Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
tallechie schreef:Ik woon in drenthe, heb nog geen brief en nog geen geld.
Mijn achternaam begint met een w

Dus dan kan je een hoop terugkrijgen. Tevens een veel te lage hypotheekrenteaftrek gehad vorig jaar, dus dat komt er ook nog bij.
..
Nuage schreef:Vraag me af op welke manier het verwerkt wordt. Er werkt toch vast wel iemand bij de belastingdienst op bokt?
Over die 5200 euro; we hebben vorig jaar een huis gekochtDus dan kan je een hoop terugkrijgen. Tevens een veel te lage hypotheekrenteaftrek gehad vorig jaar, dus dat komt er ook nog bij.
Vorig jaar moesten we juist 5400 terugbetalen, dus nu staan we weer quitte
. (En dan het vakantiegeld er nog een keer overheen
) Annemiekbram schreef:zo..ik heb ook de brief gekregen...had een paar honderd euro verwacht maar er staat gewoon op dat ik 2329 euro weer krijg!!!
Gaat denk ik nog wel iets van af..maar dit had ik echt niet verwacht! Er staat op dat het bedrag, of het deel dat overblijft na verrekening, wordt overgemaakt op mijn rekeningnummer.
Maar niet wanneer...dus ik hoop zo snel mogelijk...dan gaat iets ervan naar mijn vriend voor de vakantie en de rest op de spaarrekening!!
Had echt niet verwacht dat ik als student zo veel zo krijgen... heb natuurlijk wel vakantiewerk gedaan en stage gelopen(incl. loon) dus tjah... maar mijn klasgenoten krijgen veel minder!
karin1985 schreef:Nuage schreef:Vraag me af op welke manier het verwerkt wordt. Er werkt toch vast wel iemand bij de belastingdienst op bokt?
Over die 5200 euro; we hebben vorig jaar een huis gekochtDus dan kan je een hoop terugkrijgen. Tevens een veel te lage hypotheekrenteaftrek gehad vorig jaar, dus dat komt er ook nog bij.
Vorig jaar moesten we juist 5400 terugbetalen, dus nu staan we weer quitte
Ik ga der vanuit dat jullie dus niet een voorlopige teruggave aangevraagd hebben?
Wij hebben in 2007 een huis gekocht , maar wij hebben meteen een voorlopige teruggaaf voor de hypotheek aangevraagd. Beteken dat we elke maand een bedrag van +/- 250 euro terugkrijgen. Maakt de maandelijkse hypotheekbetaling weer wat makkelijker. Maar als dat niet zoveel uitmaakt is het natuurlijk net zo fijn om in juni in 1x het hele bedrag te krijgen. (En dan het vakantiegeld er nog een keer overheen
)