Wat kan nou echt niet op een eerste date?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Wat kan nou echt niet op een eerste date?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 14:24

over exen praten is ook zo vreselijk :')
helemaal erg als je date gaat vertellen hoe goed zijn ex was in bed. *heeft een vriendin van mij gehad :+*

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 14:30

* Ik kan nou wel heel erg mijn best gaan doen, maar uiteindelijk kom je toch wel bij mij.
* Waar staat de massage-olie?
* Zal ik je voeren? (Zie ik er uit als iemand zonder armen????)
* Dit zijn twee vriendinnen van me, Hete Poes en Natte Poes (en dan nog daadwerkelijk twee snollen tevoorschijn toveren)
* Ik hou van je!!!

Dat zijn wel zo'n beetje de meest rampzalige uitspraken bij 1e dates die ik heb gehad :')

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 14:31

Ik heb een keer een shopdate gehad met een jongen; onze eerste date zijn we samen de stad ingegaan, op zíjn verzoek! Ik had 'm van tevoren nog gewaarschuwd dat ik dan gerust uren in iedere winkel rondsnuffel, maar hij bleef erbij, we zouden gaan shoppen :Y)

Na 2 H&M's was hij het al zat, en tot overmaat van ramp ging hij (echt waar!) wijd met z'n armen voor de deuren staan zwaaien van de 3e H&M, onderwijl roepend: 'Geen toegang voor Kelly, geen toegang voor Kelly!' Mèn, ik had gewild dat er daar in de Koopgoot een groot gat in de grond was geweest waar ik in kon verdwijnen, of liever nog, waar ik hém in kon gooien :')

Vervolgens gingen we op Stadhuisplein even iets drinken en nam hij een koffie en ik warme choco. Toen vertelde ik dus dat ik geen koffie lust. Kom ik terug van het toilet, had 'ie een koffie voor me besteld :r 'Dit is hét moment om koffie te leren drinken!'. Euh, pardon, zal ik dat niet zelf uitmaken! :+

En toen stond hij erop om me naar huis te brengen vanaf de metro (lees; ik woon 2x vallen van de metro). Eenmaal voor de deur belde ik gewoon heel droog aan, ik wilde dit rampexemplaar écht aan mn moeder showen :D Eenmaal binnen even wat gedronken en toen hadden we het zo over dromen en dingen die je ooit nog eens zou willen doen. Ik vertelde enthousiast dat ik na m'n studie graag naar Afrika zou willen voor ontwikkelingswerk. 'Nou mevrouw, uw dochter heeft wel een héél grote fantasie!' grapte hij, hard lachend om zijn eigen humor. Jammer dat hij de veelzeggende blik van mijn moeder naar mij miste; 'wát een kneus' |( :(:)

Toen wist hij de weg naar de metro niet meer terug (lees: nog steeds 2x vallen) en ben ik uit medemenselijkheid nog even meegefietst. Hij bleef maar ratelen dat hij het zo gezellig vond en dat we de week daarop naar de film zouden moeten. Dat ik al drie keer 'we zien wel' had gezegd ging langs hem heen geloof ik ;) Op het perron lachte hij hoopvol en kwam dichterbij, waarop ik spontaan deed alsof ik een hoestbui kreeg en hij me niet meer kon zoenen, omdat hij gauw in z'n metro moest stappen.

Heb vriendelijk gezwaaid :evaw:, de sms die hij 3 minuten later al stuurde dat 'hij kriebels had na vandaag' beantwoord met een al even vriendelijke afwijzing en hem noooooit meer gezien gelukkig :D

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 14:32

Vertellen over je ex op een eerste date verschilt per date denk ik... Had vrijdag zelf een date en dat klikte zo goed, overal over gepraat en het woordje ex is ook wel eens gevallen. Was totaal geen afknapper eigenlijk. Maar we hebben het er dan ook niet lang over gehad en al helemaal niet over bedkwaliteiten :))

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 14:33

Maethoriel schreef:
Ik heb een keer een shopdate gehad met een jongen;

Volgens mij had die geen plank voor zijn hoofd, maar een gebouw :')

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 14:34

Mijn eerste date met mijn huidige vriend was ook een afknapper. Maar eigenlijk was het geen echte date, en de afknapper kwam niet door mijn vriend, maar door een vriend van hem :D

Mijn vriend woont bij mij in de flat(ander portiek) en we kwamen elkaar regelmatig tegen en stonden vaak gezellig te kletsen. Het klikte leuk, maar om de een of andere reden kwam er verder niets van.
Op een avond heb ik al mijn moed bij elkaar geschraapt en bij hem aan gebeld. Hij vond het erg leuk dat ik langs kwam, alleen zat er op dat moment een vriend van hem bij hem binnen.
Nou, die had echt een bord voor zijn kop! We hebben hem allebei enorm weg zitten kijken, maar hij bleef gewoon zitten en pakte nog een biertje en nog een en nog een......
Uiteindelijk ben ik rond 1.00 uur maar weer naar huis gegaan (en die vriend bleef alsnog gewoon zitten :roll: ).
Gelukkig is het wel goed gekomen tussen ons, we zijn nu ruim een half jaar samen.
En die vriend? Die had echt niet door dat hij absoluut niet gewenst was op dat moment _O- (zucht, mannen....)

