Frances schreef:oh alleen een rijbewijs auto en benzine maaren een badkamer aan je slaapkamer
Jaa Halloo!! Dat betaal je toch niet zelf?? een auto! en al helemaal niet je benzine!!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

AdelineL schreef:SamSter schreef:Mijn ber grote lap tekst even weg geknipt
Naja ik heb het gevoel dat Kiwiko zich een beetje goed voelt, omdat zij 70 man personeel heeft lopen, en dat ze ze allemaal in toon kan houden.
Tja wij 19 jarigen hebben dat nog niet, maar dat Josefine en ik de zaak over nemen dat is wel duidelijk.
AdelineL schreef:KiWiKo schreef:@ samster.......... een bedrijf runnen is heel wat anders dan voor een baas werken![]()
![]()
deze meiden laten in hun posts zien dat ze niet eens voor zichzelf kunnen zorgen........ laat staan voor een bedrijf![]()
![]()
we kunnen de afspraak maken dat hun de maand juni, beiden een kwart van de netto hypotheek betalen, een kwart van de energie, water en gas nota...... eigen ziektekostenverzekering...... en hun overige rekeningen zelf betalen...... plus hun overige prive uitgaven........
gaat ze niet lukken......... komen niet eens in de buurt van de kosten![]()
Wahahahaha sorry jij bent echt een leuk mens.
Kan wel degelijk voor mij zelf zorgen hoor haha.
ge-wel-dig 
maar ik bedoel dat doet iedereen van onze leeftijd toch
?
gewoon ietsje eerder opstaan
Shadow0 schreef:SamSter schreef:K voel me nog eigelijk redelijk aangevallen door een post van KiWiKo, Waarin staat dat die 2 meiden (??) geen bedrijf zouden kunnen leiden e.d. omdat een bed uit lenen al een drama is, K maak dr ook zeker een drama van als iemand die ik niet ken in mijn kamer wilt slapen, Maar dat heeft niets met kundigheid v.d. persoon te maken.
Niet met de kundigheid, maar wel over de flexibiliteit. En als werkgever / baas van een eigen bedrijf heb je zeker wel een boel flexibiliteit nodig, moet je kunnen begrijpen welke dingen belangrijk zijn en welke niet, moet je compromissen kunnen sluiten, in kunnen schikken, eens een keer niet op je strepen gaan staan, hard werken zonder er iets voor terug te krijgen (althans, niet op dat moment.)
Ik denk dan ook dat Kiwiko daar beslist gelijk in heeft: dat er nog een flinke weg te gaan is.
Het gaat daarbij niet om kundigheid, die is wel te leren. Maar die andere dingen die je ook moet leren om volwassen te zijn en leiding te geven... die zijn minder makkelijk als je er niet voor open staat.
SamSter schreef:Als ik het niet in me zou hebben zouden ze me niet nu al een contact aan bieden en de leiding over 2 filialen
SamSter schreef:AdelineL schreef:
Naja ik heb het gevoel dat Kiwiko zich een beetje goed voelt, omdat zij 70 man personeel heeft lopen, en dat ze ze allemaal in toon kan houden.
Tja wij 19 jarigen hebben dat nog niet, maar dat Josefine en ik de zaak over nemen dat is wel duidelijk.
Ik zeg niet dat ik denk dat KiWiKo zich beter voelt als mij, of ons.
Voordat dat dalijk weer verkeert word begrepen.
K voel me alleen best lichtelijk aangesproken over die tekst eigenlijk,Ik ben ook 19 (bijna 20 overigens) altijd verwent, 0 punt 0 diploma en ik kan ook prima een bedrijf runnen, Als ik het niet in me zou hebben zouden ze me niet nu al een contact aan bieden en de leiding over 2 filialen, Staat nu zo'n 25 man persooneel onder me, Niet om uit de hoogte te doen maar als ik dan niet aan kan zouden ze me dan ok niet aan bieden.
Dat ik mijn bed niet wil afstaan altans niet mijn kamer heeft niets te maken met mn kunde.
Dat is mijn hele punt..
aan de vriendin van je moeder........ om alles maar even in context te zien
: D: D: Shadow0 schreef:SamSter schreef:Als ik het niet in me zou hebben zouden ze me niet nu al een contact aan bieden en de leiding over 2 filialen
Dat is natuurlijk niet helemaal correct, ze kunnen alleen maar denken dat je het in je hebt. Of dat werkelijk zo is weet niemand, ook jij niet, tot je het daadwerkelijk hebt gedaan. Dat soort dingen kun je pas achteraf met zekerheid zeggen... vooraf is het alleen maar gissen.
(En dat is niet vervelend bedoeld, maar gewoon een constatering. Je weet het gewoon nooit zeker vantevoren.)