Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quellian schreef:Nee ik vind dat het niet simpel af gedaan kan worden met 'het is haar keuze', op die manier mis jij het punt compleet. Snap niet dat je zo makkelijk je schouders op kunt halen. Zij dacht goed te doen door haar kat te doden? Dus ik kan morgen de buurman vermoorden en zeggen: 'hij was ongelukkig, dus ik heb er goed aan gedaan. Het is misschien wat onorthodox, maar ik ben van mening dat het de juiste beslissing was en het is mijn keuze geweest'. Case closed?
MarcoBorsato schreef:Ze is juist heel lief met dieren. Sowieso is ze heel leuk in de omgang. Ik ga altijd met erg veel plezier naar haar exposities, en voor al die mensen die hier zo tegen zijn: Waar waren jullie toen de kuikentjes bijna werden gehakseld? Megaveel bezoekers, en bijna niemand wilde een kuikentje redden. Anyhow: Ik vind haar statements heel goed, maar ik ben dan ook al jarenlang fan
Quellian schreef:Wat betreft het eigen dier doden; daar ben ik niet zo heel erg zeker van.
sunny_l0ve schreef:MarcoBorsato schreef:Ze is juist heel lief met dieren. Sowieso is ze heel leuk in de omgang. Ik ga altijd met erg veel plezier naar haar exposities, en voor al die mensen die hier zo tegen zijn: Waar waren jullie toen de kuikentjes bijna werden gehakseld? Megaveel bezoekers, en bijna niemand wilde een kuikentje redden. Anyhow: Ik vind haar statements heel goed, maar ik ben dan ook al jarenlang fan
Heel apart. Ik kan dat echt niet begrijpen dat je met zo iemand bevriend kunt zijn. Maar dat is dan alleen mijn mening hoor. Ik kan dat gewoon niet snappen.,
MarcoBorsato schreef:Ze is juist heel lief met dieren. Sowieso is ze heel leuk in de omgang. Ik ga altijd met erg veel plezier naar haar exposities, en voor al die mensen die hier zo tegen zijn: Waar waren jullie toen de kuikentjes bijna werden gehakseld? Megaveel bezoekers, en bijna niemand wilde een kuikentje redden. Anyhow: Ik vind haar statements heel goed, maar ik ben dan ook al jarenlang fan
slimmerik schreef:Quellian schreef:Wat betreft het eigen dier doden; daar ben ik niet zo heel erg zeker van.
Dat mag gewoon hoor... als het maar geen mishandeling is. http://www.telegraaf.nl/binnenland/3281 ... aan__.html