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 14:35

Snadrem schreef:
Maethoriel schreef:
Ik heb een keer een shopdate gehad met een jongen;

Volgens mij had die geen plank voor zijn hoofd, maar een gebouw :')

Uit het verhaal op te maken, H&M nr. 3 om precies te zijn :D

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 14:41

mijn vriend is geweldig!!! dat moet haast wel als ik dit topic globaal door lees, maar owh my god heb in een deuk gelegen.

mijn huidige partner en tevens de vader van onze mooie dochter en ik hebben geen eerste date gehad.
Ik werkte in een winkel toen ik hem ontmoette, zijn vriend was/ is de eigenaar van dat Jamin filiaal. dus hij zat daar met regelmaat (is rij instructeur en had regelmatig een "toevallig" tussenuur) tot hij bij mij in de winkel kwam nadat ik en een vriendin van me hem vaak genoeg uitgedaagd hadden en zei: "zo schatje vanaf nu ben jij van mij" had echt zoiets van doink. Toen ik vrij was liep ik naar mijn auto en hij reed achter mij in zijn leswagen zonder dat ik het door had en hij mij sms'en (had mijn nummer van zijn vriend [jamin] gekregen) dus ik schiet in de lach (joost mag weten wat er in dat smsje stond) en ja hoor diezelfde avond zat ik bij hem thuis en ben daar eigenlijk ook gebleven :+ dus hij had gelijk, maar op het moment zelf was ik er niet zo gecharmeerd van de patser wat dacht ie wel niet.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-09 14:47

Maethoriel schreef:
Eenmaal voor de deur belde ik gewoon heel droog aan, ik wilde dit rampexemplaar écht aan mn moeder showen :D

_O- ge-wel-dig _O-

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 14:51

Ik denk dat ik op onze 1e date degene was die niet zo'n beste indruk maakte :=
We zouden naar de bios en ik had al een tijd een keelontsteking en van alles en nog wat, stond stijf van de anti-biotica en was dus hartstikke duf. Ik moest echt zooo'n moeite doen om wakker te blijven :=
Niet echt een aanrader op een 1e date :P Gelukkig maakte het mijn vriend niet zoveel uit (na meerdere dates :))) en we zijn nu al anderhalf jaar samen :j

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 14:53

bah ooit een date gehad waarbij ik de jongen nog nooit gezien had. Staat er een jongen bij de bios met een gebroken neus :o kan ie niets aan doen maar goed.

Ik vraag: Wat is er met je neus gebeurd?
(verwacht de 1e keer op zn minst een stoer verhaal)
Komt eruit met een octo uit spongebob stem ''ik zat in de klas en viel in slaap , zo met mijn neus op de tafelrand''
;( wist niet of ik moest lachen of huilen wat een afknapper.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 14:54

OMG! _O-
je neus breken op de tafelrand :P Hij zal niet meer in de klas in slaap vallen denk ik :))

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 14:56

hahaha nee :D achteraf is het grappig maar owow wat een mafkees was het. met zn zweterige zenuw handjes

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-09 14:59

_O- Ik zie het al helemaal voor me :=

vivian_ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 15:16

DyMarvel schreef:
bah ooit een date gehad waarbij ik de jongen nog nooit gezien had. Staat er een jongen bij de bios met een gebroken neus :o kan ie niets aan doen maar goed.

Ik vraag: Wat is er met je neus gebeurd?
(verwacht de 1e keer op zn minst een stoer verhaal)
Komt eruit met een octo uit spongebob stem ''ik zat in de klas en viel in slaap , zo met mijn neus op de tafelrand''
;( wist niet of ik moest lachen of huilen wat een afknapper.

naja had hij moeten liegen dan? ;) wel erg grappig :o

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 15:19

nouja het was echt een sukkel kan er neits anders van maken. weet nog hoe ik in mijn hoofd smeekte laat t iets stoers zijn...

