem wel in principe, maar je normen en waarden vinden toch dat het niet goed is?

Welke norm of waarde zou dat dan moeten zijn?
Edit: Zelfde vraag voor Nathalie en Kimmysan

En onder 'bij een andere vrouw slapen' neem ik dus aan dat zij in haar bed slaapt en hij in de logeerkamer ofzo.
Laatst bijgewerkt door BraveSpots op 05-06-09 17:04, in het totaal 3 keer bewerkt

Ayasha
Blogger

xNursiex schreef:
pharagirlke schreef:

ow :') Ik ging er van uit dat het een typfout was :')

Ducktape schijnt ook te werken.

kimmysan

Mer1980 schreef:

hier sluit ik me volledig bij aan

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 17:06

Bravespots: noem het op de logeerkamer, noem het ernaast of op de bank. Ik voel mij er dood en dood ongelukkig bij als mijn vent bij een andere vrouw in 1 huis slaapt zonder mij. Dus dat gebeurt er gewoonweg niet. Of ik kom ertussen liggen (ben overigens geen Bi)

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 17:06

pharagirlke schreef:
Ducktape schijnt ook te werken.

_O-

xNursiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 17:07

kimmysan schreef:
Mer1980 schreef:

hier sluit ik me volledig bij aan

Maar wederom .. met een andere vrouw naast zich.
Het gaat hier om in hetzelfde huis slapen!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 17:08

xNursiex schreef:
Maar wederom .. met een andere vrouw naast zich.
Het gaat hier om in hetzelfde huis slapen!

Voor mij geldt ook in hetzelfde huis. ;) Maargoed dat is persoonlijk en dat is geheel aan anderen om daar anders over te denken :D