Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 14:35

Sannnn schreef:
Echt belachelijk is dat! Wij hebben ook wel eens zulk soort dingen gehad als we ons hek niet dicht hadden.. Belachelijk toch dat je elke keer je hek weer moet sluiten omdat anders iemand in de keuken staat. We hebben zelfs een keer gehad dat iemand boos werd omdat wij boos werden dat diegene onze keuken in kwam lopen.. Ze dacht dat ze bij de sauna was zei ze. Ja een sauna... Met paarden en honden? Ik weet niet naar wat voor sauna zij toe gaat ;) :+

Dat méén je niet!!!!

miss_nadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 14:36

Hier nog een mee lezer, ben erg benieuwd hoe het afloopt :D . Mensen kennen soms echt geen normen en waarden meer. Kennissen hadden laats ook dat iemand gewoon een auto op hun oprit had geparkeerd en bij een rijtjeshuis lijkt me toch duidelijk dat het geen openbare parkeerplek is :+ .

ponygekje21

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 14:37

dat vroeg ik me ook al af :P

Janine1990

Politie hoeft er idd niet meteen bij. Maar als het uit de hand loopt, zijn ze altijd handig...

PARDON SAN?

_Charlotte

Wat een asociale mensen zeg.. Ben benieuwd hoe het afloopt en wat de verklaring was :+
Kun je niet filmen hoe de reactie is van die mensen als ze terug komen :))

IKbenEllen

MLoeser schreef:
Maar toch, stiekem zijn dit de meest verslavende topics...

En zo kom je nooit van je bokteritus.

Mijn visite kan elk moment arriveren (kan vragen of ze auto bij buren op oprit zetten? O:) ) dus ik ben helaas zo pleite :D

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 14:38

Bordje op de auto zetten : GRATIS MEENEMEN!
Moet je eens kijken hoe snel jij van je auto af bent :D :+

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 14:38

ik zou mijn auto er ook voor hebben gezet, ik vind het behoorlijk brutaal en het kan zijn dat er een heel ander verhaal uit komt rollen, ben dus ook benieuwd want als ze de auto ophalen zullen ze je wel weten te vinden.

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 14:39

oooh jaa!! Goed idee! Auto op de 1 of andere manier bij de weg zien te krijgen met zo'n bord erbij _O-

o0eefje0o

Re: Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 14:40

geweldig topic waar halen ze de brutaliteit vandaan! ben benieuwt hoe het afloopt :D ik zou gewoon parkeer kosten vragn :D kun je je gazon mee laten herstellen moet je er dan bij zeggen :D

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 14:41

Wat een brutaliteit zeg. Het is jammer dat je niet zeker weet of het visite is van de buren. Ik had dan zeker de auto laten wegslepen.

Ik ben ook wel benieuwd of de vooroordelen bij de auto kloppen. De F5 knop heb ik dus al in de aanslag.

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 14:41

...
Laatst bijgewerkt door s6801881 op 03-05-09 14:48, in het totaal 2 keer bewerkt

laura1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 14:42

Ben benieuwd wat het verhaal hierachter is, want het is te asociaal voor woorden!

Janine1990

Moet je er niet ook nog een auto VOOR zetten?
Want als ze boos worden, kunnen ze zo je hele grasveld naar de eeuwige jachtvelden helpen... Of zie ik het verkeerd op de foto's?

kjoetie

mijn hemel wat een situatie, strakke actie zo die jeep ervoor. Ben zo benieuwd wat voor excuus de eigenaren hebben :=

Danielle_

ik ben ook erg benieuwd naar wat ze straks zeggen. Ik vind het echt belachelijk. Doe je toch niet zomaar?!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 14:44

Liezel1 schreef:
Sannnn schreef:
Echt belachelijk is dat! Wij hebben ook wel eens zulk soort dingen gehad als we ons hek niet dicht hadden.. Belachelijk toch dat je elke keer je hek weer moet sluiten omdat anders iemand in de keuken staat. We hebben zelfs een keer gehad dat iemand boos werd omdat wij boos werden dat diegene onze keuken in kwam lopen.. Ze dacht dat ze bij de sauna was zei ze. Ja een sauna... Met paarden en honden? Ik weet niet naar wat voor sauna zij toe gaat ;) :+

Dat méén je niet!!!!

Ja serieus.. Me moeder en ik stonden af te wassen. We hadden het hek open gelaten omdat er zo vriendin langs zou komen. Komt dat mens dood leuk met haar tas en handdoekje aanzetten: Waar kan ik me omkleden?
Ten 1e je rijdt de dam op en ziet paarden in de wei, geen 100 parkeerplekken ofzo wat je normaal wel ziet bij een sauna lijkt mij.
Daarna kom je binnen lopen en komen er 2 honden op je af... Als ik ooit zo'n sauna tegen kom maak ik rechstomkeert :P
Daarbij komt ook nog eens dat wij een bord in de tuin hebben vanwege eerdere gebeurtenissen met: Sauna niet hier. Nou als je het dan nog niet snapt.. ;)

Maar ben ook echt benieuwd hoe die mensen straks reageren :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 14:46

Wtf _O-
Dat is echt te bizar voor woorden, woon je vlakbij een Sauna dan?