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-09 15:31

Nouja, ik vind niet liegen, maar hij had het misschien wel op een andere manier kunnen zeggen ofzo :+

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 15:34

Hahaha hilarisch dit topic! Een van mijn dates was ook echt een ramp;

Kwam al te laat, 3 kwartier! Vind ik echt not done! Ten tweede was hij alleen geintresseerd als hij zelf aan t ouwehoeren was en zodra ik wat wilde vertellen zat ie wat rond te kijken zonder echt interesse te tonen. Daarna nog naar de film en je raad het wel hij liet mij gewoon betalen, ik gaf hints terwijl we aan de kassa stonden ( hij stond opeens heel geintresseerd in een boekje te kijken) "Maar hij vatte hem maar niet he! Naderhand liet hij wel merken dat hij het erg gezellig vond en me zeker vaker wilde zien. Heb mijn geld terug gevraagd en ben ervandoor gegaan nadat ik hem even goed de waarheid heb gezegd :D . Wat een sukkel was dat zeg!

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 15:35

Ik was een jaar of 20 en had een date met een jongen die regelmatig bij de kapper kwam waar ik werkte. Hij nam me mee een stuk wandelen in het bos en daarna gingen we naar....... zijn ouders!!!
Op zondag kwam de hele familie daar gezellig koffie drinken en ook zijn kleine neefjes en nichtjes waren er allemaal. Ik kreeg meteen zo'n klein melkkotsend ding op schoot ('Oooh, dat staat je ééénig!').
Ik wist niet hoe snel ik weg moest. Hij bracht me met de auto terug naar mijn brommertje en wilde me zoenen, snel deed ik mijn helm op en klapte mijn ruitje dicht. Ik riep nog even 'doeiiii!!!' en ben snel weggereden. Boodschap was duidelijk.

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 15:39

Ik ben ooit met een jongen als date naar de bios geweest, hij zat telkens als enige in de hele zaal keihard te lachen om de stomste grapjes! Wat heb ik me daar kapot zitten ergeren zeg _-:( . Verder had hij een irritante pukkel op z'n neus waar ik telkens naar bleef kijken.... heb dus ook maar nee gezegd tegen een tweede date met hem.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 15:42

Ooo, en ik weet er nog een!!
:D
Ik had op vakantie een leuke jongen leren kennen en ik was heel verliefd, toen we weer thuis waren vroeg hij me een keer langs te komen (we woonden beide nog bij onze ouders thuis). Ik wilde dat wel en we zouden die avond uitgaan.
Toen ik bij zijn ouders thuiskwam werd ik aan zijn ouders en zusje voorgeteld maaaarr...... zijn zusje had geen armen!! Alleen maar een soort botloze flubbervingertjes aan een kort stompje... ik wist niet wat ik moest doen, of ik haar een hand moest geven, durfde die flubbertjes niet goed aan te raken... Ze wipte haar schouder op en neer en de flubbertjes vlogen in het rond om aan te tonen dat ze best een 'hand' wilde geven...

Daarna gingen we uit en hij nam zijn beste vriend mee... tja... hijzelf sprak de hele avond niet en ik heb het keigezellig gehad met zijn vriend, we hebben ons rot gelachen.

Diep in de nacht thuis gekomen en ik bleef bij hem slapen, ik moest naar de wc en hoopte op wat privecy, maar hij ging pal voor de wc deur staan en tja... dan kan ik dus niet plassen... Nadat ik we in bed lagen ben ik er weer uitgegaan en ben nogmaals gaan plassen onder het mom 'ik heb ook veel sinas gedronken' hahaha.
Het is niet lang aangeweest begrijp je....

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-09 15:42

Storm76 schreef:
Ik was een jaar of 20 en had een date met een jongen die regelmatig bij de kapper kwam waar ik werkte. Hij nam me mee een stuk wandelen in het bos en daarna gingen we naar....... zijn ouders!!!
Op zondag kwam de hele familie daar gezellig koffie drinken en ook zijn kleine neefjes en nichtjes waren er allemaal. Ik kreeg meteen zo'n klein melkkotsend ding op schoot ('Oooh, dat staat je ééénig!').
Ik wist niet hoe snel ik weg moest. Hij bracht me met de auto terug naar mijn brommertje en wilde me zoenen, snel deed ik mijn helm op en klapte mijn ruitje dicht. Ik riep nog even 'doeiiii!!!' en ben snel weggereden. Boodschap was duidelijk.

Heel duidelijk :+

dicenbalt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 15:44

Ik heb jaren terug een date gehad die eerst te laat kwam, toen nog geld moest gaan pinnen, toen al mijn sigaretten oprookte omdat hij de zijne vergeten was en hij had niets zinnigs te melden de hele avond. Ik was zooo ontzettend afgeknapt, maar hij had het super naar zn zin gehad en wilde nog wel even zoenen... :roll: Niet dus!

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 15:45

Haha geweldig!

Ik heb ooit een jongen gezoend na een date.
vervolgens tilde hij em op rende over t strand en riep keihard YESSSSS IK WIST DAT MIJN 1E ZOEN OP T STRAND ZOU ZIJN

na me losgerukt te hebben , ben ik weggaan ;( zo zie je zelfs aan t eind kan je nog afknappen

jongen was 19 :n

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-09 15:47

_O-
Dat is ook apart :+