helemaal erg als je date gaat vertellen hoe goed zijn ex was in bed. *heeft een vriendin van mij gehad
* Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

*

'Dit is hét moment om koffie te leren drinken!'. Euh, pardon, zal ik dat niet zelf uitmaken!
Eenmaal binnen even wat gedronken en toen hadden we het zo over dromen en dingen die je ooit nog eens zou willen doen. Ik vertelde enthousiast dat ik na m'n studie graag naar Afrika zou willen voor ontwikkelingswerk. 'Nou mevrouw, uw dochter heeft wel een héél grote fantasie!' grapte hij, hard lachend om zijn eigen humor. Jammer dat hij de veelzeggende blik van mijn moeder naar mij miste; 'wát een kneus'
Op het perron lachte hij hoopvol en kwam dichterbij, waarop ik spontaan deed alsof ik een hoestbui kreeg en hij me niet meer kon zoenen, omdat hij gauw in z'n metro moest stappen.
, de sms die hij 3 minuten later al stuurde dat 'hij kriebels had na vandaag' beantwoord met een al even vriendelijke afwijzing en hem noooooit meer gezien gelukkig
).
(zucht, mannen....)
dus hij had gelijk, maar op het moment zelf was ik er niet zo gecharmeerd van de patser wat dacht ie wel niet. 

Gelukkig maakte het mijn vriend niet zoveel uit (na meerdere dates
) en we zijn nu al anderhalf jaar samen
kan ie niets aan doen maar goed.
wist niet of ik moest lachen of huilen wat een afknapper. 
Hij zal niet meer in de klas in slaap vallen denk ik
Ik zie het al helemaal voor me
DyMarvel schreef:bah ooit een date gehad waarbij ik de jongen nog nooit gezien had. Staat er een jongen bij de bios met een gebroken neuskan ie niets aan doen maar goed.
Ik vraag: Wat is er met je neus gebeurd?
(verwacht de 1e keer op zn minst een stoer verhaal)
Komt eruit met een octo uit spongebob stem ''ik zat in de klas en viel in slaap , zo met mijn neus op de tafelrand''
wist niet of ik moest lachen of huilen wat een afknapper.
wel erg grappig
. Wat een sukkel was dat zeg!
. Verder had hij een irritante pukkel op z'n neus waar ik telkens naar bleef kijken.... heb dus ook maar nee gezegd tegen een tweede date met hem. 
Storm76 schreef:Ik was een jaar of 20 en had een date met een jongen die regelmatig bij de kapper kwam waar ik werkte. Hij nam me mee een stuk wandelen in het bos en daarna gingen we naar....... zijn ouders!!!
Op zondag kwam de hele familie daar gezellig koffie drinken en ook zijn kleine neefjes en nichtjes waren er allemaal. Ik kreeg meteen zo'n klein melkkotsend ding op schoot ('Oooh, dat staat je ééénig!').
Ik wist niet hoe snel ik weg moest. Hij bracht me met de auto terug naar mijn brommertje en wilde me zoenen, snel deed ik mijn helm op en klapte mijn ruitje dicht. Ik riep nog even 'doeiiii!!!' en ben snel weggereden. Boodschap was duidelijk.
Niet dus!