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 14:46

Sannnn schreef:
Sannnn schreef:

Ja serieus.. Me moeder en ik stonden af te wassen. We hadden het hek open gelaten omdat er zo vriendin langs zou komen. Komt dat mens dood leuk met haar tas en handdoekje aanzetten: Waar kan ik me omkleden?
Ten 1e je rijdt de dam op en ziet paarden in de wei, geen 100 parkeerplekken ofzo wat je normaal wel ziet bij een sauna lijkt mij.
Daarna kom je binnen lopen en komen er 2 honden op je af... Als ik ooit zo'n sauna tegen kom maak ik rechstomkeert :P
Daarbij komt ook nog eens dat wij een bord in de tuin hebben vanwege eerdere gebeurtenissen met: Sauna niet hier. Nou als je het dan nog niet snapt.. ;)

Maar ben ook echt benieuwd hoe die mensen straks reageren :)

Neeeee serieus zeg, dat is echt te erg!

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 14:47

San. laat me raden, jullie hadeen naaktlopers in huis ofzo?

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 14:48

Kennis van me heeft in een voormalig bordeel gewoond, je moet eens weten wat daar allemaal aan de deur kwam :')

Een keer stond er iemand binnen met de woorden: waar kan ik hier aan mijn gerief komen? }:0
Eigenares met haar moeder :') kenden die uitdrukking niet, en heeft gezegd dat ie maar terug moest komen als haar man thuis was _O-

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 14:48

Sauna zit 1 km verderop.. Wel aan zelfde straat. Maar ons huis lijkt op van alles behalve op een sauna. :=

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 14:49

IKbenEllen schreef:
Kennis van me heeft in een voormalig bordeel gewoond, je moet eens weten wat daar allemaal aan de deur kwam :')

Een keer stond er iemand binnen met de woorden: waar kan ik hier aan mijn gerief komen? }:0
Eigenares met haar moeder :') kenden die uitdrukking niet, en heeft gezegd dat ie maar terug moest komen als haar man thuis was _O-

Ok, nu pies ik officieel in mn broek!!!!

Sannnn

Liezel1 schreef:
San. laat me raden, jullie hadeen naaktlopers in huis ofzo?

Jaa klopt! Stiekem lopen we de hele dag naakt rond in onze achtertuin :+

HannahFrouk

Ik heb het hele topic ff gelezen. Kan me voorstellen dat je er best van baalt want idd het is toch een inbreuk op je privacy. Wij hebben hetzelfde probleem, maar dan in de stad, het is dus echt niet alleen iets van een boerderij hoor! Wij hebben voor ons huis, duidelijk aangegeven met tegels "EIGEN TERREIN" twee parkeerplaatsen op de tegels. Daar parkeer ik dus mijn eigen auto als ik thuis kom. Die zet ik liever niet aan de weg, omdat mijn auto nogal breed is en de kans is groot dat er dan iemand tegenaan rijdt, we wonen nl op een hoek.

Alleen wij wonen tegenover een Chinees en een cafe. Dus je raadt het al, je komt thuis en elke keer weer staat er een auto op je eigen parkeerplek, in feite dus in je voortuin ja!!! Eerst hebben we er toen hekjes omheen gezet, maar dat helpt niet voldoende. Je kunt wel tegen de bezoekers van die Chinees zeggen dat je niet wilt dat ze daar parkeren, maar dan doet de volgende dag iemand anders het weer, schiet ook niet op.

Toen ben ik het volgende gaan doen. Heb briefjes gemaakt in dezelfde kleur en grootte als een bekeuringsbriefje. Daar heb ik op gezet:

BESTE (KENTEKEN invullen)
U parkeert op een prive terrein.
Wilt u dat in het vervolg niet meer doen.
Wij hebben uw kenteken genoteerd,
treffen wij u nog eens dan geven wij uw kenteken
door aan de bevoegde instanties.

GEvolg is dat die mensen behoorlijk schrikken als ze de "prent" achter hun voorruit vinden, vaak (als ze het zien) zetten ze dan ook meteen de auto weg (en staan wij achter de ramen te gniffelen). Het heeft dus erg geholpen moet ik zeggen, er staat bijna nooit meer iemand!

Als dit niet geholpen had, dan had ik een groot bord gemaakt "Parkeren 5 euro per half uur. Te voldoen op nummer 75". Onder het mom van: dan levert het tenminste nog iets op.

Dat zou jij ook kunnen doen, een bord maken met
"Hele mooie boerderij, ENTREE 20 EURO!". :D
Laatst bijgewerkt door HannahFrouk op 03-05-09 14:51, in het totaal 1 keer bewerkt